Anonym bruker Skrevet 12. november 2021 #51 Skrevet 12. november 2021 Milfy Way skrev (24 minutter siden): Dette. Når alle andre sitter i par, setter man seg sammen med sin partner også. Man setter seg ikke ved siden av en annen dame etter at hun har proklamert at hun beslaglegger ham for hele kvelden. Barnslig. Men flørter han med henne? Anonymkode: f6008...511
Luksusdyret Skrevet 12. november 2021 #52 Skrevet 12. november 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Men flørter han med henne? Anonymkode: f6008...511 Jeg anser det som flørting å sitte med en annen dame enn kjæresten hele kvelden fordi denne dama sa at hun vil låne ham for en hel kveld. Da er han jo med på dette "utlånet". Mens alle andre sitter med partnerne sine.
sug lut Skrevet 12. november 2021 #53 Skrevet 12. november 2021 Milfy Way skrev (3 minutter siden): Jeg anser det som flørting å sitte med en annen dame enn kjæresten hele kvelden fordi denne dama sa at hun vil låne ham for en hel kveld. Da er han jo med på dette "utlånet". Mens alle andre sitter med partnerne sine. I hodet ditt er det jaggu mye stygt.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2021 #54 Skrevet 12. november 2021 Milfy Way skrev (4 minutter siden): Jeg anser det som flørting å sitte med en annen dame enn kjæresten hele kvelden fordi denne dama sa at hun vil låne ham for en hel kveld. Da er han jo med på dette "utlånet". Mens alle andre sitter med partnerne sine. Man flørter ikke med bestevennen sin. Det er faktisk mulig å være bestevenner på tvers av kjønn Anonymkode: c60ee...f3a
Luksusdyret Skrevet 12. november 2021 #55 Skrevet 12. november 2021 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Man flørter ikke med bestevennen sin. Det er faktisk mulig å være bestevenner på tvers av kjønn Anonymkode: c60ee...f3a Selvfølgelig er det mulig. Men akkurat i en slik setting er det en veldig rar oppførsel.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2021 #56 Skrevet 12. november 2021 Milfy Way skrev (Akkurat nå): Selvfølgelig er det mulig. Men akkurat i en slik setting er det en veldig rar oppførsel. I din verden er det kanskje det, men jeg ser ikke noe galt i det. HI hadde en veldig hyggelig kveld skriver hun jo, så ingen skade skjedd Anonymkode: c60ee...f3a
Anonym bruker Skrevet 12. november 2021 #57 Skrevet 12. november 2021 Milfy Way skrev (Akkurat nå): Selvfølgelig er det mulig. Men akkurat i en slik setting er det en veldig rar oppførsel. Hi her. Han har en mannlig bestevemm også (men som ikke er med i denne gruppen og derfor ikke var på denne festen). Han er en klok og snill fyr, og jeg er rimelig sikke rpå at han aldri ville ha bedt min kjæreste heller sitte ved siden av ham hvis han var med i en lignende setting. Just saying. Anonymkode: 43935...f9a
Luksusdyret Skrevet 12. november 2021 #58 Skrevet 12. november 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Hi her. Han har en mannlig bestevemm også (men som ikke er med i denne gruppen og derfor ikke var på denne festen). Han er en klok og snill fyr, og jeg er rimelig sikke rpå at han aldri ville ha bedt min kjæreste heller sitte ved siden av ham hvis han var med i en lignende setting. Just saying. Anonymkode: 43935...f9a Jeg synes hele proklameringen foran alle at hun skal låne ham hele kvelden, er noe psycho. Hvorfor beslaglegge en person hele kvelden?
Anonym bruker Skrevet 12. november 2021 #59 Skrevet 12. november 2021 Milfy Way skrev (Akkurat nå): Jeg synes hele proklameringen foran alle at hun skal låne ham hele kvelden, er noe psycho. Hvorfor beslaglegge en person hele kvelden? Hun mente nok ikke hele kvelden, hun mente vel under bordsetet. Anonymkode: 43935...f9a
Anonym bruker Skrevet 12. november 2021 #60 Skrevet 12. november 2021 Anonym bruker skrev (5 timer siden): …og. Han sier jeg gjorde det samme da vi var med mine venner. Tre par. Det var et lite bord som var sånn at uansett kom det til å bli én felles samtale. Da satte vi oss sånn at han måtte sitte lengst vekk fra meg, på andre siden av bordet. Er ikke det noe annet? Anonymkode: 43935...f9a Jo, det er noe helt annet!!! Anonymkode: aa9be...8f4
Sommerkroppen 2029 Skrevet 12. november 2021 #61 Skrevet 12. november 2021 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Det var ikke plassen som var problemet her. HI valgte også en plass ved siden av en hun kjente fra før Anonymkode: c60ee...f3a Ja hun måtte jo det siden det ikke var plass hos den indre kjernen. Det er jo nettopp det som er problemet her - at HI måtte sette seg et annet sted siden mannen hennes valgte å sitte med bestisen og gjengen.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2021 #62 Skrevet 12. november 2021 Sommerkroppen 2029 skrev (9 minutter siden): Ja hun måtte jo det siden det ikke var plass hos den indre kjernen. Det er jo nettopp det som er problemet her - at HI måtte sette seg et annet sted siden mannen hennes valgte å sitte med bestisen og gjengen. Hi satt seg først. Kjæresten valgte å ikke sette seg med henne. Anonymkode: f6008...511
Anonym bruker Skrevet 12. november 2021 #63 Skrevet 12. november 2021 sug lut skrev (6 timer siden): Dette er mennesker du må regne med å omgås i alle år framover, siden det er vennene hans. Inkl venninnen. Da må du ta et valg om å fungere, ellers kan du jo ikke være med ham. Han kan jo også ta et valg om å være høflig. Anonymkode: 10075...51a
Anonym bruker Skrevet 12. november 2021 #64 Skrevet 12. november 2021 Anonym bruker skrev (53 minutter siden): Hi satt seg først. Kjæresten valgte å ikke sette seg med henne. Anonymkode: f6008...511 Det blir det ikke bedre av. Anonymkode: 10075...51a
Sommerkroppen 2029 Skrevet 12. november 2021 #65 Skrevet 12. november 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Hi satt seg først. Kjæresten valgte å ikke sette seg med henne. Anonymkode: f6008...511 Og hvorfor synes du saken blir bedre av den grunn? Hele cluet her er jo at kjæresten valgte å sitte ved et annet bord der det ikke var plass til partneren. Det er liksom sakens kjerne her. Kommer man sammen, og den ene ikke kjenner så mange så tar man hensyn. Det synes jeg ikke fyren til HI gjorde. Det er som når man går på julebord med følge. Jeg setter meg sammen med mine kolleger, men der er det ikke plass til min mann så han må sette seg ved et annet bord. Helt på jordet spør du meg. Og jeg har vel aldri opplevd at noen har vært så tette at de faktisk har gjort sånt. Det er direkte ufint og uhøflig.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2021 #66 Skrevet 12. november 2021 Sommerkroppen 2029 skrev (2 timer siden): Og hvorfor synes du saken blir bedre av den grunn? Hele cluet her er jo at kjæresten valgte å sitte ved et annet bord der det ikke var plass til partneren. Det er liksom sakens kjerne her. Kommer man sammen, og den ene ikke kjenner så mange så tar man hensyn. Det synes jeg ikke fyren til HI gjorde. Det er som når man går på julebord med følge. Jeg setter meg sammen med mine kolleger, men der er det ikke plass til min mann så han må sette seg ved et annet bord. Helt på jordet spør du meg. Og jeg har vel aldri opplevd at noen har vært så tette at de faktisk har gjort sånt. Det er direkte ufint og uhøflig. Sa jeg at det gjorde det bedre? Anonymkode: f6008...511
Anonym bruker Skrevet 12. november 2021 #67 Skrevet 12. november 2021 sug lut skrev (9 timer siden): Hadde jeg vært kjæresten din og du tok opp dette hadde jeg droppa deg. Så ynkelig uselvstendige mennesker hadde jeg ikke orket å dra på gjennom livet, han har gode venner og det varer uansett. Du har vært på fest med disse menneskene før og han må kunne gå ut fra at du ikke trenger å holdes i hånden i festlig lag. Uff Anonymkode: cd1dd...14c
Sommerkroppen 2029 Skrevet 12. november 2021 #68 Skrevet 12. november 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Sa jeg at det gjorde det bedre? Anonymkode: f6008...511 Jeg tolket det slik ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå