Gå til innhold

Takk for meg

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Her er det ingen menn, så det er lite troverdig, med mindre du datet Dr Yppert.

Anonymkode: 9e82c...6a4

Du er rimelig naiv.

Anonymkode: 19656...aba

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Og det vet du fordi?

Skrevet
Anonym bruker skrev (57 minutter siden):

Her har då vore fleire menn, eg hugsar ein som stadig spurte om råd/klaga over kjæresten. Viss det var min mann ville eg dumpa han ja😆

Anonymkode: 58951...32b

Skrevet

Jaja, håper kjeftingen ga deg noe hi. Du fremstår udelt positiv, og ditt sprudlendevesen vil naturligvis bli savnet.

Anonymkode: 6f4b9...212

Skrevet

Hadet bra, trenger ikke ei sutre guri som deg

Anonymkode: af548...021

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 19.11.2021 den 0.02):

Ja innlegget sier sitt.
Jeg sletter meg fra dette forumet nå, da jeg ønsker ikke å ver medlem i forum der det er tillatt å mobbe, krenke og skrive ufine meldinger. Dette er ett foreldre og barn forum, voksne folk med barn og evt venter.

Enkelte trur at så lenge man gjemmer seg bak ett anonymt innlegg, så kan man skrive å oppføre seg som dritt. At det er tillatt å skrive slik av admin skjønner jeg ikke! 
Admin : her har dere virkelig en jobb å gjør. Dere skal ha muligheten for å se hvem som står bak desse innleggene, og det burde blitt gitt ut advarsel på enkelte, og sperring av konto. Enkelte mennesker burde ikke sitte på ett forum som dette, for tydeligvis har de ikke godt av det.

så etter å ha vært medlem siden 2006, så gidder jeg ikke dette dramaet. Jeg er for voksen til dette. 
Og hvis noen ønsker å skrive dritt her og, så beviser det bare poenget mitt. 

takk for meg

Anonymkode: bb1fa...3e3

Synes de med nick er mest ufine jeg, og den gjengen der er jo også skjerma for å bli stengt ute.

Anonymkode: 714bc...33e

Skrevet
Anonym bruker skrev (50 minutter siden):

Synes de med nick er mest ufine jeg, og den gjengen der er jo også skjerma for å bli stengt ute.

Bare fordi du selv ikke klarer balansegangen så betyr det ikke at noen er «skjerma». Du får jo bare rapportere alle regelbrudd du ser, men husk: selv om du misliker en bruker, så betyr ikke det at feilen ligger hos noen andre…

Anonymkode: 93029...17f

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Bare fordi du selv ikke klarer balansegangen så betyr det ikke at noen er «skjerma». Du får jo bare rapportere alle regelbrudd du ser, men husk: selv om du misliker en bruker, så betyr ikke det at feilen ligger hos noen andre…

Ikke meg du svarer, men jeg har vært her så lenge at jeg ikke er i tvil om at enkelte er skjermet.

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Jeg har rapportert enkelte brukere flere ganger. Noen ganger blir de drøye innleggene slettet, men brukeren er fortsatt her inne. Noen ganger får innleggene stå. Det nytter ikke. 

Anonymkode: 6cd04...4c8

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Ikke meg du svarer, men jeg har vært her så lenge at jeg ikke er i tvil om at enkelte er skjermet.

Jeg har vært her siden 2005 og har sett de påstandene i alle 16 åra. «Hvorfor blir ikke den og den utestengt?»

Svar: Fordi personene ikke har brutt noen regel, samme hvor fornærma de andre blir på dem. Det er ikke avsenderens feil at mottakeren føler seg personlig angrepet av å bli motsagt. Det er ikke et regelbrudd å si «det var et idiotisk utsagn». Og det er ingen som har krav på å bli behandlet sympatisk. Man kan kun kreve at reglene følges. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Er faktisk enig med deg. Ikke alle med nick, men flere gjengangere slenger med leppa og tror de er kule. Minner litt mer om mobbere i flokk 

Anonymkode: ca479...1ee

Skrevet
Anonym bruker skrev (39 minutter siden):

Jeg har vært her siden 2005 og har sett de påstandene i alle 16 åra. «Hvorfor blir ikke den og den utestengt?»

Svar: Fordi personene ikke har brutt noen regel, samme hvor fornærma de andre blir på dem. Det er ikke avsenderens feil at mottakeren føler seg personlig angrepet av å bli motsagt. Det er ikke et regelbrudd å si «det var et idiotisk utsagn». Og det er ingen som har krav på å bli behandlet sympatisk. Man kan kun kreve at reglene følges. 

Og det er nettopp det vi gjør. Det har både vært rasistiske utsagn, frontalangrep på brukere med bruk av sitater fra andre tråder, spekulasjoner og forfølgelse, hån og ren mobbing og lignende. Det meste får stå, og jeg har enda til gode å se brukerne utestengt. Jeg synes for øvrig at alle bør behandle hverandre sympatisk. Ja, det er lov å være drittsekk, men er det nødvendig? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

Og det er nettopp det vi gjør. Det har både vært rasistiske utsagn, frontalangrep på brukere med bruk av sitater fra andre tråder, spekulasjoner og forfølgelse, hån og ren mobbing og lignende. Det meste får stå, og jeg har enda til gode å se brukerne utestengt. Jeg synes for øvrig at alle bør behandle hverandre sympatisk. Ja, det er lov å være drittsekk, men er det nødvendig? 

Og hva skulle liksom være admins grunn til å la regelbrudd stå? Kan det muligens være at det er du selv som ikke helt vet hva som er en ok kommentar og ikke? Som et eksempel; les tråden om lillejulaftenstradisjoner som verserer nå. 

Skrevet

Hun som presterer å lese «ikke heldig men dyktig» som et angrep - dem er det nemlig mange av. Ingen var stygg mot henne, men hun ble rasende…

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Og hva skulle liksom være admins grunn til å la regelbrudd stå? Kan det muligens være at det er du selv som ikke helt vet hva som er en ok kommentar og ikke? Som et eksempel; les tråden om lillejulaftenstradisjoner som verserer nå. 

Kunne ikke se regelbrudd i den tråden du nevner. Men så mente jeg heller ikke slike diskusjoner. Jeg mente det å drive persondebatt, komme med rasistiske kommentarer og mobbe. Hvorfor viser du til en helt normal tråd med litt høy temperatur? Det er jo ikke det diskusjonen dreier seg om. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Kunne ikke se regelbrudd i den tråden du nevner. Men så mente jeg heller ikke slike diskusjoner. Jeg mente det å drive persondebatt, komme med rasistiske kommentarer og mobbe. Hvorfor viser du til en helt normal tråd med litt høy temperatur? Det er jo ikke det diskusjonen dreier seg om. 

Å si «drittkjerring» er regelbrudd. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Hun som presterer å lese «ikke heldig men dyktig» som et angrep - dem er det nemlig mange av. Ingen var stygg mot henne, men hun ble rasende…

Det der er jo bare litt temperatur, ikke sånne kommentar jeg mente.

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Det der er jo bare litt temperatur, ikke sånne kommentar jeg mente.

Hvis du mener at "drittkjerring" er OK, så har du i alle fall misforstått forumreglene.

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Hvis du mener at "drittkjerring" er OK, så har du i alle fall misforstått forumreglene.

:roll:

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Du mener at opplagte brudd på forumreglene får stå? Har du link til noen slike? 

Anonymkode: be3e9...f35

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Du mener at opplagte brudd på forumreglene får stå? Har du link til noen slike? 

Hvis jeg skal linke til innlegg fra konkrete brukere, blir dette slettet, fordi brukerdebatt er imot forumreglene. 

Skrevet

Jeg lurer litt på hvordan du vet at ikke folk blir slettet? Som jeg ser det er egentlig de fleste brudd på forumreglene fra anonyme, og de er ikke lette å skille fra hverandre fra tråd til tråd. De som signerer med nick legger du merke til, men de bryter sjelden reglene.

Anonymkode: 18acc...cb3

Skrevet

Hvis jeg skal linke til innlegg fra konkrete brukere, blir dette slettet, fordi brukerdebatt er imot forumreglene. 

Skjermdump hvor du sletter navnet? Jeg tror ikke på deg, nemlig. Bryter man forumreglene så blir det slettet om man heter Per eller Pål. 

Skrevet

Jeg lurer litt på hvordan du vet at ikke folk blir slettet? Som jeg ser det er egentlig de fleste brudd på forumreglene fra anonyme, og de er ikke lette å skille fra hverandre fra tråd til tråd. De som signerer med nick legger du merke til, men de bryter sjelden reglene.

Anonymkode: 18acc...cb3

Når du ser innlegg fra en bruker bli slettet, men brukeren kommenterer på andre ting dagen etterpå, betyr det at brukeren fortsatt er på forumet. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Når du ser innlegg fra en bruker bli slettet, men brukeren kommenterer på andre ting dagen etterpå, betyr det at brukeren fortsatt er på forumet. 

Da har jo ikke brukeren opptrådd grovt nok til å bli slettet? Man sletter ikke bruker fordi om man noen ganger bryter forumreglene. Jeg ble litt revet med i en diskusjon og ble slettet pga brukerdebatt, samt at jeg fikk en advarsel av moderator. Om jeg da ikke hadde tatt korreksen til følge hadde jeg nok blitt slettet etterhvert. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...