Anonym bruker Skrevet 17. november 2021 #1 Skrevet 17. november 2021 Vår eldste gutt begynner å bli stor, og min mor (som ikke har så veldig god råd) foreslo at han kunne få slipsnålen etter min fra i gull til jul. Han har ikke slipsnål fra før og er kommet i en alder hvor han vil trenge det (er 15 år). Personlig syns jeg det var en god idé. Hva tenker dere om å gi arveting i julegave? Anonymkode: 83117...d5b
sug lut Skrevet 17. november 2021 #2 Skrevet 17. november 2021 Det synes jeg er en nydelig ide. Våre barn har fått ting fra begge sider av familien på den måten, og vært veldig glad for det.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2021 #3 Skrevet 17. november 2021 Det er en kjempekoselig gave! Anonymkode: fcf11...c83
Optatium Skrevet 17. november 2021 #4 Skrevet 17. november 2021 Bortsett fra at jeg syns det er en absolutt nydelig konformasjonsgave, syns jeg denne typen gaver er helt innafor!
Anonym bruker Skrevet 17. november 2021 #5 Skrevet 17. november 2021 Det er jo en helt nydelig gave! Anonymkode: d2ba2...a1a
Anonym bruker Skrevet 17. november 2021 #6 Skrevet 17. november 2021 Det må være den flotteste julegaven ❤ Anonymkode: 8f675...623
Anonym bruker Skrevet 17. november 2021 #7 Skrevet 17. november 2021 Veldig koselig gave. Avhengig av modenheten til 15-åringen deres kan dere kanskje ta en prat med ham om affeksjonsverdi osv. Om gutten egentlig ønsker seg iPhone blir han kanskje ikke veldig glad for gaven sånn umiddelbart. Slipsnål, serviser osv er kanskje en type gave man setter større pris på med årene. Anonymkode: e9fb5...6a9
Anonym bruker Skrevet 17. november 2021 #8 Skrevet 17. november 2021 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Veldig koselig gave. Avhengig av modenheten til 15-åringen deres kan dere kanskje ta en prat med ham om affeksjonsverdi osv. Om gutten egentlig ønsker seg iPhone blir han kanskje ikke veldig glad for gaven sånn umiddelbart. Slipsnål, serviser osv er kanskje en type gave man setter større pris på med årene. Anonymkode: e9fb5...6a9 Han vet han aldri får store gaver fra min mor siden hun ikke har så veldig god råd, det får han fra flere av de andre. Ting som datamaskin, nettbrett, telefon, gamingutstyr og lignende dyre ting får han når han trenger det fra andre. Tenker at ikke sikkert han blir hoppende glad der og da, men den vil nok bety en del når han blir eldre, mer enn alle de andre dyre gavene han får HI Anonymkode: 83117...d5b
Anonym bruker Skrevet 17. november 2021 #9 Skrevet 17. november 2021 Anonym bruker skrev (17 minutter siden): Han vet han aldri får store gaver fra min mor siden hun ikke har så veldig god råd, det får han fra flere av de andre. Ting som datamaskin, nettbrett, telefon, gamingutstyr og lignende dyre ting får han når han trenger det fra andre. Tenker at ikke sikkert han blir hoppende glad der og da, men den vil nok bety en del når han blir eldre, mer enn alle de andre dyre gavene han får HI Anonymkode: 83117...d5b Jeg kjenner en gutt som fikk noe liknende et år. Han ble så rørt at han strigråt. Anonymkode: fcf11...c83
Anonym bruker Skrevet 17. november 2021 #10 Skrevet 17. november 2021 Brukte gaver kan være helt supert det. Sønnen min ønsket jeg VR men jeg hadde ikke råd til å betale 3500 kr så jeg kjøpte en brukt til 1500 kr. Sønnen min var storfornøyd,han bryr seg ikke om at den ikke er ny. Anonymkode: 7b672...951
Anonym bruker Skrevet 17. november 2021 #11 Skrevet 17. november 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Han vet han aldri får store gaver fra min mor siden hun ikke har så veldig god råd, det får han fra flere av de andre. Ting som datamaskin, nettbrett, telefon, gamingutstyr og lignende dyre ting får han når han trenger det fra andre. Tenker at ikke sikkert han blir hoppende glad der og da, men den vil nok bety en del når han blir eldre, mer enn alle de andre dyre gavene han får HI Anonymkode: 83117...d5b Jeg har en sønn på 21 år, han ønsket seg slipsnål og mansjettknapper til 20-årsdagen sin. Han sa "Hvorfor var det ingen som fortalte meg at det hadde vært en super konfirmasjonsgave?", men han måtte innrømme at han nok ikke hadde satt så stor pris på det som konfirmant, men at gleden over det hadde kommet litt etterhvert. Synes det var en kjempefin gave jeg, og som sagt, gleden over den kommer etterhvert. Anonymkode: 5351c...a22
Anonym bruker Skrevet 19. november 2021 #12 Skrevet 19. november 2021 I dette tilfellet syns jeg det var en nydelig idé å få en arveting. Anonymkode: 9fe1b...9b9
Anonym bruker Skrevet 21. november 2021 #13 Skrevet 21. november 2021 Nei jul og bursdag får barnet nytt,ellers arver vi gjerne,eller kjøper brukt Anonymkode: 34965...a10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå