Anonym bruker Skrevet 13. november 2021 #1 Skrevet 13. november 2021 Disse kremene har jo samme styrkegrad og hjelper jo begge på plagene mine, jeg er dessuten ikke allergisk mot virkestoffet i Betnovat. Har ikke spurt hvorfor jeg alltid får resept på Synalar i stedet. Det er jo ikke noe problem altså, bare lurer. Er det en forskjell på disse som jeg ikke vet om? Anonymkode: 1277f...d35
Anonym bruker Skrevet 13. november 2021 #2 Skrevet 13. november 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Disse kremene har jo samme styrkegrad og hjelper jo begge på plagene mine, jeg er dessuten ikke allergisk mot virkestoffet i Betnovat. Har ikke spurt hvorfor jeg alltid får resept på Synalar i stedet. Det er jo ikke noe problem altså, bare lurer. Er det en forskjell på disse som jeg ikke vet om? Anonymkode: 1277f...d35 Pris antakeligvis.. Anonymkode: 3d03e...3e1
Anonym bruker Skrevet 13. november 2021 #3 Skrevet 13. november 2021 Det kreves vel godkjenningsfritak for Betnovat? Anonymkode: 4afd3...4cd
Anonym bruker Skrevet 13. november 2021 #4 Skrevet 13. november 2021 Betnovat var utgått en lang periode, og det er ikke sikkert legen din har fått med seg at den er tilbake (har opplevd lignende). Anonymkode: 34f6b...a86
Anonym bruker Skrevet 13. november 2021 #5 Skrevet 13. november 2021 Ah, det visste jeg ikke. Takk for svar Anonymkode: 1277f...d35
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå