Gå til innhold

Hvilken adventskalender har deres jenter på ca 12 år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk for svar 😊

Anonymkode: 6e4f2...c91

Fortsetter under...

Skrevet

Gavekalender.

Mest snop, tuggis o.l, men noe småtteri som neglelakk, lipgloss, refleksjon osv også 

Ny julepysj i luke nr 1 hvert år.

Anonymkode: b3318...d5a

Skrevet

Godiskalender, ritualskalender og flaxkalender🙂

Anonymkode: e3454...f41

Skrevet

Sjokoladekalender, bruker å koste ca 10 kr.

Anonymkode: 011c8...d53

Skrevet

Fidget toys 

Anonymkode: 4488d...88b

Skrevet

Rituals og sjokolade 

Anonymkode: 3d44f...95b

Annonse

Skrevet

Harry Potter, selvvalgt :)

Jente snart 11 år

Anonymkode: 482b2...59e

Skrevet

Gavekalender, med for det meste fidgettoys

Anonymkode: 20f83...aa3

Skrevet

Gavekalender, men vanskelig å finne på hva jeg skal putte i. Mest karameller, Kindersjokolader ol. Ikke store dyre ting.

Anonymkode: 83f78...799

Skrevet

Hun vil ikke ha gavekalender mer, så i fjor kom Rampenissen på besøk for første gang. Det blir nok det i år også. 😉 Det hender Rampenissen kommer med en liten gave, da. 🙂 

Kanskje barnslig (??) for noen 12-åringer, men jenta mi har autisme, og det virker som om hun faktisk tror at Rampenissen er ekte.... 😉 Veldig gøy synes hun iallefall at det er, og veldig greit at det er myyye enklere å få henne opp hver morgen i desember!! 🤣

Anonymkode: a43a7...923

Skrevet

Her får de samme kalender som jeg fikk da jeg var ung. Sjokoladekalender. Gavekalender er for bortskjemte barn, og er en uting. 

Anonymkode: e0bdb...c4f

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Her får de samme kalender som jeg fikk da jeg var ung. Sjokoladekalender. Gavekalender er for bortskjemte barn, og er en uting. 

Anonymkode: e0bdb...c4f

Jøjemeg, snakk om å generalisere ;)

Jeg hadde gavekalender da jeg var liten, og jeg er 47 år gammel. Jeg var slett ikke bortskjemt, jeg vokste opp i en familie som alltid hadde det trangt økonomisk. Men den gavekalenderen var gull altså, bestemor hadde brodert den og sydd på sånne små ringer under hvert nummer, og mamma pakket inn bittesmå gaver og hengte på. En seigmann, en twist, overhodet ikke noen store greier, men så koselig.

Nå har mine barn gavekalender, og litt større ting, men fremdeles bare tyggis, små sjokoladenisser, en kjærlighet på pinne, en liten neglelakk, en reflex e.l.

Ingen er bortskjemte, men kalenderen er veldig koselig, både for liten og stor.

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Jeg hadde gavekalender da jeg var liten, og jeg er 47 år gammel. Jeg var slett ikke bortskjemt, jeg vokste opp i en familie som alltid hadde det trangt økonomisk. Men den gavekalenderen var gull altså, bestemor hadde brodert den og sydd på sånne små ringer under hvert nummer, og mamma pakket inn bittesmå gaver og hengte på. En seigmann, en twist, overhodet ikke noen store greier, men så koselig.

Nå har mine barn gavekalender, og litt større ting, men fremdeles bare tyggis, små sjokoladenisser, en kjærlighet på pinne, en liten neglelakk, en reflex e.l.

Vi har også gavekalender, men med poser i stedet for pakker. Det er en liten ting på søndager (koster kanskje 10-30 kr), to smågodtbiter på lørdager og en smågodtbit de andre dagene. Foreslått av barnet selv, så vil ikke si det er bortskjemt akkurat. 😛

Anonymkode: 90d76...159

Annonse

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Samme her 🙂, akkurat ferdig med pakkekalenderen til 5 åringen. Ingenting er unødvendig ræl som noen kaller det, men forskjellige ting som han hadde fått uansett, men han syntes det er utrolig stas å få det i en liten pakke. Badeskum, badebomber, diverse juleklær, godteri, og opplevelser. 

Anonymkode: 8d7ac...cb0

Skrevet

jenta har en fra hm  , en julekalender med gaver som hun deler med brødrene, så får hvr 3 dag, en fra the body shop og en kinder sjokolade kalender

Anonymkode: d692e...6b8

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 10.11.2021 den 15.30):

jenta har en fra hm  , en julekalender med gaver som hun deler med brødrene, så får hvr 3 dag, en fra the body shop og en kinder sjokolade kalender

Er det virkelig nødvendig med FIRE kalendere??

Skrevet

Har kjøpt den «billigste» fra Body Shop til henne. Skal og få en godterikalender.

Anonymkode: e23fe...75e

Skrevet
On 11/11/2021 at 10:11 PM, Anonym bruker said:

Er det virkelig nødvendig med FIRE kalendere??

Nei,men de fikk en av oldefaren, en av farmoren og en av farfaren kan jo ikke akkurat si nei for dem. Gavekalenderen er fra meg  og faren

Skrevet

Rituals. Den store med små hus. Utrolig fin!

Anonymkode: 3cec7...bc7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...