Anonym bruker Skrevet 9. november 2021 #1 Skrevet 9. november 2021 Jeg gikk av bussen i formiddag og plutselig lå jeg på magen.. Nå er jeg litt øm i øverst i brystkassen og skuldrene. Kommer jeg til å føle meg verre i morgen? Slo heldigvis ikke hodet. Tok meg for med hendene Anonymkode: e678c...5cc
Anonym bruker Skrevet 9. november 2021 #2 Skrevet 9. november 2021 Ofte blir man litt stiv når man er forslått, og det blir verre dagen etter. Men ikke alltid, så det er vanskelig å svare på egentlig. Ta et par paracet før du legger deg, så slipper du være anspent pga smerter i søvnen ihvertfall. Jo mer anspent du er, jo stivere blir du jo. Anonymkode: ec87d...60c
Anonym bruker Skrevet 10. november 2021 #3 Skrevet 10. november 2021 Anonym bruker skrev (20 timer siden): Ofte blir man litt stiv når man er forslått, og det blir verre dagen etter. Men ikke alltid, så det er vanskelig å svare på egentlig. Ta et par paracet før du legger deg, så slipper du være anspent pga smerter i søvnen ihvertfall. Jo mer anspent du er, jo stivere blir du jo. Anonymkode: ec87d...60c Var verre i dag ja 🙈🙈 Anonymkode: e678c...5cc
Nyttårs barn Skrevet 10. november 2021 #4 Skrevet 10. november 2021 Jeg ramlet på isen for noen år siden og fikk en frozen shoulder. Gikk ikke til legen fordi jeg trodde det ville gå over, vel skulderen er ikke helt bra nå etter flere år.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2021 #5 Skrevet 10. november 2021 Nyttårs barn skrev (2 timer siden): Jeg ramlet på isen for noen år siden og fikk en frozen shoulder. Gikk ikke til legen fordi jeg trodde det ville gå over, vel skulderen er ikke helt bra nå etter flere år. Jeg har også veldig vondt i skulderen. Skal dra til legen hvis det ikke er bedre i morgen. Anonymkode: e678c...5cc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå