Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ja det er mange som trur at samfunnet åpner seg opp igjen hvis alle lar seg vaksineres osv men det er langt ifra. Norge er ett land som henger litt etter og media passer godt på å ikke vise noe som helst fra andre land, men bare det som passer deres agenda. Her skal dere få se ett lite klipp av noe som har foregått siden starten av våren i Australia i år. Andre land kommer sakte men sikkert etter. Hvis dere tenker: ja men det kommer aldri til å skjer her k Norge, så må dere tru om igjen. Var akkurat det samme de sa før 2 verdenskrig, men alle vet hva som skjedde der. Og ja , Tik Tok av alle plattformer er det man får en av de beste informasjonen fra, da vi for fra selve kilden selv. Har sett utallige videoer, live videoer om hva som foregår der nede. Så de som ikke har våknet ennda, nå er det siste sjanse for dette er rett rundt svingen etter passet kommer. 

Anonymkode: c3bac...06c

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144423384-greit-%C3%A5-f%C3%A5-med-seg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er ikke regler som gjelder generelt i Australia, men restriksjoner som er plukket litt herfra og derfra i ulike stater og til ulik tid. Hun "glemmer" desuten for eksempel å si noe om at mange av reglene bare gjelder for uvaksinerte.

Anonymkode: b9d66...5ee

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Dette er ikke regler som gjelder generelt i Australia, men restriksjoner som er plukket litt herfra og derfra i ulike stater og til ulik tid. Hun "glemmer" desuten for eksempel å si noe om at mange av reglene bare gjelder for uvaksinerte.

Hvis du går inn på kommentar feltet så ser du hva folk fra Australia sier selv. 

Anonym bruker skrev (26 minutter siden):

Jeg tror du skal sjekke kildene dine bedre.

Jeg trur ikke du har sjekket nok tydeligvis! Dette er kun ett klipp av tusenvis som jeg har sett direkte, filmet osv. jeg trur du bør få hodet ditt opp av det hullet du er i, for informerte er du iallfall ikke. Slutt å lev i en fantasi verden med "med dugnad så blir alt bra igjen"

det livet du var kjent med kommer ikke tilbake

Annonse

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Jeg trur ikke du har sjekket nok tydeligvis! Dette er kun ett klipp av tusenvis som jeg har sett direkte, filmet osv. jeg trur du bør få hodet ditt opp av det hullet du er i, for informerte er du iallfall ikke. Slutt å lev i en fantasi verden med "med dugnad så blir alt bra igjen"

det livet du var kjent med kommer ikke tilbake

Du har sett tusenvis av klipp og filmer om dette. Foreslår at du logger deg av for en stund, du har helt tydelig ikke godt av det.

Anonymkode: 30103...94e

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Du har sett tusenvis av klipp og filmer om dette. Foreslår at du logger deg av for en stund, du har helt tydelig ikke godt av det.

Anonymkode: 30103...94e

😂😂 ja lev i nektelse du.. 

Anonym bruker skrev (31 minutter siden):

Jeg tror du skal sjekke kildene dine bedre.

Sier du at Candace Owens ikke er verdens mest ærlige person? Mener du hun kan være farget av de ekstrem-konservative holdningene sine?

Hvem hadde vel ant det?!

Anonymkode: f88cf...1ab

• Opprett ny...