Gå til innhold

Jeger egentlig litt stygg med meg selv!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dessverre lagt på meg litt. Og er ikke fornøyd. Allikevel så spiser jeg chips, sjokolade osv. 

Vet og at jeg blir mer tilfreds når jeg er mer fornøyd med meg selv. Så hvorfor gjør jeg dette? Svakt menneske? 

Anonymkode: 88300...bff

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Har dessverre lagt på meg litt. Og er ikke fornøyd. Allikevel så spiser jeg chips, sjokolade osv. 

Vet og at jeg blir mer tilfreds når jeg er mer fornøyd med meg selv. Så hvorfor gjør jeg dette? Svakt menneske? 

Hvorfor gjør vi/jeg sånt når det ikje er bra for meg? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Ok. Ja, du er jo et svakt menneske... Men hadde jeg vært deg, hadde jeg gitt faen, å spist akkurat det jeg vil når jeg vil. 

Anonymkode: 8ae34...aa5

Skrevet

Jeg tror det er vanskeligere å gjennomføre endringer når man ikke er tilfreds og kanskje ikke har det helt greit. Du skal ikke bare fokusere på det når du lager sunne måltider, men også hver gang behovet for noe godt melder seg. Skam og misnøye er skikkelig dårlig motivasjon for slanking. 

Jeg tror det er lettere å lykkes om man klarer å tenke gode tanker om seg selv her og nå, og legger noen gode, positive strategier for hva man skal gjøre som er bra for en selv når suget melder seg. 

Skrevet

Jeg har en jobb å gjøre bli mer glad i meg selv og på det å ta gode valg i henhold til å gå ned i vekt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...