Gå til innhold

Er firkløveren dårlig kvalitet?

Anbefalte innlegg

Jeg synes dette er det vakreste juleserviset jeg har sett, ingen av de "eksklusive" variantene hos Backe, Tilbords ol. synes jeg er like fine. Men er det dårlig kvalitet hos Firkløveren? Hvorfor har de dårlig rykte på seg? Jeg ønsker ikke å abonnere som noen gjør, bare kjøpe antallet jeg trenger. Her er serviset. 

https://www.fyrklovern.com/no/serviser/juleminner/middagstallerken-28-cm-4-pk-juleminner

Anonymkode: 3a1b7...891

Fortsetter under...

Jeg har Åsas hvit jul derfra, god kvalitet! Har også kjøpt wik og walsøe gjennom de nå, i gave, det er god kvalitet. Ser forresten at det er det samme du har linket til, wik og walsøe selges hos tilbords osv. Er god kvalitet!

Anonymkode: bef39...f69

Anonym bruker skrev (40 minutter siden):

Jeg har Åsas hvit jul derfra, god kvalitet! Har også kjøpt wik og walsøe gjennom de nå, i gave, det er god kvalitet. Ser forresten at det er det samme du har linket til, wik og walsøe selges hos tilbords osv. Er god kvalitet!

Anonymkode: bef39...f69

Åå, så det nå at det var produsert av WogW :) Har ikke sett akkurat dette serviset i butikk før, artig. Takk for tips! :) 

Anonymkode: 3a1b7...891

Neida, det handler ikke om kvalitet. 

Det handler om at noen har "bestemt" at Firkløveren er harry. Vet ikke hvorfor, men mulig det har noe med at de fleste servisene fra Firkløveren ikke selges i de fancy merkebutikkene. 

Anonymkode: 14901...094

Jeg tror ryktet kommer fra gammelt av, postordreservise liksom. Da sendte de postordrekatalog i posten som du måtte bestille fra.

I dag som alt kan bestilles på nett holder ikke det gamle stemplet vann lenger, det er ikke rart å bestille på nett lenger.

Det er jo ikke et veldig billig servise, og de har fornøyd kunde garanti, så jeg tror det er helt okei kvalitet.

Akkurat juleminner er laget i samarbeid med Wik & Walsøe

Klippet fra nettsiden til Firkløver:

Juleminner er et spennende samarbeid mellom Fyrklövern og Wik & Walsøe, og er dekorert med designeren Linda Svedal Walsøes poetiske illustrasjoner

Anonymkode: 37651...e3a

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Tror faktisk det kommer mest av at en kjøper unødvendig servise på nedbetaling. Det er harry.

Anonymkode: fc004...fe2

Er det harry når man kjøper et middagsservise man faktisk trenger, kontant også? Fra Firkløveren, altså. 

Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Er det harry når man kjøper et middagsservise man faktisk trenger, kontant også? Fra Firkløveren, altså. 

Nei. Men firkløveren har bidratt til å sette mange mennesker i gjeld.

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Nei. Men firkløveren har bidratt til å sette mange mennesker i gjeld.

Dette skjønte jeg ikke. Hvordan kan de være ansvarlig for andres gjeld? Er det ikke frivillig å være medlem?

Anonymkode: 1493d...1f4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...