Anonym bruker Skrevet 9. november 2021 #1 Skrevet 9. november 2021 Han ønsker seg nye vintersko og vinterjakke, så skal kjøpe det. Men vil gi han noe annet også. Har pleid å gi han personlig, som fotobok, gravert ølglass osv ved siden av. Noen forslag? Ikke aktuelt med reiser, konsertbiletter etc. Anonymkode: c36cf...b79
Anonym bruker Skrevet 9. november 2021 #2 Skrevet 9. november 2021 Holder virkelig ikke det med en vintersko og jakke? Be den påsan av en mann å kjøpe seg resten selv om han skal være så forbanna kravstor! Anonymkode: c577c...05b
Anonym bruker Skrevet 9. november 2021 #3 Skrevet 9. november 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Holder virkelig ikke det med en vintersko og jakke? Be den påsan av en mann å kjøpe seg resten selv om han skal være så forbanna kravstor! Anonymkode: c577c...05b Han er ikke kravstor? Jeg sier at jeg ønsker å gi han mer. Hvorfor svarer du, om du ikke har noe svar på det jeg spør om? Anonymkode: c36cf...b79
snurripåsnei Skrevet 9. november 2021 #4 Skrevet 9. november 2021 Turkopp i tre med navn på? Gaveeske fra spekebua? Parfyme, time til barberer?
Anonym bruker Skrevet 9. november 2021 #5 Skrevet 9. november 2021 snurripåsnei skrev (2 minutter siden): Turkopp i tre med navn på? Gaveeske fra spekebua? Parfyme, time til barberer? Takk for tips☺️ Anonymkode: c36cf...b79
Anonym bruker Skrevet 9. november 2021 #6 Skrevet 9. november 2021 Jeg strikket et par grove bruksvotter enbgang, med et lite hjerte på innsiden av tommelen der det ikke syntes for alle. De har vært veldig mye brukt og en av de gavene han har satt mest pris på. Anonymkode: a354d...08d
Anonym bruker Skrevet 9. november 2021 #7 Skrevet 9. november 2021 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Jeg strikket et par grove bruksvotter enbgang, med et lite hjerte på innsiden av tommelen der det ikke syntes for alle. De har vært veldig mye brukt og en av de gavene han har satt mest pris på. Anonymkode: a354d...08d Så koselig❤️ Anonymkode: c36cf...b79
Anonym bruker Skrevet 9. november 2021 #9 Skrevet 9. november 2021 sug lut skrev (1 minutt siden): Har han ingen interesser? Det har han, men tenkte mer på en personlig gave. De interessene han har er det egentlig ikke så mye jeg får kjøpt til heller😄 Han har f.eks sesongbillett til ishockey. Han bryr seg ikke om supporterustyr osv. Anonymkode: c36cf...b79
Anonym bruker Skrevet 10. november 2021 #10 Skrevet 10. november 2021 Opplevelsesgave som gjelder begge to. Anonymkode: 50f84...06d
Anonym bruker Skrevet 10. november 2021 #11 Skrevet 10. november 2021 Anonym bruker skrev (16 timer siden): Det har han, men tenkte mer på en personlig gave. De interessene han har er det egentlig ikke så mye jeg får kjøpt til heller😄 Han har f.eks sesongbillett til ishockey. Han bryr seg ikke om supporterustyr osv. Anonymkode: c36cf...b79 Strikk et sitteunderlag som du tover - kan være kaldt på ishockeykamp Ellers likte jeg tipset om vottene med hjerte på innsiden av tommelen (Vil ha en kjæreste å strikke slike til ) Anonymkode: 0e501...c9b
Anonym bruker Skrevet 10. november 2021 #12 Skrevet 10. november 2021 Anonym bruker skrev (10 timer siden): Opplevelsesgave som gjelder begge to. Anonymkode: 50f84...06d Vi har allerede billetter til et show, som jeg kjøpte til han for to år siden - utsatt pga korona. Pga mange barn, er det ikke så lett å få til ting bare jeg og han. Så derfor var jeg litt mer ute etter tips til andre ting enn opplevelser😇 Anonymkode: c36cf...b79
Anonym bruker Skrevet 10. november 2021 #13 Skrevet 10. november 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Vi har allerede billetter til et show, som jeg kjøpte til han for to år siden - utsatt pga korona. Pga mange barn, er det ikke så lett å få til ting bare jeg og han. Så derfor var jeg litt mer ute etter tips til andre ting enn opplevelser😇 Anonymkode: c36cf...b79 Gavekort på en spennende matkasse? Anonymkode: a354d...08d
Anonym bruker Skrevet 10. november 2021 #14 Skrevet 10. november 2021 On 11/9/2021 at 8:10 AM, Anonym bruker said: Han ønsker seg nye vintersko og vinterjakke, så skal kjøpe det. Men vil gi han noe annet også. Har pleid å gi han personlig, som fotobok, gravert ølglass osv ved siden av. Noen forslag? Ikke aktuelt med reiser, konsertbiletter etc. Anonymkode: c36cf...b79 Hva med en helg med bare dere, god middag, fine samtaler, se film ,gå turer Anonymkode: 4e01c...b58
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå