Anonym bruker Skrevet 18. november 2021 #1 Skrevet 18. november 2021 Hvor mange er dere, og føler du at det er forsvarlig? Vi skal ha julebord, vi blir 70 personer, med heldagseminar, fellesaktiviteteter, lunsj og middag. Håper det blir noe av, men begynner å lure på om vi ikke egentlig burde avlyse også i år, med den stigende smitten og økende antall innleggelser.... Hva tenker dere? Anonymkode: 091ac...1ba
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 18. november 2021 #2 Skrevet 18. november 2021 Vi skal ha. Vi blir ca 40 personer . Det blir noe av med mindre det ikke er lov på det tidspunktet.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2021 #3 Skrevet 18. november 2021 Vi skal ha. Regner med det blir rundt 80 personer, men jeg kommer jo til å sitte med de jeg vanligvis er nærkontakter med til vanlig også. Her er det bare middag en kveld i et eget lokale med bare vår jobb. Anonymkode: f41ff...a73
Anonym bruker Skrevet 18. november 2021 #4 Skrevet 18. november 2021 Nei, ikke helt som vanlig men som i fjor. Vi skal ha julebord hjemme hos meg med de nærmeste jeg jobber med. Vi kommer ikke til å dra ut på julebord i år, vi gjorde det samme i fjor og det var veldig koselig. Jeg bestiller mat på firmaet fra en mindre leverandør så lager jeg det hjemme. I fjor bestilte jeg fra en finere restaurant som tilbydde julebordsmat som vi hentet der og varmet hjemme. Utrolig god mat og veldig store porsjoner. Tror ingen tilbyr det i år siden Norge har "åpnet opp igjen". Nå ser jeg helsedirektoratet har avlyst sitt julebordet sitt så vi får nå se hva som skjer nærmere jul for andre bedrifter i Norge. Vi kommer uansett ikke til å avlyse noe fordi det er de jeg jobber nærmest ned som jeg og mannen er sammen med hver dag uansett. Vi kan om så teste oss først. Anonymkode: 2e31c...e70
Anonym bruker Skrevet 18. november 2021 #6 Skrevet 18. november 2021 Anonym bruker skrev (30 minutter siden): Nei, ikke helt som vanlig men som i fjor. Vi skal ha julebord hjemme hos meg med de nærmeste jeg jobber med. Vi kommer ikke til å dra ut på julebord i år, vi gjorde det samme i fjor og det var veldig koselig. Jeg bestiller mat på firmaet fra en mindre leverandør så lager jeg det hjemme. I fjor bestilte jeg fra en finere restaurant som tilbydde julebordsmat som vi hentet der og varmet hjemme. Utrolig god mat og veldig store porsjoner. Tror ingen tilbyr det i år siden Norge har "åpnet opp igjen". Nå ser jeg helsedirektoratet har avlyst sitt julebordet sitt så vi får nå se hva som skjer nærmere jul for andre bedrifter i Norge. Vi kommer uansett ikke til å avlyse noe fordi det er de jeg jobber nærmest ned som jeg og mannen er sammen med hver dag uansett. Vi kan om så teste oss først. Anonymkode: 2e31c...e70 Ja så hyggelig for alle de som IKKE ble innnvitert da.. Anonymkode: 135cb...7a0
Anonym bruker Skrevet 18. november 2021 #7 Skrevet 18. november 2021 Vi har hatt personalfest for ca 100 stk. Bor på en plass med null smitte, men holdt avstand og spritet oss gjennom festen (både innvortes og utvortes😂) Anonymkode: 9cbe0...745
Anonym bruker Skrevet 18. november 2021 #8 Skrevet 18. november 2021 Vi hadde om helga for ca 40 personer. Vi var vel nesten halvparten som ikke syns det var helt ok å dra ut og resten var helt overgira. Heldigvis var steder hvor vi var mer engasjerte enn de hos oss som arrangerte dette, så vi satt skjermet fra andre gjester og forholdsvis coronavennlig selv om alt her i kommunen nå er fritt frem. Min jobb har kommet oss igjennom dette med null smitte blandt ansatte og familie til ansatte, så jeg håper vi klarer å fortsette slik. Jeg har barn som ikke bør få det hjemme, så jeg har fortsatt med avstand og hygene etter norge åpnet. Ser jo smitten florere rundt meg, så er bare å krysse fingra. Nå er vi heldigvis vaksinerte alle sammen, og eldste barnethar fått time til tredje vaksine igjennom deltidsjobben sin, Anonymkode: dfe77...b76
Anonym bruker Skrevet 18. november 2021 #9 Skrevet 18. november 2021 Nei, dropper det i år også Anonymkode: 33834...e59
Anonym bruker Skrevet 18. november 2021 #10 Skrevet 18. november 2021 Ja. Vi har først fagdag, så middag og en liten fest. Alle overnatter og neste dag har vi uteaktiviteter sammen. Vi er 31 stykker. Anonymkode: 558f9...e44
Anonym bruker Skrevet 18. november 2021 #11 Skrevet 18. november 2021 Nei. Vi er «bare» 21, men dropper det. En del av dugnaden er gjøre sitt beste for å unngå situasjoner der det kan oppstå smitte. Julebord er en sånn situasjon. Anonymkode: f8e8e...865
Anonym bruker Skrevet 18. november 2021 #12 Skrevet 18. november 2021 Nei, uavhengig av Covid. Virker som om Metoo har gjort kvinner redd for å bli sett på eller overhøre en spøk, samtidig som menn er redd for å bli uriktig anklaget om seksuell krenkelse. Julebord er på vei ut uansett. Anonymkode: d555b...df0
Anonym bruker Skrevet 18. november 2021 #13 Skrevet 18. november 2021 Som kommunalt ansatt lærer, har julebord (og alt annet sosialt), selvfølgelig vært fullstendig utelukket. Vi planlegger julebord i år, men jeg blir ikke overrasket om vi må avlyse grunnet den økende smitten i samfunnet. Anonymkode: cff1d...dfb
Anonym bruker Skrevet 18. november 2021 #14 Skrevet 18. november 2021 Ja. Vi er ca 50, skal ha seminar med overnatting. Helt forsvarlig i min verden. Tror alle er vaksinerte og vi jobber uansett tett daglig. Anonymkode: 84a93...ef3
Anonym bruker Skrevet 18. november 2021 #15 Skrevet 18. november 2021 6 hours ago, Anonym bruker said: Hvor mange er dere, og føler du at det er forsvarlig? Vi skal ha julebord, vi blir 70 personer, med heldagseminar, fellesaktiviteteter, lunsj og middag. Håper det blir noe av, men begynner å lure på om vi ikke egentlig burde avlyse også i år, med den stigende smitten og økende antall innleggelser.... Hva tenker dere? Anonymkode: 091ac...1ba Ikke aktuelt med julebord med mange for min del,men jeg skal til oslo med ei venninne ,så da spiser vi sammen, så da blir det julebordet i år Anonymkode: 373f7...404
Anonym bruker Skrevet 18. november 2021 #16 Skrevet 18. november 2021 Vi blir ca. 40 stk. Har ikke fått noe indikasjoner på at det blir avlyst. Anonymkode: ebee5...7e5
Anonym bruker Skrevet 18. november 2021 #17 Skrevet 18. november 2021 Vi skal ha nyttårsbord. Er over 1000 ansatte. Det blir vel av hvis det ikke kommer nye regler som hindrer det. Jeg håper virkelig vi får gjennomført! Anonymkode: 10b85...99b
Anonym bruker Skrevet 19. november 2021 #18 Skrevet 19. november 2021 Ja, neste uke med mindre det kommer restriksjoner. Ca 50 personer Anonymkode: c8f28...5c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå