Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Og da hjelper det å høre på denne sangen, mener du? 

Jeg synes vel at vi har sjelden stått så samla og sammen som vi gjør nå, sånn generelt. 

Anonymkode: be357...605

Ikke helt. De vaksinerte står mot de uvaksinerte (Uansett grunn), folk beskylder hverandre for ting, gidder ikke å opprettholde sosial kontakt digitalt og så videre. Vi er mer splittet enn samlet.

Anonymkode: 3a631...a9e

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Ikke helt. De vaksinerte står mot de uvaksinerte (Uansett grunn), folk beskylder hverandre for ting, gidder ikke å opprettholde sosial kontakt digitalt og så videre. Vi er mer splittet enn samlet.

Så får de vaksinere seg da, de som kan.

Anonymkode: a5c99...9f4

Så får de vaksinere seg da, de som kan.

Hvorfor det? MÅ man vaksinere seg for å slippe hets og beskyldninger? Det trenger man vel ikke. Jeg er fullvaksinert per nå, men kommer ikke til å ta tredje dose fordi jeg ble skikkelig, langvarig syk etter dose to. Regner med at jeg går fra et "akseptabel og ønsket venn" til paria med en gang jeg takker "nei" til dose tre, fire, ti osv.

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Og de uvaksinerte nekter å bidra til den viktigste dugnaden for liv og helse i vår tid. Det glemte du å nevne.

Anonymkode: ff6d4...7fb

Annonse

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Nei, det er vi ikke.  De aller fleste er vaksinerte, de aller fleste beskylder ikke hverandre for ting, i alle fall ikke uberettiget, og de aller fleste er er gode på å opprettholde kontakt digitalt. Kanskje er vi ikke like flinke til å opprettholde ikke-digital kontakt, men heldigvis er digital kontakt en god nummer to. De fleste folk med forskjellige meninger står heller ikke mot hverandre, de har bare forskjellige meninger. Jeg har både venner, bekjente og kolleger som ikke mener det samme som meg, men splittet er vi ikke. 

Jeg er så lei!

Så lei av at enhver tråd ender opp med å handle om vaksine, smitte, korona🤢🤮🤢først så hyler de om restriksjonene, så hyler de om vaksinen, så hyler de om ny smitte. Igjen og igjen og igjen. Det er ikke korona som er farlig for dere, dere kommer til å gremme dere til døde! 

Anonymkode: 6d004...53d

Anonym bruker skrev (33 minutter siden):

Og da hjelper det å høre på denne sangen, mener du? 

Jeg synes vel at vi har sjelden stått så samla og sammen som vi gjør nå, sånn generelt. 

Eeh javell.. hvor henn da? 

Anonymkode: f46f9...b47

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Herregud. 
Er det noe som gjør meg fiendtlig innstilt overfor mine medmennesker, så må det være foreldet, kommersiell voksenpop med koreansk aksent. Så takk, men nei takk. 

Anonymkode: ef90a...7af

hvis dette gjør deg fiendtlig innstilt av å høre på en sang om å stå i samen, så bør du få deg litt terapi gitt 😳 

Annonse

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Løsningen er i hvert fall ikke sangen din.

Hvor har jeg skrevet at det var løsningen? Det er akkurat dette jeg snakker om.. fiendtlig pga en sang blir delt om å holde sammen. Er så lite som skal til 

Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

hvis dette gjør deg fiendtlig innstilt av å høre på en sang om å stå i samen, så bør du få deg litt terapi gitt 😳 

Dårlig kvalitet gjør meg irritabel, samme hvor mye den banale teksten gir seg ut for å fremme samhold. 

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Hvor har jeg skrevet at det var løsningen? Det er akkurat dette jeg snakker om.. fiendtlig pga en sang blir delt om å holde sammen. Er så lite som skal til 

Jeg er ikke fiendtlig, men er møkk lei av det samme gnålet om igjen og om igjen. Post tråden i det forumet den skal være i det minste.

Dårlig kvalitet gjør meg irritabel, samme hvor mye den banale teksten gir seg ut for å fremme samhold. 

Må du se på for å høre med ørene dine? 

Jeg er ikke fiendtlig, men er møkk lei av det samme gnålet om igjen og om igjen. Post tråden i det forumet den skal være i det minste.

Og hvilken tråd er det da? Jeg har ikke nevnt noe om korona så denne trenger ikke vær i der.

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

«Søtsuppeforumet». 

Det er ørene som hører den lave kvaliteten. Musikken holder lav kvalitet, teksten enda verre. 

Så søk den opp da hvis deg var ett problem.. snakk om å lage problemer. Og hvis du ikke vil høre, nei så la vær.. 

Så søk den opp da hvis deg var ett problem.. snakk om å lage problemer. Og hvis du ikke vil høre, nei så la vær.. 

Søk den opp? Hvorfor? Hva skal jeg søke den opp for, den er jo dårlig, både komposisjon, tekst og framføring er dårlige. Hva var det du ikke forsto? 

Søk den opp? Hvorfor? Hva skal jeg søke den opp for, den er jo dårlig, både komposisjon, tekst og framføring er dårlige. Hva var det du ikke forsto? 

Omg.. hvor gammel er du? 
snakk om å kverulere om en sang🤣

• Opprett ny...