Gå til innhold

Turndrakter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har handlet fra turndrakter.no før, er det en trygg side?

Og er det noen som har erfaring med hvordan de er i størrelsen?

Jenta mi ønsker seg en som kun er igjen i 164/170, men hun bruker 152 til vanlig. 

Anonymkode: 2b56b...233

Fortsetter under...

Skrevet

Turndrakter er generelt små i størrelsen.

jeg kjenner ikke til den aktuelle butikken. Vi kjøper fra feks Chopar eller GK Elite. Doda i Oslo har også ok drakter

Anonymkode: 01a0d...e31

Skrevet

Tusen takk for svar :) Det var en spesiell farge hun ville ha, skal sjekke opp på de andre også. Mulig 164/170 hadde passet.. 

Skrevet

Har ikke bestilt fra denne siden, det de trenger blir gjerne bestilt gjennom klubben.

Men min erfaring er at turntøy er litt smått i størrelsen, gnager lett i lysken. Men samtidig er det jo som badetøy, ikke noe greit at det er for stort heller. Dyrt tøy som du ikke akkurat kan kjøpe for å vokse i ;)

Tror ikke du kommer unna å prøve altså, og heller returnere om det ikke passer.

Anonymkode: 57c51...b70

Skrevet

Vi har kun kjøpt drakter via klubben, men opplever også at de ofte er små i størrelsen. De gnager og gjør vondt både under armene (de som er kortermet) og i lysken. 

Anonymkode: 19afe...a91

• 2 måneder senere...
Skrevet

Hei. Endte du opp med å bestille? Jeg bestilte 20.12. Fikk leveringsbekreftelse etter noen dager, men har ikke mottatt drakten. Finner ikke noe telefonnummer og de svarer ikke på Mail. 

Anonymkode: 36b24...7e6

Annonse

Skrevet

Hei. Nei, jeg gjorde ikke det, tok ikke sjansen på størrelsen. Oi, det er jo innmari dårlig da. Har du prøvd å funnet de på Facebook og sendt en melding der?

Skrevet

Prøvde å søke litt for deg, og finner verken facebookside eller telefonnummer. Finner derimot en svensk adresse som selskapet er registrert på, men når jeg søker de opp på svenske gulesider så kommer det heller ikke noe telefonnummer opp.

• 3 uker senere...
Skrevet

Hei igjen. Nei har nok blitt lurt. Dette er ikke en trygg side. Forsøker å anmelde via banken👍🏻

Skrevet
Anonym bruker skrev (38 minutter siden):

Hei igjen. Nei har nok blitt lurt. Dette er ikke en trygg side. Forsøker å anmelde via banken👍🏻

Så bra du oppdaterer, så kan forhåpentligvis andre unngå siden.

Du bør også kontakte Forbrukerrådet om dette, slik at de også får informasjon om siden. Flott at du tar tak i det - håper de får tatt de som står bak!

Anonymkode: c5865...4de

Skrevet

Hei

Ts her

Så flott at du oppdaterer. Innmari kjedlig å bli lurt da. Det var like før jeg bestilte der selv, men slo det fra meg da jeg som sagt ikke tok sjansen på størrelsen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...