Gå til innhold

Fortell meg en flause 🙈

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg dreit meg ut forleden. Naboen har fått en baby for en stund siden. Babyen har vært utrolig tynn pga vanskeligheter med amming ++. Pappaen er også veldig tynn, samt skallet i likhet med babyen. Babyen og pappaen har vært så utrolig like hele veien, han har vært så lik faren syntes jeg. Mor er litt overvektig og hun har hele tiden sagt at babyen ligner henne, noe jeg ikke har sett. Alle har vi sagt at babyen ligner far. Nå har babyen i en stund fått mme, og lagt på seg godt. Han har blitt skikkelig god og rund akkurat slik babyer skal være. Det glapp ut av meg at «ja nå ser jeg hva du mener. Nå som han er blitt så god og rund lignet han veldig på deg». I det jeg sa det skjønte jeg hvordan det kunne tolkes. I ett desperat forsøk på å redde situasjonen sa jeg «altså, det jeg mente var at når han var skikkelig tynn var han så lik faren sin, nå ser jeg mer deg i han». Igjen innså jeg at jeg ikke gjorde det bedre, heller verre. Noe så pinlig. Der kalte jeg akkurat mor for tjukk to ganger på en indirekte måte. 

Flere?

Anonymkode: ad77c...9a7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hihi! Takk for at du gjorde dagen morsommere! 

Anonymkode: c4bf3...f6a

Skrevet

Gratulerer med den.

Anonymkode: 97fc6...782

Skrevet

herregud, du høres jo bare ondskapsfull ut. 

Anonymkode: c0bd6...92f

Skrevet

Huff… Den er på nivå med å gratulerer med hyggelige omstendigheter der det viser seg at damen har lagt på seg 🙈

Min er ikke like ille. Men, jeg fikk behørlig beskjed fra en engelsktalende kunde at det var forskjell på guys og gays etter å ha sendt ut en Mail 🙈

Anonymkode: 5fe90...3a6

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

herregud, du høres jo bare ondskapsfull ut. 

Anonymkode: c0bd6...92f

Jeg sa det ikke for å være ondskapsfull, men det var ondskapsfullt sakt. Riktignok mente jeg det ikke sånn, men alt ble bare feil. Jeg kommenterer aldri noen sin vekt, før nå😅

hi

Anonymkode: ad77c...9a7

Skrevet

Ahahaha, å Gud, ja den er lei 😅

Ok, flause jeg kommer på i farta (mange av de) 

Jeg var på kurs samme dag som Halloween og vi ba hele venninnegjengen til yngste på besøk til mummipølser og heksefingre. Mannen var på bortreist, så det stod på meg å få det klart. I forbindelse med at han var bortreist, byttet vi biler. Mannen min er en fjott når det kommer til vedlikehold, som forventet blinket det varsler når jeg startet bilen. Lavt batteri i nøkkelkortet. 

Kurset varte og rakk, en plass hvor trafikken stopper helt opp rundt 16.00. Vanligvis slipper vi litt før pga det, men foredragsholder hadde mye på hjertet. 5 over 16 løp jeg ut av lokale, vel vitende at det stod en gjeng på døra om under en time. Jeg trykker åpne på bildøra, ingenting skjer. Lettere panisk trykket jeg sikker 20 ganger, før jeg sette i gang å åpne manuell nøkkel. Trykker på nytt flere ganger mens jeg banner mannen opp i skyene for å nok en gang bare overse varsler. Plutselig blinker det og bilen låses opp.

I full fart hiver jeg meg inn i bilen mens nøkkelen fremdeles lever. Tror jeg… Rekker akkurat å se at noe ikke stemmer før jeg hører spakt bak meg, unnskyld, men jeg tror det er min bil (høflige nordmenn altså, tror den er min 😂👍🏻) Joda, jeg satt meg i en annen bil 🙈 bilen rett ved siden, som var min, har nok blinket som ett helvete uten at jeg så det 😂😂 samme modell da vet du. Får høre det hver gang jeg er på kurs, ikke stikk av med bilen min nå da. Vel fortjent. 

Anonymkode: 1c7de...df7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...