Anonym bruker Skrevet 21. november 2021 #51 Skrevet 21. november 2021 Anonym bruker skrev (50 minutter siden): Ja, det er patetisk, for som du vet henger menneskeverdet tett sammen med popularitet. Og det betyr at hvis mange kommer, er man verd mye som menneske, men hvis det kommer få, er man lite verd. Ingen del av menneskeverdet ligger i en selv, det kommer utenfra og bestemmes helt og holdent av vennenes timeplaner og flyktige innfall. Vet du, for noen uker siden syntes jeg fortsatt synd på deg. Men nå har jeg slutta. Du VIL ha det rævva, du. Anonymkode: ad986...ae2 Jeg føler at få eller ingen vil feire meg eller ha noe med meg å gjøre. Så er ikke så mye verdt for andre tenker jeg. Og gjerne på den ene dagen som et min håpte man å bli satt pris på. Vil ikke ha det ræva nei. Hvorfor sier du det? Jeg jobber mot å få det bedre, men har knekk og brister der jeg dessverre føler alt jeg har gjort og gjør føles bortkastet. Og nå er jeg skikkelig down igjen, pg sammenligner mitt liv med andre som har det bedre. Anonymkode: 80b16...ff0
Anonym bruker Skrevet 21. november 2021 #52 Skrevet 21. november 2021 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Hvem sier jeg ikke er glad for det? Men ja jeg skrev vel at de føler vel de må og så er det for ungdommen min. Anonymkode: 80b16...ff0 Så du tror ikke foreldrene dine bryr seg om deg? De kommer bare fordi de må? Hvorfor tror du det? Når jeg leser alle innleggene dine ser jeg alltid for meg Tussi med regnskyen over seg. Du nyter offerrollen og sukker nok ofte ‘det er ikke så viktig med meg’. Anonymkode: 4ca34...b5e
Anonym bruker Skrevet 21. november 2021 #53 Skrevet 21. november 2021 Det er vel forresten ikke så lenge siden du hadde et annet bursdagsinnlegg her? Anonymkode: 4ca34...b5e
Anonym bruker Skrevet 21. november 2021 #54 Skrevet 21. november 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Det er vel forresten ikke så lenge siden du hadde et annet bursdagsinnlegg her? Anonymkode: 4ca34...b5e Det var dagen jeg hadde bursdag. I dag var det feiring. Anonymkode: 80b16...ff0
Anonym bruker Skrevet 21. november 2021 #55 Skrevet 21. november 2021 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Så du tror ikke foreldrene dine bryr seg om deg? De kommer bare fordi de må? Hvorfor tror du det? Når jeg leser alle innleggene dine ser jeg alltid for meg Tussi med regnskyen over seg. Du nyter offerrollen og sukker nok ofte ‘det er ikke så viktig med meg’. Anonymkode: 4ca34...b5e Hvorfor tenker du jeg nyter det? Ja, jeg tenker at andre tenker jeg ikke er så viktig. De har nok med mannen, barna og venner. Anonymkode: 80b16...ff0
Anonym bruker Skrevet 21. november 2021 #56 Skrevet 21. november 2021 Livet er for kort til å ikke feire det man kan 💃 Har vært mange hverdager de siste årene så må kjører jeg 40-årsfest over jul. Ber alle jeg kjenner omtrent. Gleder meg skikkelig og håper koronaen spiller på lag 🤪 Anonymkode: e99bb...c79
Anonym bruker Skrevet 21. november 2021 #57 Skrevet 21. november 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor tenker du jeg nyter det? Ja, jeg tenker at andre tenker jeg ikke er så viktig. De har nok med mannen, barna og venner. Anonymkode: 80b16...ff0 Og orker ikke være byrde. Får snapper av turer, revyer og alt det kjekke de gjør. Hvorfor? For å vise meg at de har det kjekt. Så bra for de 👏🏻👏🏻👏🏻 Anonymkode: 80b16...ff0
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 21. november 2021 #58 Skrevet 21. november 2021 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Og orker ikke være byrde. Får snapper av turer, revyer og alt det kjekke de gjør. Hvorfor? For å vise meg at de har det kjekt. Så bra for de 👏🏻👏🏻👏🏻 Anonymkode: 80b16...ff0 Det du driver med nå er dyrking av offerrollen. Det er i grunn fryktelig usjarmerende .
Anonym bruker Skrevet 21. november 2021 #59 Skrevet 21. november 2021 Anonym bruker skrev (19 minutter siden): Jeg føler at få eller ingen vil feire meg eller ha noe med meg å gjøre. Så er ikke så mye verdt for andre tenker jeg. Og gjerne på den ene dagen som et min håpte man å bli satt pris på. Vil ikke ha det ræva nei. Hvorfor sier du det? Jeg jobber mot å få det bedre, men har knekk og brister der jeg dessverre føler alt jeg har gjort og gjør føles bortkastet. Og nå er jeg skikkelig down igjen, pg sammenligner mitt liv med andre som har det bedre. Anonymkode: 80b16...ff0 Du ANER ikke om andre har det bedre enn deg eller ikke. Du kan ikke bedømme det. Det eneste du kan vite er om de furter like mye som deg eller ikke. Kanskje har folk mye færre venner enn du, mye slitsommere liv, mindre penger, ingen partner - og likevel er de glade og takknemlige! Forskjellen ligger ikke i hvilke kort de fikk utdelt, men i hvordan de spiller dem. Hvis du vil fortsette med navlebeskuelsen din, så kan jeg i alle fall garantere at du dør som en bitter, ensom person. Anonymkode: ad986...ae2
Anonym bruker Skrevet 21. november 2021 #60 Skrevet 21. november 2021 Beklager her, men er på randen her. Er så lei av innlegg på Facebook og Instagram om alle de kjekke tingene folk gjør + snapper. Og nå snart jul. Liker ikke den tiden. Folk skal på julebord osv. og det er familie/vennetid. Som sagt hverdager er best og burde pælmet telefonen evt slått av for å få fred. Anonymkode: 80b16...ff0
Anonym bruker Skrevet 21. november 2021 #61 Skrevet 21. november 2021 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Du ANER ikke om andre har det bedre enn deg eller ikke. Du kan ikke bedømme det. Det eneste du kan vite er om de furter like mye som deg eller ikke. Kanskje har folk mye færre venner enn du, mye slitsommere liv, mindre penger, ingen partner - og likevel er de glade og takknemlige! Forskjellen ligger ikke i hvilke kort de fikk utdelt, men i hvordan de spiller dem. Hvis du vil fortsette med navlebeskuelsen din, så kan jeg i alle fall garantere at du dør som en bitter, ensom person. Anonymkode: ad986...ae2 Ja, føler meg nok både bitter og ensom! Anonymkode: 80b16...ff0
Anonym bruker Skrevet 21. november 2021 #62 Skrevet 21. november 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Beklager her, men er på randen her. Er så lei av innlegg på Facebook og Instagram om alle de kjekke tingene folk gjør + snapper. Og nå snart jul. Liker ikke den tiden. Folk skal på julebord osv. og det er familie/vennetid. Som sagt hverdager er best og burde pælmet telefonen evt slått av for å få fred. Anonymkode: 80b16...ff0 I dag sendte jeg snap til nesten alle på listen min da jeg og barna var på julemarked. De fikk se glade barn som lekte og spiste kakemenn. Det de ikke får se er st mannen min igjen ble sendt i ambulansen til sykehuset pga at tilstanden hans ble kraftig forverret mens jeg og barna bar ute uten han for å gi han ro siden han var så dårlig. Husk at det du ser på sosiale medier kun er en brøkdel av andres liv. Anonymkode: 4ca34...b5e
Anonym bruker Skrevet 21. november 2021 #63 Skrevet 21. november 2021 Sorry, skulle egentlig ikke bruke siden til dette. Men har hatt en tøff helg/tid nå., Bare glem det!!! Anonymkode: 80b16...ff0
Anonym bruker Skrevet 21. november 2021 #64 Skrevet 21. november 2021 Må prøve å koble ut verden litt. Jobb og hjem tenker jeg. Og kanskje slå av tlf. Ikke noe glede eller noe gi andre og de meg !!! Anonymkode: 80b16...ff0
Anonym bruker Skrevet 21. november 2021 #65 Skrevet 21. november 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Må prøve å koble ut verden litt. Jobb og hjem tenker jeg. Og kanskje slå av tlf. Ikke noe glede eller noe gi andre og de meg !!! Anonymkode: 80b16...ff0 Herregud for et gnål!! Skru av internett. Anonymkode: dce01...728
Anonym bruker Skrevet 21. november 2021 #66 Skrevet 21. november 2021 7 hours ago, Anonym bruker said: Gratulerer med dagens dummeste innlegg, det er godt gjort. Anonymkode: 6a719...e50 Tror hun tulla... Anonymkode: 74234...ad1
Anonym bruker Skrevet 21. november 2021 #67 Skrevet 21. november 2021 Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Tror hun tulla... Anonymkode: 74234...ad1 Nei, det gjorde hun ikke. Det heter fødselsdag på norsk. Anonymkode: 5f759...b00
Anonym bruker Skrevet 21. november 2021 #68 Skrevet 21. november 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Herregud for et gnål!! Skru av internett. Anonymkode: dce01...728 Anonym bruker skrev (1 time siden): Herregud for et gnål!! Skru av internett. Anonymkode: dce01...728 Plager jeg deg? Anonymkode: 80b16...ff0
Anonym bruker Skrevet 22. november 2021 #69 Skrevet 22. november 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Plager jeg deg? Anonymkode: 80b16...ff0 Du plager hele forumet. Du vil ikke ha hjelp og råd, og du ønsker deg ikke et bedre liv. Du vil bare ha en søppelkasse å tømme misnøyen din i. Gjør det i et word-dokument, heller. Så kan du slette det etterpå (eller printe det ut og henge det på veggen for å minne deg selv på hvor dumt og kjipt alt er hvis du skulle komme i skade for å ha en morsom dag!) Anonymkode: ad986...ae2
Anonym bruker Skrevet 22. november 2021 #70 Skrevet 22. november 2021 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Du plager hele forumet. Du vil ikke ha hjelp og råd, og du ønsker deg ikke et bedre liv. Du vil bare ha en søppelkasse å tømme misnøyen din i. Gjør det i et word-dokument, heller. Så kan du slette det etterpå (eller printe det ut og henge det på veggen for å minne deg selv på hvor dumt og kjipt alt er hvis du skulle komme i skade for å ha en morsom dag!) Anonymkode: ad986...ae2 Neida, hun plager ikke hele forumet. Jeg plages ikke av dette. Men så har jeg den fantastiske evnen til å overse innlegg som ikke interesserer meg. Anonymkode: cb589...c6f
Anonym bruker Skrevet 22. november 2021 #71 Skrevet 22. november 2021 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Du plager hele forumet. Du vil ikke ha hjelp og råd, og du ønsker deg ikke et bedre liv. Du vil bare ha en søppelkasse å tømme misnøyen din i. Gjør det i et word-dokument, heller. Så kan du slette det etterpå (eller printe det ut og henge det på veggen for å minne deg selv på hvor dumt og kjipt alt er hvis du skulle komme i skade for å ha en morsom dag!) Anonymkode: ad986...ae2 Du må da ha noen helt spesielle utfordringer om du ikke klarer å la være å gå inn på tråder som plager deg! Anonymkode: 4ca34...b5e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå