Gå til innhold

Slettet som venn - så merkelig..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan det være en feil, liksom?

En person som med jevne mellomrom har kommentert og likt innlegg, og har tatt kontakt på messenger. Senest ganske nylig, og vi hadde en kjempekoselig samtale og avtalte å treffes snart for en update. 

Og nå er jeg ikke venn lengre. Men kun meg i vennegjengen er slettet. 

Har faktisk sendt melding og spurt, for det er så merkelig, og jeg kunne i så fall tenkt meg å få vite om jeg har gjort noe.

Det er jo vare Facebook, men på en måte så skal det litt til å slette noen der.. det er jo liksom den ultimate ekskluderingen, når noen ikke vil ha deg på Facebook en gang 😬

Anonymkode: c341f...d8f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan være at den personen går gjennom en tung tid og og tenker at du av alle burde ha forstått dette og dermed er skuffet over at du ikke gjorde det.  

Anonymkode: 625b3...365

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Det kan være at den personen går gjennom en tung tid og og tenker at du av alle burde ha forstått dette og dermed er skuffet over at du ikke gjorde det.  

Nei, det er ikke det. Vi er ikke så nære.

Dette er en kompis jeg har kjent lenge som jeg alltid har hatt det veldig morsomt sammen med. Vi har jevnlig hatt hyggelige og morsomme samtaler på messenger, og de gangene vi har møttes har det vært masse latter og mimring. Og vi har jo mange felles venner.. 

Det er definitivt ikke slik at jeg maser heller.. Og forrige gang vi snakket sammen var det topp stemning. 

Får bare legge det i skuffen for kjipt og uforståelig. Jan uansett ikke gjøre noe med det når jeg ikke vet hvorfor. 

Syns bare det er litt ekkelt når jeg ikke vet om jeg har sagt eller gjort noe feil.. 

HI

Skrevet

Hva svarte han da du spurte da?

Anonymkode: 1dcda...165

Skrevet

Det første som slår meg, er at dersom dette er en venn av motsatt kjønn, så kan det være at han har blitt bedt om å slette deg av evnt kjæreste eller kone? Kanskje han er interessert i deg? 

Anonymkode: 511f8...93f

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Hva svarte han da du spurte da?

Ikke sett meldingen. Kanskje han har blokkert meg i tillegg?

Man ser jo ikke alltid messenger meldinger man får fra dem man ikke er venn med.. 

Men jeg har faktisk selv opplevd at noen har tatt kontakt ned meg og spurt hvorfor jeg har slettet dem - uten at jeg har gjort det. Så det kan jo være noe sånt.. 

HI

Skrevet

Det kan være en feil, rett og slett. Det skjedde med meg. En venn var plutselig borte fra Facebook. Men neste dag var alt som før.

Anonymkode: 86ace...61f

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Det første som slår meg, er at dersom dette er en venn av motsatt kjønn, så kan det være at han har blitt bedt om å slette deg av evnt kjæreste eller kone? Kanskje han er interessert i deg? 

Anonymkode: 511f8...93f

Kan ikke se for meg at det er tilfelle heller.. vi har aldri snakket om noe som kan tolkes som flørting. Veldig god tone, men ingenting romantic

HI

Skrevet

Hvordan merker dere at folk ikke har dere som venn lenger, egentlig? Sjekker dere vennelisten daglig?

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Det kan være en feil, rett og slett. Det skjedde med meg. En venn var plutselig borte fra Facebook. Men neste dag var alt som før.

Anonymkode: 86ace...61f

Han er på Facebook, men det står «legg til venn»

HI

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Hvordan merker dere at folk ikke har dere som venn lenger, egentlig? Sjekker dere vennelisten daglig?

I dette tilfellet fikk jeg opp et minne hvor han hadde skrevet en morsom kommentar. Siden jeg ble minnet på han, trykket jeg meg inn på profilen hans og der sto det «Legg til venn»

HI

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Kan ikke se for meg at det er tilfelle heller.. vi har aldri snakket om noe som kan tolkes som flørting. Veldig god tone, men ingenting romantic

HI

Men ER han singel? Dere snakker jo om å møtes, er han ikke singel så er det litt rart for kjæresten hans da. 

Anonymkode: 230f9...ea7

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Men ER han singel? Dere snakker jo om å møtes, er han ikke singel så er det litt rart for kjæresten hans da. 

Anonymkode: 230f9...ea7

Nei. Han har som meg familie. Vi snakket om å møtes typ «reunion» og da er det jo mer med tanke på den gamle gjengen. 

Jaja. Jeg får bare slutte å gruble. Det er jo ikke verdens undergang. Finner vel ut av det om vi møtes igjen. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Da får man jaggu være voksen nok til å fortelle vedkommende om det. 

Har en i nær familie som er rasende på meg. Vil ikke si hvorfor, det burde jeg visst skjønne av meg selv. Jeg har bare vært hyggelig, vi sees så sjelden, så jeg aner ikke hvorfor. Når jeg har spørt mange ganger om hva som er galt hva kan jeg gjøre, jeg vil være venner. Niks! Nekter å fortelle meg. Da får vedkommende bare ha det så godt. Når man ikke kan snakke om det engang. 

Jeg ble slettet på sosiale medier av denne personen. Vedkommende sa at det trengte fri fra familien min.. Dette er en som står meg nær. Jeg mottok fra vedkommende hver dag, svarte hyggelig på alt, og jeg la ut sjeldent. Men det var visst for mye. Tåpelig. 

Anonymkode: efe55...f87

Skrevet

Kanskje kona har sletta deg? Her fikk en kompis av mannen kjæreste. Etter ett års tid fjernet «han» alle kvinnelige venner. Viste seg å være kjæresten. Hun røyk fort ut. 

Anonymkode: 0bccb...622

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Kanskje kona har sletta deg? Her fikk en kompis av mannen kjæreste. Etter ett års tid fjernet «han» alle kvinnelige venner. Viste seg å være kjæresten. Hun røyk fort ut. 

Anonymkode: 0bccb...622

Tror neppe ham har en saiko kone 😬😄

Kanskje jeg har lagt ut for mye, ting han ikke liker eller annet irriterende.. jeg føler ikke selv at jeg spammer da.. og det ville jo vært naturlig at han heller hadde skjult meg eller sagt det til meg siden vi har kjent hverandre siden vi var ungdommer. Mye vann inder den broa, liksom.. 

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...