Gå til innhold

Leverer helthjem til posten?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da ville jeg tatt kontakt med dem. De påsto en gang at de ikke fant postkassen min, men de hadde klart å legge i avisen (det er avisbudet som leverer for Helt hjem). Da fikk jeg melding om at pakken var levert til PostNord. Tok 1,5 uke før jeg fikk hentemelding fra Post Nord.

Anonymkode: 45f80...96a

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Da ville jeg tatt kontakt med dem. De påsto en gang at de ikke fant postkassen min, men de hadde klart å legge i avisen (det er avisbudet som leverer for Helt hjem). Da fikk jeg melding om at pakken var levert til PostNord. Tok 1,5 uke før jeg fikk hentemelding fra Post Nord.

Anonymkode: 45f80...96a

Ja har sendt de en mld nå og spurt :) 

Anonymkode: 02d0e...e74

Takk for tilbakemeldinger! Har vært i kontakt ned helthjem som skal undersøke saken. Den står kvittert ut til min postkasse, men den er ikke her. Hadde to andre ting i postkassa som var levert med de og, så rart at den tredje mangler 

Annonse

Når jeg venter pakke fra Helt Hjem så setter jeg hengelås på postkassen. Så de ikke skal få levert den. Da leverer de den inn på Power også henter jeg den der. I postkassen blir den bare stjålet fra så det et helt håpløst å få pakker av de! 

Anonymkode: 75641...849

Den perfekte mor, påan igjen skrev (4 minutter siden):

Helthjem leverer ikke helt hjem her, det må hentes på utleveringssted med knapp åpningstid. Velger aldri dem om jeg har alternativer🥵

Men de leverte 2 av 3 pakker her….

Her leveres Helt hjem pakker til Power. De har ulike avtaler, så hvor du skal hente der du bor aner jeg ikke. Jeg jobber i posten og måtte google siden jeg var lei av å få spm. Heldigvis ligger Power 200m oppi gata så ikke langt unna. 

Anonymkode: 2d5c2...537

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Her leveres Helt hjem pakker til Power. De har ulike avtaler, så hvor du skal hente der du bor aner jeg ikke. Jeg jobber i posten og måtte google siden jeg var lei av å få spm. Heldigvis ligger Power 200m oppi gata så ikke langt unna. 

Anonymkode: 2d5c2...537

Jeg henta den ene pakka i postkassa. Den andre er kvittert ut for levert i postkassa fant jeg ut etter jeg snakket med de, men der er den ikke :) Helthjem er på saken

Helt hjem er en konkurrent til Posten, så de leverer ikke der. På den annen side har Posten tatt opp konkurransen med Helt Hjem. Norgespakke opptil 5 kg innenfor visse mål. 70 kr. Sjekk Posten.no. Var ikke det du spurte om da :)

Anonymkode: 844d9...d10

Annonse

Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Helt hjem er en konkurrent til Posten, så de leverer ikke der. På den annen side har Posten tatt opp konkurransen med Helt Hjem. Norgespakke opptil 5 kg innenfor visse mål. 70 kr. Sjekk Posten.no. Var ikke det du spurte om da :)

Anonymkode: 844d9...d10

Aha, det visste jeg ikke 🙂 har PostNord her og men. Kundeservice mener det er feil at den er kvittert ut så de skal hjelpe meg å Se hva som har skjedd 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...