GÃ¥ til innhold

Skal dere ta boosterdosen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei. Er fortsatt syk etter dose to. Så dose tre er uaktuelt. De vises også at disse vaksinene er utviklet med tanke på den opprinnelige varianten, ikke delta. Hvorfor vaksinere seg med noe som er utviklet med tanke på et annet virus? Jeg tar jo ikke fjorårets influensavaksine mot årets influensa heller. 

Anonymkode: b9d3b...344

Annonse

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Selvsagt. Det skal alle som får tilbudet.

Anonymkode: 51680...8b3

Nei, det skal vi ikke. Hvorfor ønsker du at de som fikk alvorlige bivirkninger av dose 2 får enda flere bivirkninger av dose 3? 

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Nei, det skal vi ikke. Hvorfor ønsker du at de som fikk alvorlige bivirkninger av dose 2 får enda flere bivirkninger av dose 3? 

Tja.

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Selvsagt. Det skal alle som får tilbudet.

Har du link til dette? Har ikke lest at det er ufrivillig 🤔

Jeg har ikke tatt noen selv om jeg er i risikogruppen.

Ikke skal jeg ta heller. Jeg ble smittet av en vaksinert. Ble bare litt snufs.

Anonymkode: 0f440...ece

Jeg er fullvaksinert men ble smittet med korona av min datter, siden jeg har vært syk av korona i tillegg så gidder jeg ikke ta boosterdosen.   Forresten når jeg ble smittet så var jeg syk ca. 10 dager hvor første 5 var med feber og sykdomsfølelse omtrent som influensa, men ingen hoste eller pustevansker...

Anonymkode: 837b2...349

Nope. Det stilles noen spørsmål rundt hvorfor alle over 18 skal få tilbud. Jeg er fullvaksinert med Moderna og i 30-årene. Kan ikke se en god grunn noe sted for at jeg skal ta en til. Finner derimot flere gode grunner til å ikke ta tredje dose. 

Anonymkode: 10581...732

Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Nope. Det stilles noen spørsmål rundt hvorfor alle over 18 skal få tilbud. Jeg er fullvaksinert med Moderna og i 30-årene. Kan ikke se en god grunn noe sted for at jeg skal ta en til. Finner derimot flere gode grunner til å ikke ta tredje dose. 

Anonymkode: 10581...732

Nettopp. Flere fagpersoner fraråder boosterdosen. Men vi stoler selvfølgelig heller på myndighetene som ikke har helsefaglig utdanning, enn på helseeksperter, blant annet vaksineforskere. Fordi politikere alltid vet så mye bedre enn alle andre. 

• Opprett ny...