Anonym bruker Skrevet 9. november 2021 #1 Skrevet 9. november 2021 Ved en misforståelse har en pakke som skulle vært sendt i retur blitt liggende her i en mnd før den ble returnert når returfristen var 14 dager. Nå har leverandøren sendt pakken til meg på nytt med begrunnelse at den ble returnert for sent. Det er en dyr dunkåpe som er for liten og som jeg ikke kan få brukt. Er det noen som vet reglene for dette? Er det noe håp om at jeg kan slippe å kjøpe et produkt til 3000,- som jeg ikke kan bruke? Anonymkode: 3f659...6b5
Anonym bruker Skrevet 9. november 2021 #2 Skrevet 9. november 2021 Ps. Jeg har selvsagt tilbudt meg å betale fraktkostnadene da det var fri frakt og retur på varen. hi Anonymkode: 3f659...6b5
Anonym bruker Skrevet 9. november 2021 #3 Skrevet 9. november 2021 Nei, når du har o resorter angrefristen/returfristen må du selvsagt betale for produktet Anonymkode: 4c425...101
Anonym bruker Skrevet 9. november 2021 #4 Skrevet 9. november 2021 … når du har oversittet….. Anonymkode: 4c425...101
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 9. november 2021 #5 Skrevet 9. november 2021 Anonym bruker skrev (41 minutter siden): Ved en misforståelse har en pakke som skulle vært sendt i retur blitt liggende her i en mnd før den ble returnert når returfristen var 14 dager. Nå har leverandøren sendt pakken til meg på nytt med begrunnelse at den ble returnert for sent. Det er en dyr dunkåpe som er for liten og som jeg ikke kan få brukt. Er det noen som vet reglene for dette? Er det noe håp om at jeg kan slippe å kjøpe et produkt til 3000,- som jeg ikke kan bruke? Anonymkode: 3f659...6b5 Loven sier 14 dagers angrefrist. Du har dessverre ingen rettigheter her, og må betale for varen.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2021 #6 Skrevet 9. november 2021 Har du ikke tatt kontakt med kundeservice? Anonymkode: f60a1...f34
Anonym bruker Skrevet 9. november 2021 #7 Skrevet 9. november 2021 Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Har du ikke tatt kontakt med kundeservice? Anonymkode: f60a1...f34 Jo, der var det lite velvilje. Dette er en liten nettbutikk hvor jeg har vært god kunde i flere år og jeg må innrømme at jeg er skuffet over manglende velvilje på det som er en tabbe fra min side. hi Anonymkode: 3f659...6b5
Anonym bruker Skrevet 9. november 2021 #8 Skrevet 9. november 2021 De har loven på sin side. Du får prøve å selge jakken via FInn og ta et eventuelt tap. Så kan du jo overveie om du skal fortsette å være kunde hos de eller ikke. Er ikke alltid at den som har retten på sin side vinner i det lange løp. Anonymkode: 83954...839
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå