Gå til innhold

Spørsmål til frisører

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har frisører fast lønn, eller betales det per kunde, så jo fler jo bedre?

Hadde en dårlig opplevelse, hun var alene I en stor salong, så hver gang tlf ringte eller noen kom innom gikk hun fra. Hun tok også tre drop in kunder mens jeg ble behandlet. Det er greit nok hvis man uansett venter på fargen skal virke feks, men hun hadde ikke engang lagt farge overalt da hun tok en. 

Skal de ikke vaske hender og utstyr mellom kunder? Hun gikk fra farging på meg og over til en som hun også klippet skjegget på, så altså helt opp rundt munn og nese. Vasket ikke hender. Og jeg hater å klage på sånt.

Hun mistet også utstyr på gulvet flere ganger, men tok det bare opp igjen. Hos andre la de det til vask når det falt på gulv.

Når jeg kom dit så presentere hun seg ikke heller, ikke smil eller blikk kontakt. Bare et hva skal du gjøre.

Dette kan da ikke være en frisør som er fagutdannet?

Anonymkode: 71859...074

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Idioter finnes overalt. Tror du hygienen på feks Gilde er enestående? Jeg kan fortelle at der er det mye gris du ikke veit om! No pun intended...

Når det er sagt, så var ikke dette veldig bra gjort og jeg ville definitivt ha klaget!

Anonymkode: a89f2...180

Skrevet

Jeg hadde lav timelønn og 15% provisjon. Var ikke mulig å leve av til slutt, så jeg omskolerte meg

Anonymkode: 55de4...c4f

Skrevet

De har som regel provisjon. Så de må ha inn penger for å tjene penger. Ofte så er det så dårlig betalt at de må jobbe ræva av seg for å ha ei ok lønn.

ang hygiene det var ikke helt bra, bør vaske om det faller i gulvet eller bytter kunde

Anonymkode: 98728...563

Skrevet

Håper ikke du betalte så kalt hygienetillegg de innførte ifm pandemien?

Anonymkode: 0a23d...df8

Skrevet

Huff. Provoserende! 

Anonymkode: 2dd8e...97e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...