Gå til innhold

Inspirert: Hva leser du nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her leses det noe jeg fikk tak i på Lions bokmarked nettopp, Jan Kjærstads "Berge". Veldig rar og veldig urovekkende nær på samtida.

Anonymkode: 351e2...081

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt J K Rowling's Julegrisen til barnebarnet mitt og fikk lyst til å lese den selv, så har lastet den ned som e-bok. Samtidig leser jeg Monika Peetz Tirsdagsdamene. 

Skrevet

Jeg har nettopp lest de to første bøkene i en trilogi av svenske Karin Smirnoff, de er helt fantastiske. Vil tro de heter "Jeg tok ned til bror" og "Vi tok opp med mor" på norsk. 

Anonymkode: da738...874

Skrevet

Akkurat ferdig med «det som venter meg» av parinoush saniee og skal snart begynne å lese «sverdet, korset og katedralen», av Ken follet . Lest dem før, men leser igjen😊🤣 Har ønsket meg nye bøker til jul😊

Anonymkode: c383e...fca

Skrevet

Akkurat nå leser jeg "Gåten i Istanbul" av Laurence O'Bryan

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Akkurat ferdig med «det som venter meg» av parinoush saniee og skal snart begynne å lese «sverdet, korset og katedralen», av Ken follet . Lest dem før, men leser igjen😊🤣 Har ønsket meg nye bøker til jul😊

Anonymkode: c383e...fca

Pillars of the earth har jeg også lest sikkert fem ganger, praktfull underholdning 😊

Anonymkode: da738...874

Skrevet
On 11/15/2021 at 11:06 AM, Anonym bruker said:

Her leses det noe jeg fikk tak i på Lions bokmarked nettopp, Jan Kjærstads "Berge". Veldig rar og veldig urovekkende nær på samtida.

Anonymkode: 351e2...081

leser bare fanfiction eller noveller på nett

Anonymkode: 633a9...080

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...