Gå til innhold

Ramlet på isen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gikk av bussen i formiddag og plutselig lå jeg på magen.. Nå er jeg litt øm i øverst i brystkassen og skuldrene. Kommer jeg til å føle meg verre i morgen? Slo heldigvis ikke hodet. Tok meg for med hendene 

Anonymkode: e678c...5cc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ofte blir man litt stiv når man er forslått, og det blir verre dagen etter. Men ikke alltid, så det er vanskelig å svare på egentlig.

Ta et par paracet før du legger deg, så slipper du være anspent pga smerter i søvnen ihvertfall. Jo mer anspent du er, jo stivere blir du jo.

Anonymkode: ec87d...60c

Skrevet
Anonym bruker skrev (20 timer siden):

Ofte blir man litt stiv når man er forslått, og det blir verre dagen etter. Men ikke alltid, så det er vanskelig å svare på egentlig.

Ta et par paracet før du legger deg, så slipper du være anspent pga smerter i søvnen ihvertfall. Jo mer anspent du er, jo stivere blir du jo.

Anonymkode: ec87d...60c

Var verre i dag ja 🙈🙈

Skrevet

Jeg ramlet på isen for noen år siden og fikk en frozen shoulder. Gikk ikke til legen fordi jeg trodde det ville gå over, vel skulderen er ikke helt bra nå etter flere år. 

Skrevet
Nyttårs barn skrev (2 timer siden):

Jeg ramlet på isen for noen år siden og fikk en frozen shoulder. Gikk ikke til legen fordi jeg trodde det ville gå over, vel skulderen er ikke helt bra nå etter flere år. 

Jeg har også veldig vondt i skulderen. Skal dra til legen hvis det ikke er bedre i morgen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...