Anonym bruker Skrevet 7. november 2021 #1 Skrevet 7. november 2021 Ei dame som synger, musikkvideoen er spilt inn på et tak. Hun har litt hes stemme som "brister" hele tiden. Lyst hår tror jeg. Synger på engelsk. Trodde først det var "you broke me first", men den har en annen musikkvideo, og nå er jeg stuck på den låten og greier ikke finne ut hva den låten jeg egentlig vil høre på verken heter eller hvem artisten er. Hjelp! Anonymkode: d4bb6...793
Anonym bruker Skrevet 8. november 2021 #2 Skrevet 8. november 2021 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Ei dame som synger, musikkvideoen er spilt inn på et tak. Hun har litt hes stemme som "brister" hele tiden. Lyst hår tror jeg. Synger på engelsk. Trodde først det var "you broke me first", men den har en annen musikkvideo, og nå er jeg stuck på den låten og greier ikke finne ut hva den låten jeg egentlig vil høre på verken heter eller hvem artisten er. Hjelp! Anonymkode: d4bb6...793 Stop Sam Browne Anonymkode: ca018...4e2
Anonym bruker Skrevet 8. november 2021 #3 Skrevet 8. november 2021 Har du noe av teksten i sangen da? Anonymkode: 7f222...91c
Anonym bruker Skrevet 8. november 2021 #4 Skrevet 8. november 2021 Nei 😭😭😭😭😭 Er ikke kjempegammel låt. Typisk listepop. Anonymkode: d4bb6...793
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå