Anonym bruker Skrevet 10. november 2021 #1 Skrevet 10. november 2021 Har ca dei to siste årene begynt å få flekker/utvekst i huden ,først nokon forhøyna raudlege med små blodårer i , og i den seinere tid nokon brun aktige. Dei raude er høgere en dei ser ut som på bildet ,og blodårer i . Anonymkode: 8e35b...a78
Anonym bruker Skrevet 10. november 2021 #2 Skrevet 10. november 2021 Jeg tipper de brune er "senileflekker", eller seborreisk keratose, som det egentlig heter. Veldig vanlig å få med økende alder, og de dukker ofte opp der det ligger hud mot hud, som under puppene. Om du er i tvil, så bør du uansett spørre en lege. Anonymkode: 7141b...b8d
Anonym bruker Skrevet 10. november 2021 #3 Skrevet 10. november 2021 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Jeg tipper de brune er "senileflekker", eller seborreisk keratose, som det egentlig heter. Veldig vanlig å få med økende alder, og de dukker ofte opp der det ligger hud mot hud, som under puppene. Om du er i tvil, så bør du uansett spørre en lege. Anonymkode: 7141b...b8d Takk for svar ,ja dei er faktisk like så er nok det . Anonymkode: 8e35b...a78
Anonym bruker Skrevet 10. november 2021 #4 Skrevet 10. november 2021 Den i midten ligner på dermatofibrom. Jeg var nylig hos lege og fikk fjernet en. Sendt inn og sjekket. Godartet hudsvulst. Om du er i tvil, og om de vokser, så sjekk de ut hos lege 😊 Anonymkode: b9024...bef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå