Gå til innhold

Hvilken el-bil har dere som har 3 barn? (som hovedbil, de som har 2 biler)

Anbefalte innlegg

Vi har en i beltestol og 2 på 11 og 13 år. Har nå ford s-max, super fornøyd med plassen, de har hvert sitt sete. Nå vil mannen min bytte til el-bil, men hvilken skal vi kjøpe? Har prøvd audi e-tron, skoda enyaq, men blir litt trangt i baksete. Vi kjører mye og bruker all plassen i forden på ferier osv. Jeg er ikke så glad i tesla, så vil helst ikke ha den. 

Har sett på Byd Tang, noen som har den? Tenker prisklasse 600 000-650 000,-.

Anonymkode: 7bd49...d8d

Fortsetter under...

Musemor med tre søte små skrev (9 minutter siden):

Vi har 3 barn, 6, 10 og 14 år hvor han på 6 sitter i beltestol.
Vi har akkurat bestilt oss en VW ID 4 GTX som ny hovedbil

Hvordan er plassen i baksete der og bagasjeromsplass?

Takk for svar.

Hi

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Hvordan er plassen i baksete der og bagasjeromsplass?

Takk for svar.

Hi

Er fin plass til barna bak.
Vi har en Peugeot 5008 fra før og den har et enormt bagasjerom, denne har ikke fult så stort, men nå trener vi ikke ha vogn med oss lenger heller. Jeg syns det er stort til å være en el-bil

Musemor med tre søte små skrev (8 minutter siden):

Vi har en Peugeot 5008 fra før og den har et enormt bagasjerom, denne har ikke fult så stort, men nå trener vi ikke ha vogn med oss lenger heller. Jeg syns det er stort til å være en el-bil

Ok, skal sjekke den ut, takk. Er bare at når man er bortskjemt som vi er med plassen i s-max, så blir alt så lite liksom😅

Musemor med tre søte små skrev (9 minutter siden):

Og 1 spørsmål til, hvor er barnet i beltestolen plassert? Nå sitter hun i midten, har isofix på beltestolen og fordi de to andre krangler. Men opplever at de bilene der det ikke er 3 egne seter så er det ikke isofix i midten.

Hi

Annonse

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Og 1 spørsmål til, hvor er barnet i beltestolen plassert? Nå sitter hun i midten, har isofix på beltestolen og fordi de to andre krangler. Men opplever at de bilene der det ikke er 3 egne seter så er det ikke isofix i midten.

Hi

ID 4 har ikke isofix i midten, har alltid hatt minste sittende ved vinduet

Audi e-tron, men da kan man ikke ha beltestolen i midten. Vi har en 12-åring i midten og søsknene i stoler på sidene. Ikke veldig stor plass, men det går. 

Anonymkode: ab708...33b

Vi bytter nå s-max i BYD tang. Har nr. 4 på vei. Den er mer enn romslig nok, men bagasjerommet blir litt lavere i høyden siden det er en SUV, ellers er den STOR , med god plass på 3 seterad. Takboks skal vi ha til ekstra bagasjeplass på ferier. Plassmessig vil det gå fint med en beltestol, en babystol, to tenåringer og en medium stor hund. Gleder meg til å få den om et par uker!

Anonymkode: 30b47...78b

Vi har Kia Soul, en 12-åring, 8-åring i beltestol og 4-åring bakovervendt. Brukte den på campingferie i sommer, f.eks., og den holder til oss, men den er jo veldig mye mindre enn det dere er vant til. 

Anonymkode: 3e4f8...8d3

Annonse

BMW IX. Har ikke fått den ennå, men har testet at vi får plass til 3 bilstoler i baksetet. Ikke isofix i midten. Veldig romslig bil innvendig, men blir nok en overgang for oss å gå fra VW Sharan som har veldig god plass. 

Anonymkode: 78561...8e3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...