Anonym bruker Skrevet 20. november 2021 #1 Skrevet 20. november 2021 Vet at jeg ikke bør. Han virker ikke så veldig interessert. Anonymkode: 825bf...00b
Anonym bruker Skrevet 20. november 2021 #2 Skrevet 20. november 2021 Hvorfor mener du at du ikke bør? Anonymkode: abd72...4d7
Anonym bruker Skrevet 20. november 2021 #3 Skrevet 20. november 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor mener du at du ikke bør? Anonymkode: abd72...4d7 Menn skal alltid ta første skrittet. Hvis ikke er de ikke interesserte, og skulle de ha vært interessert likevel så mister de den interessen hvis hun er først. Menn og deres "jaktinnstinkt"... Anonymkode: 86e0c...2b5
Anonym bruker Skrevet 20. november 2021 #4 Skrevet 20. november 2021 Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Hvorfor mener du at du ikke bør? Anonymkode: abd72...4d7 Han ville vel tatt kontakt dersom han vil ha kontakt, Anonymkode: 825bf...00b
Anonym bruker Skrevet 20. november 2021 #5 Skrevet 20. november 2021 Er det dumt å spørre om det og evt si at du savner å høre fra han? Anonymkode: 825bf...00b
Anonym bruker Skrevet 20. november 2021 #6 Skrevet 20. november 2021 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Er det dumt å spørre om det og evt si at du savner å høre fra han? Anonymkode: 825bf...00b En mann som virkelig er interessert, viser det. Anonymkode: 62922...bfd
Anonym bruker Skrevet 20. november 2021 #7 Skrevet 20. november 2021 Anonym bruker skrev (19 minutter siden): Han ville vel tatt kontakt dersom han vil ha kontakt, Anonymkode: 825bf...00b Om dette er samme mann som har fortalt deg at han ikke ønsker mer, så har han vært tydelig med deg tidligere. Da må du bare akseptere det og gå videre. Anonymkode: abd72...4d7
Anonym bruker Skrevet 20. november 2021 #8 Skrevet 20. november 2021 Så da er han ikke det da! Anonymkode: 825bf...00b
Anonym bruker Skrevet 20. november 2021 #9 Skrevet 20. november 2021 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Er det dumt å spørre om det og evt si at du savner å høre fra han? Anonymkode: 825bf...00b Her ligger det tydelivis mer bak. Det er jo helt umulig å svare på spørsmålet ditt uten å vite nesten noe som helst om relasjonen deres. Hvis det er du som har laget mange innlegg om dette tidligere, så lar du han være i fred. Anonymkode: fdaf4...409
Anonym bruker Skrevet 20. november 2021 #10 Skrevet 20. november 2021 Så rådet er å la han være i fred? Anonymkode: 825bf...00b
Anonym bruker Skrevet 20. november 2021 #11 Skrevet 20. november 2021 Menn som.er interessert tar ikke nødvendigvis kontakt nei. Mannen mi var hodestups forelsket men kontaktet meg aldri. Takket være meg vi er sammen. Anonymkode: 329cc...d47
Anonym bruker Skrevet 20. november 2021 #12 Skrevet 20. november 2021 Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Så rådet er å la han være i fred? Anonymkode: 825bf...00b Hvis du sluttet å snakke i gåter, så kunne du kanskje fått noen nyttige svar. Men du liker at vi skal dra det ut av deg, så ja rådet er absolutt å la han være i fred. Anonymkode: fdaf4...409
Anonym bruker Skrevet 20. november 2021 #13 Skrevet 20. november 2021 Anonym bruker skrev (39 minutter siden): Så rådet er å la han være i fred? Anonymkode: 825bf...00b Ja, råd nr 104768 er fremdeles å la han være i fred! Har du alltid så tungt for å skjønne ting? Han er ikke interessert. Anonymkode: e09ab...3f2
Anonym bruker Skrevet 20. november 2021 #14 Skrevet 20. november 2021 Jeg forstår, men vil ikke forstå dersom du skjønner. Anonymkode: 825bf...00b
Anonym bruker Skrevet 20. november 2021 #15 Skrevet 20. november 2021 Begynner å skjønne hvorfor denne mannen ikke vil ha kontakt med deg. Det er helt opplagt at dette er samme person som gjentatte ganger har spurt om hun kan kontakte en mann som har sagt at han ikke vil ha kontakt. Anonymkode: 2ab72...fe6
Anonym bruker Skrevet 20. november 2021 #16 Skrevet 20. november 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Så rådet er å la han være i fred? Anonymkode: 825bf...00b JA. Anonymkode: 25b96...cfa
Anonym bruker Skrevet 20. november 2021 #17 Skrevet 20. november 2021 Jeg har svart deg i de tidligere trådene dine, Hi, og du har fra meg og mange andre fått konstruktive råd. Det er tydelig at du ikke følger dem. Da bør du spørre deg hvorfor...? Og kanskje enda viktigere, hvorfor du fremdeles er så opphengt i en mann som du selv har innrømmet ikke er bra for deg...? Disse trådene har i all hovedsak kommet i helgene og når du har drukket (har du innrømmet selv). Mulig jeg drar det langt nå, men jeg antar at det også er du som har en annen tråd på forsiden nå. Du virker å være deprimert og det er helt tydelig at du trenger profesjonell hjelp for å snu både depresjon og til å få en mer konstruktiv tilnærming til deg selv og ditt eget liv. Du kan få et godt liv fremover, men det kommer ikke av seg selv. Nå har det gått så lang tid og du blir tydelig deprimert av å drikke alkohol. Søk hjelp for å komme deg videre med livet ditt. Snakk med legen din, og kontakt kommunens psykiatriske sykepleier inntil du får time til psykolog eller annen oppfølging. Anonymkode: abd72...4d7
Anonym bruker Skrevet 20. november 2021 #18 Skrevet 20. november 2021 Anonym bruker skrev (23 minutter siden): Begynner å skjønne hvorfor denne mannen ikke vil ha kontakt med deg. Det er helt opplagt at dette er samme person som gjentatte ganger har spurt om hun kan kontakte en mann som har sagt at han ikke vil ha kontakt. Anonymkode: 2ab72...fe6 Fordi jeg er håpløs! Anonymkode: 825bf...00b
Anonym bruker Skrevet 20. november 2021 #19 Skrevet 20. november 2021 Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Jeg har svart deg i de tidligere trådene dine, Hi, og du har fra meg og mange andre fått konstruktive råd. Det er tydelig at du ikke følger dem. Da bør du spørre deg hvorfor...? Og kanskje enda viktigere, hvorfor du fremdeles er så opphengt i en mann som du selv har innrømmet ikke er bra for deg...? Disse trådene har i all hovedsak kommet i helgene og når du har drukket (har du innrømmet selv). Mulig jeg drar det langt nå, men jeg antar at det også er du som har en annen tråd på forsiden nå. Du virker å være deprimert og det er helt tydelig at du trenger profesjonell hjelp for å snu både depresjon og til å få en mer konstruktiv tilnærming til deg selv og ditt eget liv. Du kan få et godt liv fremover, men det kommer ikke av seg selv. Nå har det gått så lang tid og du blir tydelig deprimert av å drikke alkohol. Søk hjelp for å komme deg videre med livet ditt. Snakk med legen din, og kontakt kommunens psykiatriske sykepleier inntil du får time til psykolog eller annen oppfølging. Anonymkode: abd72...4d7 Er ikke noe vits å prøve mer. Anonymkode: 825bf...00b
Anonym bruker Skrevet 20. november 2021 #20 Skrevet 20. november 2021 Anonym bruker skrev (17 minutter siden): Er ikke noe vits å prøve mer. Anonymkode: 825bf...00b Jo, det er det - men skal du få en god mann, da er første bud å gi slipp på han som ikke var bra for deg. Du vet dette. Og greier du det ikke selv må du søke hjelp for å rydde opp i det som stopper deg. Du har mye bra foran deg, og det er mange som har måttet eller kommer til å måtte søke hjelp i vanskelige livssituasjoner. Du er i godt selskap der. Bestill deg en legetime og så ringer du kommunen din mandag og ber om time til psykiatrisk sykepleier. Om du er suicidal, da ringer du legevakten her og nå! Tlf. 116 117. Anonymkode: abd72...4d7
Anonym bruker Skrevet 20. november 2021 #21 Skrevet 20. november 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Han ville vel tatt kontakt dersom han vil ha kontakt, Anonymkode: 825bf...00b Eller kanskje han tenkjer som deg? Det er jo litt trist viss det aldri blir dykk fordi du tenkte han skulle sende den første meldinga? Eg er usikker på om eg hadde hatt sambuaran min no om ikkje eg hadde sendt melding først. Anonymkode: 73810...0ae
Anonym bruker Skrevet 20. november 2021 #22 Skrevet 20. november 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Eller kanskje han tenkjer som deg? Det er jo litt trist viss det aldri blir dykk fordi du tenkte han skulle sende den første meldinga? Eg er usikker på om eg hadde hatt sambuaran min no om ikkje eg hadde sendt melding først. Anonymkode: 73810...0ae Sitere meg sjølv fordi eg posta uten å ha lese heile tråden først. Om de er slik at han har sagt han ikkje vil ha kontakt så sender du ikkje melding. Du finn ingen mann ved å kontakte og dermed henge fast i han som ikkje vil ha kontakt.. Anonymkode: 73810...0ae
Anonym bruker Skrevet 21. november 2021 #23 Skrevet 21. november 2021 Sannheten er at ingen vil ha meg. Hjelper ikke hva jeg gjør. Man har savn u livet. Skal slutte å sutre. Har det bare ikke bra i dag. Anonymkode: 825bf...00b
Anonym bruker Skrevet 21. november 2021 #24 Skrevet 21. november 2021 Har lest de andre trådene dine kjære deg og rådet mitt er å la være å plage denne mannen. Fortsetter du i det uendelige så kan han fritt anmelde deg for trakasering og det som verre er. Begynn å jobbe med deg selv i stedet og væremåten din! Anonymkode: 5b43a...fee
Anonym bruker Skrevet 21. november 2021 #25 Skrevet 21. november 2021 Du ønsker et godt liv med en god partner, da kan du ikke henge deg helt opp i gamle flammer som slett ikke er bra for deg. Det sier seg jo selv, du vil ikke møte noen ny så lenge du er så opphengt i den gamle. Kjærlighetssorg tar tid, særlig om du er ung, men det går over. NRK hadde faktisk en ganske god artikkel om det her om dagen. https://www.nrk.no/norge/xl/den-storste-hjertesorgen-1.15685461 Men det er lys i tunnelen, livet går videre, og du treffer nye mennesker. Anonymkode: 23f2f...d4d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå