Anonym bruker Skrevet 21. november 2021 #1 Skrevet 21. november 2021 Akkurat fylt 15-åring (jente) som kommer og sier hun skal være med en nettvenn (gutt) og faren hans på konsert i 2022. De skal campe sammen. Hva hadde dere svart datteren deres? Anonymkode: ed3ed...fb2
HvittHus Skrevet 21. november 2021 #2 Skrevet 21. november 2021 "Så kult. Det gleder jeg meg veldig til å være med på. Hva slags konsert skal vi på?"
Anonym bruker Skrevet 21. november 2021 #3 Skrevet 21. november 2021 Absolutt helt uaktuelt. Anonymkode: 9cbd4...558
Anonym bruker Skrevet 21. november 2021 #4 Skrevet 21. november 2021 Det passer ikke. Har booket tomt for telt i Femundsmarka den aktuelle perioden. Her har du fiskestang og myggmiddel, så tar vi resten etter hvert, men konsert blir det ikke. Anonymkode: 96b26...53f
Anonym bruker Skrevet 21. november 2021 #5 Skrevet 21. november 2021 Hadde spurt om nå det var i 2022, og sagt at det først bli aktuelt dersom jeg får møte pappaen, gutten og bli kjent med dem først, at etter jeg har blitt kjent med dem vil jeg vurdere om det er greit eller ikke Anonymkode: 6abb5...a7d
Anonym bruker Skrevet 21. november 2021 #6 Skrevet 21. november 2021 To 15-åringer i et telt... Med hormoner som løper løpsk. Jeg vet ikke om dere andre har vært 15, men jeg vet i alle fall hva hun håper på. Jeg hadde ikke stolt på at en far hadde skjønt tegningen her altså. Anonymkode: ab819...de8
Anonym bruker Skrevet 21. november 2021 #7 Skrevet 21. november 2021 Når i 2022 er dette? Hvis det er sommeren, så hadde heg venter. De er antakelig ikke venner lenger da. Og så hadde jeg selvsagt arrangert møte med denne vennen og faren hans flere ganger før konserten, og blitt med på alle møtene Anonymkode: 88d8b...cd9
Anonym bruker Skrevet 21. november 2021 #8 Skrevet 21. november 2021 Er dette en spøk? Du lurer på om 15-åring skal bli med nettvenn verken hun eller du har møtt over natten på fremmed sted? Anonymkode: 01cef...7fe
Anonym bruker Skrevet 21. november 2021 #9 Skrevet 21. november 2021 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Er dette en spøk? Du lurer på om 15-åring skal bli med nettvenn verken hun eller du har møtt over natten på fremmed sted? Anonymkode: 01cef...7fe Nei, jeg lurer ikke på det. Jeg lurer på hva andre ville ha svart. To forskjellige ting. Anonymkode: ed3ed...fb2
Anonym bruker Skrevet 21. november 2021 #10 Skrevet 21. november 2021 Jeg hadde i utganspunktet vært ganske skeptisk. Men jeg tror jeg ville funnet ut mer om hvem denne gutten er, hvilken kontakt de har, hvem faren er og hva slags konsert dette handler om før jeg hadde gitt noe svar. Anonymkode: bcfed...cb9
Anonym bruker Skrevet 21. november 2021 #11 Skrevet 21. november 2021 Tror jeg ville sagt at før du i det hele tatt kan vurdere det, så må du bli kjent med både gutten og guttens foreldre. Og så tenker jeg svaret til Hvitt Hus ville blitt følgen, hvis både gutten og foreldrene/faren virket ok. Og hvis de eller jenta ikke ville ha med meg eller far, da ville det vært uaktuelt. Er jo langt fra sikkert at denne gutten er den han utgir seg for, samme med den ev. faren, om han i det hele tatt skal være med, og man vet heller ikke hensikten til gutten/faren. For meg er det et rødt flagg hvis en far allerede nå har godkjent å ta med en 15 år gammel jente som, hverken han eller sønnen har møtt, på konsert neste sommer, før jenta er 16 år. Hvis faren var involvert i dette, da ville det naturlige vært at faren kontaktet HI for å bli kjent... Anonymkode: 7c67f...de3
Anonym bruker Skrevet 21. november 2021 #12 Skrevet 21. november 2021 «Nei, det skal du ikke.» Ferdig med den saken. Anonymkode: 4156c...64d
Anonym bruker Skrevet 21. november 2021 #13 Skrevet 21. november 2021 Det hadde jeg tatt med knusende ro, i den alderen endrer planene seg ukentlig. Jeg hadde vel sagt «vi får vel se hva det blir til, men det er jo uansett morsomt å legge planer.» Anonymkode: 66078...48e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå