Gå til innhold

Takk for meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja innlegget sier sitt.
Jeg sletter meg fra dette forumet nå, da jeg ønsker ikke å ver medlem i forum der det er tillatt å mobbe, krenke og skrive ufine meldinger. Dette er ett foreldre og barn forum, voksne folk med barn og evt venter.

Enkelte trur at så lenge man gjemmer seg bak ett anonymt innlegg, så kan man skrive å oppføre seg som dritt. At det er tillatt å skrive slik av admin skjønner jeg ikke! 
Admin : her har dere virkelig en jobb å gjør. Dere skal ha muligheten for å se hvem som står bak desse innleggene, og det burde blitt gitt ut advarsel på enkelte, og sperring av konto. Enkelte mennesker burde ikke sitte på ett forum som dette, for tydeligvis har de ikke godt av det.

så etter å ha vært medlem siden 2006, så gidder jeg ikke dette dramaet. Jeg er for voksen til dette. 
Og hvis noen ønsker å skrive dritt her og, så beviser det bare poenget mitt. 

takk for meg

Anonymkode: bb1fa...3e3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig i at det er blitt mye drittslenging her i det siste. Å rapportere hjelper ikke alltid, selv der det er klare tilfeller, og ting blir stående for lenge ofte før de blir slettet.

Jeg velger å rapportere når jeg ser ting, og så forsøker jeg å heller fokusere på det som er positivt.

Selv har jeg forumet som tidsfordriv siden jeg er langvarig syk, men gleder meg til den dagen jeg forhåpentligvis blir bra nok til å jobbe igjen, for jeg kjenner at det er godt med en pause fra forumet innimellom. Kommer jeg meg ut i jobb igjen regner jeg med at jeg også forsvinner fort herfra.

Lykke til videre :)

Anonymkode: d3821...c10

Skrevet

En anonym som forlater oss gjør dessverre ikke så stort inntrykk. Men lykke til videre. 

Anonymkode: be3e9...f35

Skrevet

Det er trist at du føler det sånn. Men da er det jo også viktig at du er en motpol, er den forandring du ønsker skal være på forumet?

Anonymkode: 8b144...e97

Skrevet

Ikke gjør det. Vær den motpolen. Vi trenger flere som deg. Da vinner de andre!

Anonymkode: 6ee47...dcc

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

En anonym som forlater oss gjør dessverre ikke så stort inntrykk. Men lykke til videre. 

Hvorfor gjør ikke det inntrykk? Gjør det større inntrykk hvis en med navn, som du allikevel ikke har peiling på hvem er, forlater forumet? 
Enig med deg HI. Her inne blir man skremt over hvordan vi har blitt mot hverandre.

Anonymkode: d5192...56d

Skrevet

Dette er ikke en flyplass, du trenger ikke annonsere din avgang. 
Selv rapporterer jeg de innleggene jeg ikke syns kan bli stående. Men admin leser ikke alle tråder og er ikke synske, så hvis du vil ha endring får du gjøre det du også. 

Anonymkode: 93029...17f

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Hvorfor gjør ikke det inntrykk? Gjør det større inntrykk hvis en med navn, som du allikevel ikke har peiling på hvem er, forlater forumet? 
Enig med deg HI. Her inne blir man skremt over hvordan vi har blitt mot hverandre.

Anonymkode: d5192...56d

Fordi vi ikke merker forskjell på om der er 1001 surpomper eller bare 1000, antakelig? 

Anonymkode: 93029...17f

Skrevet

Enig med deg, hi, det er utrolig mye rart her. Uansett hva man spør om blir det vridd og vendt på slik at man som trådstarter føler seg crap. Dette forumet er ikke bra. Jeg er i ferd med å melde meg ut selv, for dette er ikke bra for meg. Ønsker deg lykke til videre, hi.

Anonymkode: 8b8ca...28e

Skrevet

Jeg skjønner ikke poenget med å annonsere avgang på annet enn transportmidler.

Anonymkode: 18acc...cb3

Skrevet

At du vil melde deg ut,helt greit og ganske forståelig.

Hvorfor et behov for å annonsere dette,for deretter "slamre demonstrativt med dørene", kommer jeg aldri til å forstå.

Skrevet

Dessverre gjør ikke slike annonseringer inntrykk her inne. Enig i at admin i langt større grad burde kaste ut og sperre endel brukere her inne. Men, jeg tror det er de som holder liv i forumet. Om det bare er koseprat gidder ikke folk kommentere. 

Anonymkode: c101a...d70

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hvorfor kommentere en avgang du ikke skjønner?

Skrevet

Gjeeeeesp.. 

Anonymkode: 0b32d...900

Gjest Forumassistent
Skrevet

Ryddet for brukerdebatt og brukerangrep med svar.

Forumansvarlig

Skrevet

Jeg er ikke enig. Jeg syns stort sett at man får gode svar, og noen ganger er det rørende hvor mye omsorg fremmede viser hverandre.

De som er her for å lage bøll er jo litt underholdende, og jeg må innrømme at jeg noen ganger fyrer oppunder dem. Litt gøy skal man tross alt ha. 

Skrevet

Ok, bu-bye anonym .

Anonymkode: 1bbec...d64

Skrevet

Det er en del surpumper her inne, men jeg har ikke oppfattet at det har blitt verre i det siste egentlig.

Noe av det første jeg dristet meg til å skrive her var et spørsmål om hva "god i størrelsen" betydde. Jeg hadde funnet en dress på Finn som kanskje passet mitt barn, men jeg var redd den var i største laget og så hadde selgeren skrevet at den var "god i størrelsen". "Betyr det stor?", spurte jeg, eller sier hun bare at størrelsesangivelsen er riktig? Da fikk jeg sannelig høre det gitt, det var ikke måte på hvor dum jeg var som ikke kjente til dette uttrykket. Heldigvis var jeg ikke i en særlig sårbar situasjon akkurat da, så jeg kunne bare le av det.

Av og til ser jeg også svært gode og omsorgsfulle svar her. Jeg har følelsen av at spørsmål som oppfattes som viktige gjerne får gode svar. De trivielle eller dumme, som størrelses-spørsmålet mitt, tiltrekker seg mer spydigheter.

Anonymkode: 4bd3f...e9c

Skrevet

HI (hvis du fortsatt sitter og leser svarene du får. Dette forumet har vært sånn i alle år. Det er det som gjør det underholdende. Man må bare ta det for det det er. Hvis noen svarer meg frekt her så kan jeg ikke bry meg mindre. De kjenner meg ikke og på seg selv kjenner man andre. Ingen som har det bra med seg selv får glede av å tråkke ned andre 🤷🏻‍♀️
Det er feil å la det gå inn på deg at noen er frekke med andre på et anonymt nettforum. Det er ikke personlig. Hvis det er blitt en så viktig del av livet ditt at det går utover tankene/humøret ditt så er jeg enig i at du bør ta en pause, HI. 

Det går også an å bare logge seg ut eller ikke gå inn på sidene. Selv om man melder seg ut kan man gå inn og lese. Det er ikke sånn at man ikke har tilgang lenger. 

Så hva er poenget med å annonsere?

Anonymkode: 1e7ec...896

Skrevet

Lykke til videre i livet. Noe må du jo likevell ha fått ut av et forum du har vært medlem av i 15 år 😊

Anonymkode: 92ecf...3a3

Skrevet

Mulig det bare er meg, men jeg føler det er mindre krangling på KG. 

Anonymkode: b9f5a...8e6

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 19.11.2021 den 8.59):

Hva med å snu tankegangen din? Fra negativ til positiv? Ønsk HI lykke til videre, si noe fint? Vanskelig? 

Anonymkode: 3b72d...f08

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Hva med å snu tankegangen din? Fra negativ til positiv? Ønsk HI lykke til videre, si noe fint? Vanskelig? 

Anonymkode: 3b72d...f08

Ønsker henne ingenting fint. Så hvorfor late som?

Anonymkode: 9e82c...6a4

Skrevet

Dumpet faktisk en mann som vanket her inne, kjente igjen flere av innleggene han skrev (dum som han er så gikk han direkte inn hit etter samtalene våre og spurte om råd om ting jeg spurte han om 🙈). Syntes det var noe umandig over tanken på at han lever livet sitt med damene her inne. Du gjør nok lurt i det, hi. Egentlig pinlig å holde på inne på et forum, hadde aldri turt å si høyt i omgangskretsen at jeg skriver her inne.

Anonymkode: 944b0...0e2

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Dumpet faktisk en mann som vanket her inne, kjente igjen flere av innleggene han skrev (dum som han er så gikk han direkte inn hit etter samtalene våre og spurte om råd om ting jeg spurte han om 🙈). Syntes det var noe umandig over tanken på at han lever livet sitt med damene her inne. Du gjør nok lurt i det, hi. Egentlig pinlig å holde på inne på et forum, hadde aldri turt å si høyt i omgangskretsen at jeg skriver her inne.

Anonymkode: 944b0...0e2

Her er det ingen menn, så det er lite troverdig, med mindre du datet Dr Yppert.

Anonymkode: 9e82c...6a4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...