Anonym bruker Skrevet 14. november 2021 #1 Skrevet 14. november 2021 Har hatt en fin dag i dag og setter pris på. Sov lenge. Fikk en fin tur i opplett og fint vær. Deilig. Nikket og smilte til flere på tur. Så ble jeg bedt ut å spise med mine foreldre. Hadde gave til min far. Hadde en kjekk ettermiddag sammen. Så fått dusjet og byttet på sengen. Nå te og Farmen! Så godt med sånne dager! Anonymkode: 25827...731
Anonym bruker Skrevet 14. november 2021 #2 Skrevet 14. november 2021 Det å være i stand til å sette pris på de små tingene som utgjør en god dag, det er så utrolig viktig. Et koselig innlegg å lese 😊 Jeg har også hatt en fin dag. Anonymkode: 306af...4ec
Anonym bruker Skrevet 15. november 2021 #3 Skrevet 15. november 2021 Anonym bruker skrev (16 timer siden): Det å være i stand til å sette pris på de små tingene som utgjør en god dag, det er så utrolig viktig. Et koselig innlegg å lese 😊 Jeg har også hatt en fin dag. Anonymkode: 306af...4ec Tror det er viktig med de små tingene, selvom ikke alltid like lett å se. Takk 😊 Kjekt at du og har hatt en fin dag. Anonymkode: 25827...731
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå