Anonym bruker Skrevet 7. november 2021 #2 Skrevet 7. november 2021 "Synd på meg" selv og "mannen er dum" tråder. Anonymkode: 71429...f2d
Anonym bruker Skrevet 8. november 2021 #3 Skrevet 8. november 2021 «Hvem vinterdress/ barnevogn/ ransel/ bilstol/ matboks har barnet ditt?» Alle tråder om tv-program (Maskorama/ Hver gang vi møtes/ Alle mot en/ Skal vi danse/ Sex on the beach/ Game of Thrones etc) og alle tråder om blogger og kjendiser. Anonymkode: 7fbf7...609
Anonym bruker Skrevet 8. november 2021 #4 Skrevet 8. november 2021 Anonym bruker skrev (3 timer siden): «Hvem vinterdress/ barnevogn/ ransel/ bilstol/ matboks har barnet ditt?» Alle tråder om tv-program (Maskorama/ Hver gang vi møtes/ Alle mot en/ Skal vi danse/ Sex on the beach/ Game of Thrones etc) og alle tråder om blogger og kjendiser. Anonymkode: 7fbf7...609 Dette! Pluss de om servise ol. Gørrkjedelige. Unntaket fra hun over er GOT, jeg grøsser litt over at noen kan sette det i samme kategori en gang som de pinlige reality-seriene. Anonymkode: a9779...9fb
Anonym bruker Skrevet 8. november 2021 #5 Skrevet 8. november 2021 Tråder om tv-programmer. Jeg ser ikke et eneste tv-program, så det har ikle noe for seg å klikke på dem. Jeg klarer for øvrig ikke la vær å klikke meg inn på trådene «hvem har rett her» eller «overreagerte jeg» Anonymkode: d63b9...713
TheWitch Skrevet 8. november 2021 #6 Skrevet 8. november 2021 Spørsmål om bloggere, går ut i fra at det er de selv som trenger flere klikk.
Spurvugla Skrevet 8. november 2021 #7 Skrevet 8. november 2021 Hva? Barneutstyrstrådene er jo noe av det beste her inne, det var slike som brakte meg til forumet en gang for hundre år siden. Servisetrådene er riktig koselige også. Selv gjør jeg mitt beste for å unngå koronatrådene.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2021 #8 Skrevet 8. november 2021 Tråder om bloggere, korona/vaksine, reising, når man kan/bør pynte til jul, sutring om ensomhet, barnevern (gjesp), navnelistetråder og reality-tv Anonymkode: 6f674...ba3
Anonym bruker Skrevet 8. november 2021 #9 Skrevet 8. november 2021 Koronatråder, sutretråder og navnetråder håper jeg raskt over etter å ha lest første innlegg eller bare overskriften. Ellers er vel omtrent 80% av trådene her inn uinteressante eller utvikler seg til å bli uinteressante, så da hopper jeg fort ut. Anonymkode: 0ea2c...ff9
Anonym bruker Skrevet 8. november 2021 #10 Skrevet 8. november 2021 Tråder om interiør, "riktig utstyr", klær, servise og lignende. Smaken er som baken, så slike tråder blir vridd i retning av drittkasting mot dem som ikke har "den riktige smaken". Tråder om bloggere og TV-programmer - jeg har ikke TV-kanaler, og følger ingen rosablogger, kun bokblogger, som ingen skriver om her inne. Anonymkode: cb5ac...52d
Anonym bruker Skrevet 8. november 2021 #11 Skrevet 8. november 2021 Jeg unngår hele koronaforumet, stort sett. Ellers syns jeg det som blir krangletråder er stor underholdning, og jeg innrømmer at jeg gjerne bidrar om jeg ser at noen er lette å fyre opp. Anonymkode: d9113...aa8
Ileus Skrevet 8. november 2021 #12 Skrevet 8. november 2021 Navnetråder og innlegg som starter med hvem istedenfor hvilken.
Elizabeth Skrevet 8. november 2021 #13 Skrevet 8. november 2021 Tråder om bloggere og korona hopper jeg glatt over. Og de daglige grinetrådene interesserer meg ikke.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2021 #15 Skrevet 8. november 2021 Sånne halvinterne "morrotråder" ssom ikke er veldig morsomme, som julekalenderen. Anonymkode: 28123...b9d
Anonym bruker Skrevet 8. november 2021 #16 Skrevet 8. november 2021 Anonym bruker skrev (49 minutter siden): Sånne halvinterne "morrotråder" ssom ikke er veldig morsomme, som julekalenderen. Anonymkode: 28123...b9d Det er greit å velge seg ut. Men du kan ikke påstå som en sannhet at alle de som deltar i julekalenderen - og det er MANGE! - faktisk bare TROR de har det morsomt. Anonymkode: 062a7...9ae
Anonym bruker Skrevet 8. november 2021 #17 Skrevet 8. november 2021 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Det er greit å velge seg ut. Men du kan ikke påstå som en sannhet at alle de som deltar i julekalenderen - og det er MANGE! - faktisk bare TROR de har det morsomt. Anonymkode: 062a7...9ae Det var jo min personlige mening selvfølgelig Spørsmålet var hvilken tråder unngår jeg, hva du eller andre mener om de trådene driter vel jeg i. Så nei, jeg har ikke påstått noe som helst, ingen grunn til å bli snurt fordi jeg ikke liker liker tråder som du liker. Anonymkode: 28123...b9d
Anonym bruker Skrevet 8. november 2021 #18 Skrevet 8. november 2021 Bloggere, er denne positiv.. Reality programmer Anonymkode: e0ed0...207
Anonym bruker Skrevet 10. november 2021 #19 Skrevet 10. november 2021 Lei alle Lei mannen trådene, sutre trådene , kan ungen gå på skolen idag ? de er vel eneste jeg unngår mest Anonymkode: e81bd...5ae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå