Anonym bruker Skrevet 11. november 2021 #1 Skrevet 11. november 2021 Er det noen av dere som har fått adhd-diagnose som voksen? Er det egentlig noen vits i? Har diagnosen gjort livet enklere eller bedre på noen måter? Anonymkode: 38766...652
Anonym bruker Skrevet 11. november 2021 #2 Skrevet 11. november 2021 Man utredes kun i det offentlige om man har funksjonsvansker. Lever man greit som det er har det kanskje ikke så mye å si. For noen er det viktig for å forstå seg selv og viktig for hvordan man legger opp livet for å ikke gå på en smell/unngå tilleggsvansker. Anonymkode: 3459b...001
Anonym bruker Skrevet 11. november 2021 #3 Skrevet 11. november 2021 Får den snart. Jeg har vært velfungerende til jeg fikk barn. Da snek det seg gradvis en følelse av å ikke strekke til. Oppgavene ble for mange og i stede for å løse de ble jeg paralysert fordi jeg ikke visste hvor jeg skulle begynne. Det går sånn passe greit hjemme. Ofte må jeg lete mye etter spesifikke ting da. Hvor er turbukse, hvor er sitteunderlaget til turdag. Hmmm, hva la jeg ulltøyet fra i fjor? Skulle ha sett om noe passer. Hvor er det blitt av alle refleksvestene?? Jeg er så uorganisert hjemme, og en surrete mann i tillegg gjør at jeg har mye frustrasjon rundt oversikt og orden. Dette har nå spredd seg til jobb. Jeg må ta meg i nakken flere ganger for dagen. Jeg detter ut, surrer med andre ting eller rett og slett gruer meg til å ta fatt på oppgaver så jeg sitter bare og koper. Anonymkode: d9771...f06
Anonym bruker Skrevet 11. november 2021 #4 Skrevet 11. november 2021 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Får den snart. Jeg har vært velfungerende til jeg fikk barn. Da snek det seg gradvis en følelse av å ikke strekke til. Oppgavene ble for mange og i stede for å løse de ble jeg paralysert fordi jeg ikke visste hvor jeg skulle begynne. Det går sånn passe greit hjemme. Ofte må jeg lete mye etter spesifikke ting da. Hvor er turbukse, hvor er sitteunderlaget til turdag. Hmmm, hva la jeg ulltøyet fra i fjor? Skulle ha sett om noe passer. Hvor er det blitt av alle refleksvestene?? Jeg er så uorganisert hjemme, og en surrete mann i tillegg gjør at jeg har mye frustrasjon rundt oversikt og orden. Dette har nå spredd seg til jobb. Jeg må ta meg i nakken flere ganger for dagen. Jeg detter ut, surrer med andre ting eller rett og slett gruer meg til å ta fatt på oppgaver så jeg sitter bare og koper. Anonymkode: d9771...f06 Likner på min erfaring, men usikker på om en diagnose vil bedre saken på noen måte. Anonymkode: 38766...652
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå