Gå til innhold

Dere med barn som har hatt korona.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer fælt. Mine hadde korona i april. Megautbrudd på skolen. De var ikke spesielt syke. Det som jeg lurer på nå. Det har vært så mye forkjølelse og sykdom i høst. Masse syke barn. Mine får lett forkjølelse. Men etter korona har de ikke vært syke. Nå er halve klassen til minste syke ned forkjølelse. Og det er 90% av de som ikke har hatt korona. De som hadde korona i april er friske. Snakket med en mamma om det i går og hun hadde lagt merke til det samme. 
Så hvordan er det med deres barn? Samme greia hos dere?

Anonymkode: 399ea...02c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine barn har ikke hatt korona, men en kollega/venninne sine tre barn var smittet på forsommeren. To hadde null symptomer, ene var litt syk. Hun har knapt vært på jobb i høst fordi ungene er syk i ett kjør, så der stemmer det ikke. 

Anonymkode: 2f90e...232

Skrevet

Stemmer ikke her. Begge ungene og vi voksne har hatt korona. Det tok tre uker, før eldstemann fikk ny infeksjon

med feber, hals og ørevondt. 

Anonymkode: 0ece5...738

Skrevet

Mine 3 hadde korona i august. Ingen var syk, altså lite/ingen symptomer. De har ikke hatt noen forkjølelser denne høsten, selv om det har vært generelt mye sykdom på skolen. 

Men kan ikke påstå at det er fordi de har hatt covid. De er generelt ekstremt lite syk alle tre.

Anonymkode: 7dd85...c32

Skrevet

min var syk nesten 1 mnd + barnet enda har plager med pusten, kan ikke spille håndball mer,for det orker ikke barnet, var topp i form før korona. var syk i 14 dager der barnet ikke orket noe ,og bare ville sove og ligge i et mørkt rom, fikk så vidt i mat, men drakk heldigvis godt, ble bedre etter 18 dager, men matlysten kom ikke før 25 dager.

barnet blir 13 i januar

Anonymkode: 79d0d...10c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...