Gå til innhold

Det brenner fra magen og til halsen

Anbefalte innlegg

Kjennes ut som halsbrann, men det er kvalme og oppkast i tillegg. Hvis jeg ikke spiser eller drikker, så går det helt fint, men så fort jeg spiser (hva som helst) eller drikker (hva som helst), så brenner det fra magen og langt opp i munnen. Har kastet opp noe, men mest denne halsbrannen og noe sure oppstøt. Ingen smerter. Jeg tenker å se an litt, for vil ikke løpe til legen med noe som ikke er spesielt galt. Hoster en del når kvalmen og brannen kommer langt oppi halsen og i munnen. 
Noen som har hatt sånn? Hva kom det av?

Anonymkode: a82a9...bc9

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144423320-det-brenner-fra-magen-og-til-halsen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Har det akkurat likt. Spesielt på kveldstid etter middag. Hoster av og til slik jeg kaster opp, og burde ha gått til legen. 

Anonymkode: 3f138...84f

Jeg fikk det på morgenen etter to slurker  kaffe og tenkte halsbrann. Men kastet opp etter å ha drukket vann. Har ikke spist så mye. Føles som det er fullt i magen hele tiden selv om jeg er skikkelig sulten. Har bare hatt det i noen få dager, men startet med bare etter måltider før det nå er konstant

Anonym bruker skrev (25 minutter siden):

Kjennes ut som halsbrann, men det er kvalme og oppkast i tillegg. Hvis jeg ikke spiser eller drikker, så går det helt fint, men så fort jeg spiser (hva som helst) eller drikker (hva som helst), så brenner det fra magen og langt opp i munnen. Har kastet opp noe, men mest denne halsbrannen og noe sure oppstøt. Ingen smerter. Jeg tenker å se an litt, for vil ikke løpe til legen med noe som ikke er spesielt galt. Hoster en del når kvalmen og brannen kommer langt oppi halsen og i munnen. 
Noen som har hatt sånn? Hva kom det av?

Jeg har noe lignende, men det brenner ikke helt fra magen, men halsen min kan kjennes som om den står i brann omtrent,  jeg har syrerefluks. Kan fort brekke meg og kaste opp av det. Men du burde sjekke det, hos meg mistenkte de magesår.

Anonymkode: 916a8...153

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...