Anonym bruker Skrevet 8. november 2021 #1 Skrevet 8. november 2021 Jeg hadde i september og oktober 280 og 340 kilowattimer. Googlet hva gjennomsnitt ligger pÄ for en leilighet og det er ca 10.000 i Äret, 900 i mnd. Og jeg bor i en kald kjellerleilighet. Livredd for strÞmregning pÄ flere 1000 kr. Huff, tragisk. Ikke rart jeg fryser. Anonymkode: 20ae8...e56
Anonym bruker Skrevet 8. november 2021 #2 Skrevet 8. november 2021 Du har jo brukt svÊrt lite strÞm. Hvordan fÄr du det til? Men du bor kanskje der strÞmmen er dyrest for tiden. Du er uansett flink Ä spare pÄ strÞmmen da. Anonymkode: 5592b...cea
Anonym bruker Skrevet 8. november 2021 #3 Skrevet 8. november 2021 For flink kanskje, er vel pĂ„ grensen til gnien nĂ„r jeg fryser hjemme đ men har ikke sĂ„ god Ăžkonomi for tiden, sĂ„ er redd for budsjettsprekk om jeg overdriver. Kan vel unne meg en ekstra panelovn da đ Ja bor et sted der strĂžmmen er svindyr. Hvordan jeg fĂ„r det til: - jobb 08.00 - 15.30, bruker naturlig nok ikke spesielt mye strĂžm da. Skrur ned temperaturen nĂ„r jeg legger meg og skrur den ikke opp igjen fĂžr jeg kommer hjem fra jobb. Har ikke vedfyring dessverre. Kun varmekabler pĂ„ badet, de i gangen er avslĂ„tt. Lager middag fĂžr jeg legger meg, og varmer opp etter jobb. StrĂžmmen er mye billigere kl 21 enn kl 16. Og jeg fĂ„r mer tid med barna mellom jobb og leggetid †Vasker klĂŠr nĂ„r strĂžmmen er billig. Heller 4 -5 maskiner 1 dag enn 1 maskin hver dag. Jeg har pĂ„ tv/musikk sĂ„ og si alle timer jeg er hjemme, men det drar tydeligvis ikke sĂ„ mye strĂžmđ€·ââïž Det jeg sparer inn pĂ„ er nok oppvarming og planlegge matlaging. I gĂ„r lagde jeg middag for flere dager og fryste ned (80 Ăžre) mens i dag er strĂžmmen pĂ„ 160 Ăžre forelĂžpig og Ăžker sakte men sikkert. SĂ„ sparer jo en del pĂ„ Ă„ lage x antall middager nĂ„r strĂžmmen er lav. Anonymkode: 20ae8...e56
Anonym bruker Skrevet 8. november 2021 #4 Skrevet 8. november 2021 Hvor ser du hva strĂžmmen koster deg den enkelte timen? Anonymkode: 55dbf...d41
Anonym bruker Skrevet 8. november 2021 #5 Skrevet 8. november 2021 Anonym bruker skrev (27 minutter siden): Hvor ser du hva strÞmmen koster deg den enkelte timen? Anonymkode: 55dbf...d41 Det finner jeg pÄ nett. Jeg ser det i appen til strÞmselskapet jeg bruker. Men det kan googles, eller se det pÄ nettsiden til ditt strÞmselskap evt? Anonymkode: 20ae8...e56
Anonym bruker Skrevet 8. november 2021 #6 Skrevet 8. november 2021 Liker Ă„ fĂžlge med, prisen skal visst opp til 3 kr i ettermiddag. Da vasker jeg heller klĂŠr nĂ„r strĂžmmen koster 80 Ăžre đ Anonymkode: 20ae8...e56
Anonym bruker Skrevet 8. november 2021 #7 Skrevet 8. november 2021 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Det finner jeg pĂ„ nett. Jeg ser det i appen til strĂžmselskapet jeg bruker. Men det kan googles, eller se det pĂ„ nettsiden til ditt strĂžmselskap evt? Anonymkode: 20ae8...e56 Takk, dette er sĂ„nt jeg liker. Skal sjekkes ut đ Anonymkode: 55dbf...d41
Anonym bruker Skrevet 8. november 2021 #8 Skrevet 8. november 2021 Anonym bruker skrev (34 minutter siden): Takk, dette er sĂ„nt jeg liker. Skal sjekkes ut đ Anonymkode: 55dbf...d41 BĂžr sjekkes ut ja leser at den skal opp til 4 kr nĂ„. Stor forskjell pĂ„ 4 kroner og pĂ„ 80 Ăžre. Da velger man gjerne Ă„ sette pĂ„ vaskemaskina noen timer senere đ Anonymkode: 20ae8...e56
Anonym bruker Skrevet 8. november 2021 #9 Skrevet 8. november 2021 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Liker Ă„ fĂžlge med, prisen skal visst opp til 3 kr i ettermiddag. Da vasker jeg heller klĂŠr nĂ„r strĂžmmen koster 80 Ăžre đ Anonymkode: 20ae8...e56 Her er den pĂ„ 3,54 nĂ„, sĂ„ her er det meste avslĂ„tt. Forferdelig, er og redd for skyhĂžye strĂžmregninger. Anonymkode: 3314c...26e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ