Fayuum11 Skrevet 17. november 2021 #1 Skrevet 17. november 2021 noen som kan hjelpe meg med oversett dette. takk
Anonym bruker Skrevet 17. november 2021 #2 Skrevet 17. november 2021 Betaler du min vanlige timepris så er det greit. Ellers - nei virkelig ikke. Anonymkode: 62e0a...b4a
Anonym bruker Skrevet 17. november 2021 #3 Skrevet 17. november 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Betaler du min vanlige timepris så er det greit. Ellers - nei virkelig ikke. Anonymkode: 62e0a...b4a Du tar betalt for å snakke tysk? Jaggu. Jeg håper du får hjelp med å oversette, HI. Jeg skjønte dessverre ikke stort av det. 😕 Anonymkode: 5557a...7c8
Anonym bruker Skrevet 17. november 2021 #4 Skrevet 17. november 2021 Denne operasjonsbeskrivelsen bør du få en lege til å forklare deg. De fleste leger vil kunne forklare deg det som er viktig der. Alternativt kan du kanskje kontakte legen som har skrevet dette og be om en oversettelse til engelsk. Men en gynekolog i Norge bør kunne hjelpe deg. Anonymkode: 6b3dd...f1c
Anonym bruker Skrevet 17. november 2021 #5 Skrevet 17. november 2021 Du er frisk, står det. Ikke noe påfallende verken med livmorhals eller livmor. Anonymkode: 933a0...33d
Anonym bruker Skrevet 17. november 2021 #6 Skrevet 17. november 2021 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Du tar betalt for å snakke tysk? Jaggu. Jeg håper du får hjelp med å oversette, HI. Jeg skjønte dessverre ikke stort av det. 😕 Anonymkode: 5557a...7c8 For å OVERSETTE tysk tar man betalt. Er du helt idiot, tror du translatører har det som hobby? Anonymkode: 933a0...33d
Anonym bruker Skrevet 17. november 2021 #7 Skrevet 17. november 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Du tar betalt for å snakke tysk? Jaggu. Jeg håper du får hjelp med å oversette, HI. Jeg skjønte dessverre ikke stort av det. 😕 Anonymkode: 5557a...7c8 Jeg tar betalt for jobben min. Som er å oversette. Jeg har forøvrig etiske motforestillinger mot folk som legger ut medisinske journalnotat på internett, så jeg ville uansett ikke gjort denne her, mitt første svar var mest for å synliggjøre at dette ikke er noe for amatører. Anonymkode: 62e0a...b4a
Anonym bruker Skrevet 17. november 2021 #8 Skrevet 17. november 2021 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Jeg tar betalt for jobben min. Som er å oversette. Jeg har forøvrig etiske motforestillinger mot folk som legger ut medisinske journalnotat på internett, så jeg ville uansett ikke gjort denne her, mitt første svar var mest for å synliggjøre at dette ikke er noe for amatører. Anonymkode: 62e0a...b4a Nei, det burde jeg ha skjønt, det har du helt rett i, å oversette fra tysk er ikke for amatører nei. Ellers fikk jeg mest inntrykk av at svaret ditt var for å være en surpromp. Anonymkode: 5557a...7c8
Anonym bruker Skrevet 17. november 2021 #9 Skrevet 17. november 2021 Du har fått gjort en diagnostisk hysteroskopi og deretter en diagnostisk laparoskopi pga sekundær infertilitet? Alt så hvert fall helt normalt ut. Livmorhals, livmor og eggledere. Utskrapet fra livmorhulen og livrmohals var også upåfallende. Det var tydeligvis mistanke om at egglederne kunne være årsaken. Disse er blitt undersøkt med blåfarge og er åpne. Anonymkode: 2427f...0e2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå