Anonym bruker Skrevet 19. november 2021 #1 Skrevet 19. november 2021 Når de ikke faktisk bor der? Hansen bodde i Ski. Hvorfor gidde å jukse seg til en leilighet? Anonymkode: d3e38...388
Anonym bruker Skrevet 19. november 2021 #3 Skrevet 19. november 2021 sug lut skrev (41 minutter siden): Lysthus? Runketelt? Hva med kvinnene? Kvinner runker ikke. Eller drar på eh, lysthus. Anonymkode: 0efa2...de5
sug lut Skrevet 19. november 2021 #4 Skrevet 19. november 2021 (endret) Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Hva med kvinnene? Kvinner runker ikke. Eller drar på eh, lysthus. Anonymkode: 0efa2...de5 Eh, lysthus er ikke gledeshus, altså. Her skal ingen få krem på trompeten. Endret 19. november 2021 av sug lut
Himmel og hav Skrevet 19. november 2021 #5 Skrevet 19. november 2021 Slippe å dra hjem etter seine møter, kanskje? Det høres jo deilig ut, da. Slippe å sitte seint på kvelden og hangle og duppe på tog eller buss hjem, og bare dra rett i leiligheten og slenge seg på sofaen. Ikke det at jeg synes det er riktig, men jeg skjønner at det sikkert var både lettvint og praktisk noen ganger. Kanskje det heller bør innredes sovesal med køyesenger i et rom på Stortinget? Rimelig og akseptabel overnatting for alle som ikke orker å reise de fire milene hjem.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2021 #6 Skrevet 19. november 2021 Himmel og hav skrev (16 minutter siden): Slippe å dra hjem etter seine møter, kanskje? Det høres jo deilig ut, da. Slippe å sitte seint på kvelden og hangle og duppe på tog eller buss hjem, og bare dra rett i leiligheten og slenge seg på sofaen. Ikke det at jeg synes det er riktig, men jeg skjønner at det sikkert var både lettvint og praktisk noen ganger. Kanskje det heller bør innredes sovesal med køyesenger i et rom på Stortinget? Rimelig og akseptabel overnatting for alle som ikke orker å reise de fire milene hjem. Haha, nå så jeg de for meg, sovesal med køyesenger 🤣 Anonymkode: 5a090...076
Anonym bruker Skrevet 20. november 2021 #7 Skrevet 20. november 2021 En lot sønnen disponere den, endel har leid ut leilighet som de har i nærheten og heller brukt stortingsleiligheten… Anonymkode: 33083...e61
Anonym bruker Skrevet 20. november 2021 #8 Skrevet 20. november 2021 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Når de ikke faktisk bor der? Hansen bodde i Ski. Hvorfor gidde å jukse seg til en leilighet? Anonymkode: d3e38...388 Pengene, sikkert? De som bor kort vei fra Oslo, men mer enn de 40 kilometrene, skal jo ha et sted å sove når det trekker ut med arbeidet. Mange ganger jobber de jo til midnatt. Anonymkode: 3fc58...a89
Anonym bruker Skrevet 20. november 2021 #9 Skrevet 20. november 2021 Låne den ut til familie, barn som studerer som trenger leilighet. Bolig man kan bruke etter sosiale arrangement og man ikke vil betale for taxi hjem. En «hytte» la si man bor landlig og kunne tenke seg en «byhelg» i ny og ne. Anonymkode: 24523...991
Anonym bruker Skrevet 20. november 2021 #10 Skrevet 20. november 2021 Flere har bl.a. leid ut egen bolig: https://www.nrk.no/norge/dette-er-pendlarbustad-sakene-1.15736401 Anonymkode: 24a92...b68
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå