Gå til innhold

Hva gir dere i julegave til barna?

Anbefalte innlegg

Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (17 timer siden):

Mye mulig det er det ungene ønsker seg? Det gjør mine . Den ene vil kjøpe seg klær og den andre ting til pc. Begge deler kjøper de lettere selv .

De får 5000 kr hver av oss.

Hvorfor ikke la de vise hva de ønsker seg av klær og pc utstyr og så overraske de med det til jul?

Anonymkode: 2b34a...e7d

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Hvorfor ikke la de vise hva de ønsker seg av klær og pc utstyr og så overraske de med det til jul?

Anonymkode: 2b34a...e7d

Minste vil gå å handle i butikker selv. Det er stas når man er 13. Eldste vil handle etter budsjettet han har. Det vil si; det er enklere å bestemme seg for hva han har lyst på når han vet hvor mye han har til rådighet . 

Skrevet

iPad med deksel, 2 Switch spill, pokemonfigurer og pokemonkort, ett par hettegensere han ønsker seg og en stor super mario figur. Begynner å bli vanskelig å finne gaver når de nærmer seg 10 år. Håper jeg finner litt småtteri å fylle på med. 

Anonymkode: 38587...155

Skrevet

Har to store barn på 8 og 11 år. De skal få årskort på Vil vite. Minste som er 4 mnd. til jul er jeg usikker på. Blir enten klær, en bok eller noe som hun arver fra storesøsken.

Anonymkode: ca866...4ce

Skrevet

Jeg har ei på 10 og en på 20. Følger med her for tips.

Anonymkode: cf2ea...1a6

Skrevet

Våre gutter på 10 og 12 ønsker seg en spesiell type sykler. Så de skal få det.

Anonymkode: 3c7f2...c2d

Skrevet

Mye veldig store gaver her! Skulle nesten tro det er konfirmasjon…..

Anonymkode: 423a4...68c

Skrevet

8-åringen får mobil m/abb og brukt snowboard m/sko. Også får han fortsette på klatrekurs neste semester, det koster 3000 kr. 

Hva han får av pappaen og stemor vet jeg ikke, men de gir som regel det samme til han og stebroren som er 7 mnd yngre. 

Anonymkode: 05815...ea7

Skrevet

Jente 10 år får noe leker da hun fortsatt leker og ønsker seg det. Hun får klær, Chromebook, sminke og en del utstyr til ponnien sin som hun ønsker seg (nytt dekken, grime og litt pussesaker). 

Anonymkode: c7b46...714

Skrevet

Min 10 åring har tydeligvis veldig edruelige ønsker i forhold til resten her. Han har pleid å få store gaver han og, men han ønsker seg bare treningstøy og fargeblyanter. Og penger til Roblox eller Minecraft. 

Anonymkode: 4234b...ff1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...