Gå til innhold

Hva ligger på bordet foran deg nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her: tom kaffekopp, tom matbolle, et par sokker, et halvspist eple, et garnnøste, to penner, en skriveblokk, kleenex og servietter. Skikkelig trivelig kontorpult!🤣

Anonymkode: d1095...5c9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

To skjermer, heklepung, garnbolle, 5 garnnøster, heklebok, nesespray, 3 tusjer, lipgloss, vistittkort, saks, heklenål, notatblokk, marsipanstang, telefon, gulltråd, en halv duk, to kosedyr, en følgeseddel, headset, mus og tastatur. 

Anonymkode: dbe43...a4b

Skrevet

Et bananskall og en bok

På andre siden av bordet står en blomst og et fat med litt nips og stearinlys på.

Anonymkode: 5641c...603

Skrevet

To skjermer, tastatur, mus, brilleetui, en bunke sakspapirer, en ringperm, to mobiler, en kulepenn, adgangskort, post it, en tube håndkrem, en tekopp og en flaske med håndsprit.

Skrevet

To skjermer, en pc, telefon, 2 mobiler,  headset, en gul notisblokk, en vanlig notiskblokk, ymse penner, en kopp kaffe, en flaske farris, 3 stempler, en stiftemaskin, en hullemaskin, en boks binders, to bokser med kulepenner og tusjer, en mappe med papirer og en "avisskuff" med things to do...

Anonymkode: da46e...647

Skrevet

Fjernkontrollen til TV-en og varmepumpen, en koseklut og en halvspist maispinne😅

Anonymkode: 320af...d94

Skrevet

Føttene mine.

Anonymkode: 5bdea...717

Skrevet

5 lysestaker med tente lys

Lighter 

2 fjernkontroller

1 armbånd eg brukte i selskap i går

Mentholatum

Skrevet

- En kopp te
- En halvfull te-kanne
- Et glass søtningsmiddel
- En halvskrevet handlelise
- En penn
- En boks lakris
- Fjernstyreren til gasspeisen
- Et brilleetui
- Et glass med Cola Zero
- 2 planter
- En boks q-tips
- Et headsett

Anonymkode: 33948...970

Skrevet

3 tente led kubbelys, 1 duk, 1 tomt glass, 2 fjernkontroller, 1 tannpirker og 2 bøker👍

Skrevet

Kleenex, nesespray, håndsprit, et glass pepsi max og fjernkontrollen til varmepumpa.

Anonymkode: 42ee6...075

Skrevet

En bok og en (foreløpig) negativ hurtigtest. 

Anonymkode: f6df6...6e0

Skrevet

Oi, det er mye akkurat nå. Jeg rydder og bordet er foreløpig  dumpingstasjon.

tallerken, 2 ladere, perm 2 plastkurver, stor lyslykt i glass med elektrisk lys i, solkrem, 3 håndsåper,håndsprit, håndkrem, masse papirer, skrivebok, skriveplate, penn, et utgått bankkort, ubrukte joggesko, capser, omega 3 kapsler, magnesium, jif kjøkkenspray, sparebøsse,  lommebok, nøkler, seaband., eske med kort og diverse, astmamedisiner, aerius, 2 treningstopper, bic høvler, papirstape, hot&cold pack, ingefærtabletter og sikkert flere ing jeg ikke ser.

Anonymkode: b2a22...8da

Skrevet

To lysestaker med stearinlys i. En pengeplante. En stabel bordskånere. En Apple-tv fjernkontroll. 

Anonymkode: 997f2...4ce

Skrevet

En tom kaffekopp, to fjernkontroller og en dildo. 

Anonymkode: b1a77...52f

Skrevet

5 glasskopper, 2 glass, tørkerull, 5 kniver, 3 skjeer, 1 halvt middagsglass, ei flaske med litt melk, en tutekopp, 1 kaffekopp, Gastromat, 1 Chlaustaler, 1 boks laktase, et fat med klementiner, vannmugge, d-vitaminer, d-vitamindråper, medox, salt og pepperbøsse,1 lys, minipotteplante som trenger vann, hvitløksdressing, ketsjup, hot sauce, kreolsk krydder og en liten tallerken med kneppet middagsmat med en gaffel.

Anonymkode: 50a58...92e

Skrevet

Jobb-pc, en prop., en lyslykt, en stein, en tom tallerken og en ansiktskrem. 

Skrevet

To poser med fargerike garnrester, et utvalg heklenåler, en pose fyllvatt, en boks med assorterte øyne, en kaffekopp, to vannglass, en snømann, en bok om markedsføring, to trådsneller, en blyant og en saks. Jeg tror det er en duk på bunnen, men den synes ikke.. 

Skrevet

Godt det ikke bare hos oss det er sånn. Her står det pc,leksene til sønnen,to skåler etter dessert som jeg ikke har orket å fjerne for har tannverk fra helvete. Ligger også en mobillader på bordet.

Anonymkode: 4798c...191

Skrevet

Fjernkontrollen, pop it leke, kinderegg leke, og en iste. 

Anonymkode: 602ce...789

Skrevet

Notatbok,  turnusplan, Pepsi max,  ferdigbygget lego,  kulepenn, instruksjonsbok til bilen og fjernkontroll 🥴

Skrevet

Telefonen min, to fjernkontroller, en duk og et kubbelys som står på et lite fat.

Skrevet

1 fat

1 tannkost

2 lommebøker

En duk

2 lys

1 kloklipper

Julelys for å ha på et tre

Vaskeklut

En ønskeliste

Hårspenne

1 blomst

1 katt

Anonymkode: b3c61...26c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...