Gå til innhold

Dere som har tatt utdanningspermisjon - fikk dere permisjon med eller uten lønn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det kommer enn på mye.. hvor du jobber og reglene der? om fager du tar er relevant for arbeidsgiver? Om du jobber hel eller deltid?  Om du nylig har startet?m i jobben eller studiene? 

jeg fikk ikke lønn hos min tidligere arbeidsgiver, jeg hadde permisjon, faget var relevant og andre som tok utdanning gjennom jobb fikk dette med lønn, og arbeidsplassen betalte studien, jeg fikk ikke dette. 

nå arbeider jeg for en kommune i Trøndelag, jeg arbeider deltid pga studiene og jeg får lønn under eksamen og lesedager som faller på mine arbeidsdager. Jeg skal opp i 100% etter innlevert master i mai/juni 😊

Anonymkode: 13c33...f11

50% permisjon med lønn. Studiet dekket av jobben mot at jeg bandt meg opp i fem år i jobben. Ny bachelor. Skal nå ta master. Der får jeg gradert permisjon med lønn studiet betaler jeg selv. Ingen ny bindingstid til jobben da. 

Anonymkode: f3611...980

Annonse

både og - jeg har tatt endel enkeltemner i løpet av de siste årene. noen har blitt dekket helt - andre har blitt dekket delvis.

Nå får jeg dekket utgifter til studie og bøker, permisjon med lønn på lesedag og eksamensdager, men må bruke avspasering til selve forelesningene.

Anonymkode: 5572b...ae4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...