Gå til innhold

Hvilke tradisjoner har dere lille julaften?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Vet ikke med henne, men jeg har alltid det. Skolene stenger rundt 19.12., og jeg jobber som lærer. 

Anonymkode: 22cb8...a0e

Heldig dere da😊

Jeg jobber I bhg og varierer om jeg får fri eller ikke. I år får jeg fri❤

Anonymkode: 790b4...597

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pynter tre og hus til jul. Grøt med mandel til middag. Fenalår og annen julemat/snacks på kvelden mens vi ser kvelden før kvelden. Lager noen ganger rødkål og surkål den dagen, om vi ikke feirer med min familie. Da ordner pappa pinnekjøtt og jeg kan sitte med bena høyt lillejulaften ❤️

Anonymkode: 92f41...a96

Skrevet

Huset er pyntet, men lille julaften legges de aller fineste dukene på og det kommer nye blomster i alle vaser. Så lager vi surkål og desserten til julaften så alt er klart. Deretter er det full hygge med tapas eller ost og kjeks mens vi ser en julefilm. Siste jeg gjør er å fylle strømpene.

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Heldig dere da😊

Jeg jobber I bhg og varierer om jeg får fri eller ikke. I år får jeg fri❤

Ikke heldig, men dyktig.

Anonymkode: 22cb8...a0e

Skrevet
KellyTaylor skrev (På 20.11.2021 den 10.39):

Lager karamellpuddingen og surkålen. Så har vi en hyggelig ettermiddag med exmannen mens vi spiser god mat. På kvelden er det " Hjelp det er juleferie". Da er det jul ❤️

Ååå, det er vår julefilm også 🥰 

Vi setter ut pepperkaker og melk til Nissen, ser på "hjelp, det er juleferie" og når ungene har lagt seg, gjør jeg ferdig strømpene 🥰🥰

Skrevet

Da pynter vi ferdig juletreet, som vi ofte påbegynner rundt 20. desember. Vi tenner aldri lysene før 23. Vi har alltid risgrøt til middag. Så koser vi oss med juleprogrammene på tv. 

Anonymkode: 51f6c...fde

Skrevet

Tråden er ryddet for brukerangrep og svar til dette.

Admin

Skrevet
Admin skrev (Akkurat nå):

Tråden er rydet for brukerangrep og svar til dette.

Admin

Det er bare fantastisk at en tråd med et slikt hyggelig tema må modereres. 😊

HI, vi koser oss i sofaen med julefilmer og spiser godis. Gjerne i komfortable klær. Vi spiser ofte noe junk fordi vi ikke orker lage middag. 

Anonymkode: 50c22...5fd

Skrevet
On 11/21/2021 at 8:47 PM, Anonym bruker said:

Har du alltid fri lille julaften?

Nei blir det siste året nå, jeg har hatt det så lenge barnet er under 4 klasse, nå begynner det i 4 klasse neste år og jeg begynner og jobbe vanlig, da jobber jeg også de dagene i romjulen og påsken det ikke er rødt :) høstferie, sommerferie 3 uker og vinterferie :) jobben har vert veldig flinke til og tilrettelegge da jeg er alene med et barn

Anonymkode: 3675b...8e9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...