Anonym bruker Skrevet 10. november 2021 #1 Skrevet 10. november 2021 Dersom vi reiser to stk sammen og en har for mye kvote i sin baggasje og den andre har ingenting. Er det lov eller må kvoten praktisk fordeles i de to ulike bagasjene? Anonymkode: 06e9a...8c0
Anonym bruker Skrevet 10. november 2021 #2 Skrevet 10. november 2021 hvis du går over grensa meg egen bagasje, må kvoten fordeles på to Hvis dere kjører bil sammen og innholdet er "løst", kan det deles på antall passasjerer over 18, dvs kun hele kvanta kan fordeles Anonymkode: bebd8...a5c
Anonym bruker Skrevet 10. november 2021 #3 Skrevet 10. november 2021 Så vidt jeg vet er det lov å ha felles bagasje, men da må dere gå gjenmom tollen sammen. Anonymkode: bc237...9c1
Anonym bruker Skrevet 10. november 2021 #4 Skrevet 10. november 2021 Anonym bruker skrev (44 minutter siden): hvis du går over grensa meg egen bagasje, må kvoten fordeles på to Hvis dere kjører bil sammen og innholdet er "løst", kan det deles på antall passasjerer over 18, dvs kun hele kvanta kan fordeles Anonymkode: bebd8...a5c Det er fly dette er snakk om. Vi reiser flere sammen men kun jeg som vil ha med kvoten (og da gjerne litt mer siden de andre ikke har med noe) Vi skal alle innom Gardemoen på vei hjem og videre til hver vår destinasjon etterpå. Hadde vært praktisk om jeg kunne pakket to kvoter i min baggasje så vi slapp å pakke om. men da går nok ikke det🙄 Anonymkode: 06e9a...8c0
Anonym bruker Skrevet 10. november 2021 #5 Skrevet 10. november 2021 Dere kan vel ta det i håndbagasjen? Får jo lov å ha med poser kjøpt på taxfree inn på flyet, så om alle bærer sim kvote i hånden er det jo lett å få tingene når dere har gått gjennom tollen? Anonymkode: 1d970...648
Anonym bruker Skrevet 10. november 2021 #6 Skrevet 10. november 2021 Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Dere kan vel ta det i håndbagasjen? Får jo lov å ha med poser kjøpt på taxfree inn på flyet, så om alle bærer sim kvote i hånden er det jo lett å få tingene når dere har gått gjennom tollen? Anonymkode: 1d970...648 Kjøper kvoten på butikk der vi er og ikke på flyplassen… men joda, kan jo pakke de andres kvote i håndbagasjen så blir det lettere👍 Anonymkode: 06e9a...8c0
Anonym bruker Skrevet 10. november 2021 #7 Skrevet 10. november 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Kjøper kvoten på butikk der vi er og ikke på flyplassen… men joda, kan jo pakke de andres kvote i håndbagasjen så blir det lettere👍 Anonymkode: 06e9a...8c0 Hvis du kjøper alkohol på butikk vil di ko ikke få de med deg i håndbagasjen gjennom sikkerhetskontrollen Anonymkode: bebd8...a5c
Anonym bruker Skrevet 10. november 2021 #8 Skrevet 10. november 2021 Anonym bruker skrev (23 minutter siden): Hvis du kjøper alkohol på butikk vil di ko ikke få de med deg i håndbagasjen gjennom sikkerhetskontrollen Anonymkode: bebd8...a5c Takk, det er jo helt sant; da kan jeg ikke det nei😉 Anonymkode: 06e9a...8c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå