Gå til innhold

Tips til smartklokke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Guttungen ønsker seg en klokke som han kan koble til mobilen så han slipper å dra den frem fra sekken når vi ringer, eller han kan ringe oss med den. Litt lettere når det regner... 😉 Har prøvd å søke litt, men føler det er ett hav av sånne klokker? Og hvilken kan man faktisk ringe med? Potensielt sende mld med? De dyreste er ikke aktuelt, derfor eg spør... Håper jo det finnes noe under 1500 vertfall som er brukendes? Noen som har erfaringer? Han er 11,så de for de minste blir vel for barnslig igjen og er vel frittstående og ikke koblet til telefon.? Har null peiling.. 😂 

Anonymkode: 64099...d2d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du skal ha en å ringe med må du ha med SIM-kort og de er gjerne dyrere enn vanlig. Finnes mange som støtter tlf, så han kan ha feks headset og svare med klokka. 

Anonymkode: 82067...2b0

Skrevet
Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Hvis du skal ha en å ringe med må du ha med SIM-kort og de er gjerne dyrere enn vanlig. Finnes mange som støtter tlf, så han kan ha feks headset og svare med klokka. 

Så man må ha headsett for å kunne svare/snakke via klokka? Er det sånn på alle? Koblet i klokka? 

Anonymkode: 64099...d2d

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Nei. Det må du ikke. Så lenge telefonen er i nærheten kan du svare på telefonen/ringe/lese eller sende melding+++ med klokka uten SIM-kort. 

Men hvis han lar telefonen ligge hjemme mens han er på skolen eller ute på farten, må han ha tvilling-sim i klokka for at det skal fungere.

Jeg har iPhone/Applewatch. Skjønner at du ikke var ute etter produkter i den prisklassen. Men SIM-kort er i hvert fall ikke nødvendig😉

Har flere i familien som er fornøyde med fitbit. Usikker på pris, men vet at de er billigere enn Applewatch, så verdt å sjekke ut. 

Anonymkode: 3e7b8...7c3

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Nei. Det må du ikke. Så lenge telefonen er i nærheten kan du svare på telefonen/ringe/lese eller sende melding+++ med klokka uten SIM-kort. 

Men hvis han lar telefonen ligge hjemme mens han er på skolen eller ute på farten, må han ha tvilling-sim i klokka for at det skal fungere.

Jeg har iPhone/Applewatch. Skjønner at du ikke var ute etter produkter i den prisklassen. Men SIM-kort er i hvert fall ikke nødvendig😉

Har flere i familien som er fornøyde med fitbit. Usikker på pris, men vet at de er billigere enn Applewatch, så verdt å sjekke ut. 

Anonymkode: 3e7b8...7c3

Jeg har garmin om må ha trådløst headset for å svare, og den er «rimelig», rundt 2.200. Mannen min kan svare på tlf på sin Applewatch til 4000, men han kan ikke snakke i den. 

Skrevet

Jeg har hatt både polar og har nå fitbit. Jeg kan lese meldinger ig ta telefon på klokka, men ikke svare eller skrive meldinger og heler ikke prate inni klokka

Anonymkode: 201e7...c9f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...