Gå til innhold

Fingermat/snavvel til snekkere - noen tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har snekkere som jobber ut her hjemme, de har vært her ett par uker, og skal være her noen uker til, de har vært SKIKKELIG uheldig med været hele perioden de har vært her. 
Jeg har fri i helga, og ingen planer, så tenker på om jeg skal lage no til de som jeg kan sette frem på mandag, noen tips til hva det kan være? Det blir satt i garasjen som de har tilgjengelig for saging ol. 
Må være kjapt å sette frem på mandag, for da skal jeg på jobb.

Anonymkode: 4050c...c09

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Første som slo meg var pizzasnurrer og sjokoladekake (langpanne, delt opp i stykker). Og varm kaffe eller kakao på termos.

Uansett hva du ender med å lage så vil jeg anta at de vil sette stor pris på omtanken :)

Anonymkode: ca88f...f87

Skrevet

Enkelt! Skolebrød og sjokomelk. Jobber i butikk og alle håndverkere kjøper dette til lunsj. 

Anonymkode: 98828...e9f

Skrevet

Pizzasnurrer eller fylte horn og kakao.

Anonymkode: 9538c...344

Skrevet

Lag noen smørbrød med godt pålegg. Husk salatblader og en tomatskive til hvert smørbrød. Og en termos god kaffe.

Skrevet

Jeg regner med at de allerede har med lunsj, så da er det litt dumt med mer av dette. 

Kaffe, så klart. Kanskje et fat med oppskåret frukt eller en bolle klementiner, nybakte kanelboller, cookies, en skål med småsjokolade, termos  med kakao og en bolle krem, vaffelrøre med vaffeljern og tilbehør. Hvis du allikevel velger lunsj - sett frem godt brød i skiver, toastjern og ost og skinke/spinat/chevre/pepperoni og annet som er godt i Toast. 

Anonymkode: fb770...637

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...