Gå til innhold

Flere som fortsatt vil vaksinere seg?

Anbefalte innlegg

ostepop123 skrev (3 minutter siden):

Nå hadde det vært interessant å vite mer om hvorfor du føler det er ok å påstå at jeg stoler blindt på myndighetene? Hvor du har det fra at jeg mener politikerne er perfekte og aldri gjør feil?

Kanskje fordi du alltid kritiserer de som kritiserer myndighetene, trass i at disse baserer sin kritikk på vitenskapelig fakta (linker til seriøse, peer-reviewed, tidsskrifter eller rapporter). Du har til gode å kritisere myndighetene.

Utenom svenske myndigheter. De har du kritisert helt siden begynnelsen.

Anonymkode: 0760c...baf

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Kanskje fordi du alltid kritiserer de som kritiserer myndighetene, trass i at disse baserer sin kritikk på vitenskapelig fakta (linker til seriøse, peer-reviewed, tidsskrifter eller rapporter). Du har til gode å kritisere myndighetene.

Utenom svenske myndigheter. De har du kritisert helt siden begynnelsen.

Hahaha, tøyser du med meg? Nå var det vel 087 som påstod at jeg hadde blind tillit til myndighetene, men la gå. Du får gjerne dokumentere dette altså, spesielt det med de svenske myndighetene. Det gleder jeg meg til å se!

ostepop123 skrev (17 timer siden):

De gjør ikke det? De forbereder seg i tilfelle det blir nødvendig.

Nettopp, de forbereder seg i tilfelle det blir nødvendig. Med andre ord, folk tar en vaksine som ikke er skikkelig utprøvd

Fine by me skrev (2 minutter siden):

Fullvaksinert ansatt på sykehjem har fått påvist Corona. Vedkommende har tatt alle 3 dosene med vaksinen.

Jadda, vaksinen fungerer som bare det. Kjør på med dose 4 🙃

Har du link til det der? Hadde vært veldig interessant lesing :)

Anonymkode: a0be1...087

Annonse

Anonym bruker skrev (25 minutter siden):

Det stod i Roganytt på fjesboka. Det var en beboer, ikke ansatt som jeg skrev. Klarte ikke kopiere og lime inn av en eller annen grunn

Anonym bruker skrev (35 minutter siden):

– Beboeren er fullvaksinert, og har i likhet med alle andre friske beboere ved sykehjemmet, fått dose 3 av koronavaksine samt influensavaksine.
https://www.dagsavisen.no/rogalandsavis/nyheter/2021/11/21/fullvaksinert-beboer-ved-sykehjem-har-testet-positivt-pa-korona/

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

– Beboeren er fullvaksinert, og har i likhet med alle andre friske beboere ved sykehjemmet, fått dose 3 av koronavaksine samt influensavaksine.
https://www.dagsavisen.no/rogalandsavis/nyheter/2021/11/21/fullvaksinert-beboer-ved-sykehjem-har-testet-positivt-pa-korona/

Jepp. Funker finfint denne tredje dosen.

Anonym bruker skrev (36 minutter siden):

Hva med å begrunne hvorfor du anklager meg for at jeg "alltid kritiserer de som kritiserer myndighetene, trass i at disse baserer sin kritikk på vitenskapelig fakta", og ikke minst "Utenom svenske myndigheter. De har du kritisert helt siden begynnelsen"? Tenker du det er greit å fantasere frem sine helt egne argumenter i en diskusjon?

Endret av ostepop123
  • 2 uker senere...
Anonym bruker skrev (På 19.11.2021 den 13.16):

Hemali.no?
Pleier å orientere meg på nettsteder som henter dokumentasjon fra myndigheter, tunge fagmiljøer og WHO.

Anonymkode: 3b487...c93

Tro meg, Hemali.no hadde blitt sensurert og utestengt fra nettet for lenge siden om det ikke var noe som helst hold i det som ble publisert.

Anonymkode: 0083d...8c4

• Opprett ny...