Gå til innhold

Konserter i Oslo i sommer 2022

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dattera mi på 16 år spurte om hun kunne dra på Justin Bieber konsert, siden vennene hennes skulle også. Jeg trodde det var i Oslo, og sa ja. Men etter hvert fant jeg ut at det var i Trondheim, som er for dyrt, fordi hun må ta to fly. 

Jeg fikk litt dårlig samvittighet og har lyst til å ta henne med på en konsert i Oslo. Er det noen som vet om noen kjente artister blant ungdommer som skal ha konsert i Oslo i sommer 2022? Det hadde vært litt kult å ta henne med på konsert til en som er kjent i utlandet (for eksempel Shawn Mendez eller Harry Styles som hun hører mye på). Det kan også være i Rogaland, men helst i Oslo. Hun hører mest på pop. 

Anonymkode: 8c0f5...df4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spar litt penger hver mnd og send henne til Trondheim 

Anonymkode: ae78a...ebe

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Enig. Har du sagt ja så bør du virkelig strekke deg for å realisere det. Men da må du bestemme deg raskt og sitte klar når billettene legges ut, for det blir nok fort utsolgt. Og hotell bør også bookes raskt. 

Hvis det kun står på det ekstra flyet så kan sikkert det gå med noen hundrelapper spart i måneden frem mot sommeren. 

Anonymkode: 7970a...a96

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Enig. Har du sagt ja så bør du virkelig strekke deg for å realisere det. Men da må du bestemme deg raskt og sitte klar når billettene legges ut, for det blir nok fort utsolgt. Og hotell bør også bookes raskt. 

Hvis det kun står på det ekstra flyet så kan sikkert det gå med noen hundrelapper spart i måneden frem mot sommeren. 

Dere kan vel også ta tog? Kjøre? 

Av andre muligheter er det Robyn i Oslo på Piknik i parken festivalen i juni

Skrevet

Sjekk ut hjemmesida til Live Nation. Men er egentlig enig med de to over her. Når får hun sjangs til å høre Justin live? Er det muligheter for at hun kan finne seg en liten deltidsjobb? 

Anonymkode: 91108...493

Skrevet

Bilettene ble vel lagt ut på torsdag, men mener det sto i VG at det ikke var utsolgt. Et fly koster 800 kr tur/retur, det er jo bare å be henne spare til og betale fly selv?

Anonymkode: 0d501...3ac

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Dette! Hun kommer til å leve på opplevelsen lenge og det er lang tid til å spare både for henne og deg. 

Skrevet

Jeg hadde latt henne reise. Når det er sagt er er mitt neste spørsmål om det skal være voksne med? Jeg hadde ikke sendt min datter på 16 alene til storby med hotell og fly på konsert når hun var 16 år.

Anonymkode: ce8e7...5ca

Skrevet
2 hours ago, Anonym bruker said:

Sjekk ut hjemmesida til Live Nation. Men er egentlig enig med de to over her. Når får hun sjangs til å høre Justin live? Er det muligheter for at hun kan finne seg en liten deltidsjobb? 

Anonymkode: 91108...493

Hun har prøvd å søke jobb veldig lenge, men har ikke fått noen fordi hun er under 18

Skrevet
1 hour ago, Anonym bruker said:

Jeg hadde latt henne reise. Når det er sagt er er mitt neste spørsmål om det skal være voksne med? Jeg hadde ikke sendt min datter på 16 alene til storby med hotell og fly på konsert når hun var 16 år.

Anonymkode: ce8e7...5ca

Tror moren til en av vennene hennes er med

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Hun har prøvd å søke jobb veldig lenge, men har ikke fått noen fordi hun er under 18

Passe barn, rydde i hager, gå tur med hunder, vaske , male etc. Nok penger til en flybillett er fullt mulig å skaffe før sommeren. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Tror moren til en av vennene hennes er med

Det bør du vel finne ut av før du sier ja.. enig i at en slik konsert bør være voksne med på.

Nå skal det sies at jeg var 16 år første gang jeg dro til Roskildefestivalen, men det var andre tider har jeg argumentert med overfor egne barn 😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...