Anonym bruker Skrevet 14. november 2021 #1 Skrevet 14. november 2021 Informerte 12 åringen om farsdag på fredag. Ho pleier alltid lage kort/sette småbrødre til å lage gaver. I år har ho ikke gjort noe, bør jeg bare la det gå eller si noe? Anonymkode: 18ead...7c1
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 14. november 2021 #3 Skrevet 14. november 2021 Anonym bruker skrev (42 minutter siden): Informerte 12 åringen om farsdag på fredag. Ho pleier alltid lage kort/sette småbrødre til å lage gaver. I år har ho ikke gjort noe, bør jeg bare la det gå eller si noe? Anonymkode: 18ead...7c1 Jeg ville ihvertfall ha snakket med henne. Har hun glemt det eller har hun bevisst unnlatt å gjøre noe? Synes hun han ikke fortjener noe? Er hun lei av å ha ansvaret? Er hun lei av å aktivisere småbrødrene? Dersom hun skulle ha glemt det men likevel hatt et ønske om å gjøre noe, vil hun jo bli kjempelei seg.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2021 #4 Skrevet 14. november 2021 La det gå. Anonymkode: b7fcf...ef5
Anonym bruker Skrevet 14. november 2021 #5 Skrevet 14. november 2021 Du bør i hvertfall snakke med brødrene om det. Hvis storesøster har dradd lasset i flere år er det på tide de får ansvaret. Anonymkode: 15798...615
Anonym bruker Skrevet 14. november 2021 #6 Skrevet 14. november 2021 Kjære vene….la det gå!!! Ikke lag problem ut av ikke noe🙄 Anonymkode: e84b7...330
Anonym bruker Skrevet 14. november 2021 #7 Skrevet 14. november 2021 Du kjører den passiv-aggressive linjen overfor en tolvåring og drar med småbrødre og pappa i samme slengen? Nais. Anonymkode: 23b68...2c3
Anonym bruker Skrevet 14. november 2021 #8 Skrevet 14. november 2021 Hvorfor har ikke du satt småbrødrene til å lage gaver? Er vel ikke hennes ansvar?!? Anonymkode: a6b25...ea3
Anonym bruker Skrevet 14. november 2021 #9 Skrevet 14. november 2021 Er det 12 åringen sitt ansvar at småsøsken lager ting til far? Er du helt sløv? Anonymkode: e4e83...b14
Anonym bruker Skrevet 14. november 2021 #10 Skrevet 14. november 2021 Mamma da.. Du som må ordne! Anonymkode: a0a53...cba
Anonym bruker Skrevet 14. november 2021 #11 Skrevet 14. november 2021 Herregud når ble det ok å drite så mye i foreldrene sine? Synes det er på sin plass at de gjør noe hyggelig. Herregud. Er såååå takknemlig for mine omsorgsfulle barn ❤🙏 Men oppdrar de til å bry seg. Noe feil med den norske kulturen. Oppriktig noe feil med tankegangen. Dere kan kverulere tilbake, men synd. Veldig synd. Anonymkode: 04ce5...14a
Anonym bruker Skrevet 15. november 2021 #12 Skrevet 15. november 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Herregud når ble det ok å drite så mye i foreldrene sine? Synes det er på sin plass at de gjør noe hyggelig. Herregud. Er såååå takknemlig for mine omsorgsfulle barn ❤🙏 Men oppdrar de til å bry seg. Noe feil med den norske kulturen. Oppriktig noe feil med tankegangen. Dere kan kverulere tilbake, men synd. Veldig synd. Anonymkode: 04ce5...14a Feil med den norske kulturen? Hva mener du? I dag har 9 åringen laget egg, bacon og kake helt av seg selv. Pakket inn gaver, kjøpt blomst selv skrevet kort, hjulpet lillebror å pakke inn noe han har lagd. Dette gjør de jo fordi de har sett meg ordne og styre tidligere. Alle jeg kjenner har barn som har gjort noe for faren sin i dag. Hi Hvis ikke barnet ditt har laget noe i dag, går det helt fint. Faktisk, helt fint. Du som mamma burde tatt henne med på kakebaking eller vært med på å ordne noe sammen med barna dine. Du kan ikke forlange at de skal ordne dette selv altså. Anonymkode: a0a53...cba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå