Anonym bruker Skrevet 7. november 2021 #1 Skrevet 7. november 2021 Jeg vurderer å leie et stort partytelt, for her hvor vi bor er det nesten ingen lokaler til leie og i hvert fall ikke til oss innflyttere🙈 Jeg har ikke plass til alle inne, vi er ca 20-25 stk Er det en nydelig dag (mai) så er jeg sikker på at det blir en suksess, men regner det eller blåser fælt så er jeg usikker. Hva tror du? Har du erfaring? Jeg vurderer også å leie en foodtruck i stedet for å ha koldtbord osv. Er det litt kult? Det er svært få eldre personer som kommer, og de få som kommer til å være der er ikke kresne og ingenting blir for "moderne" for de ift mat. På kvelden, om det fortsatt er igjen gjester, som det sikkert er, så tenkte jeg å fyre opp bålpannen og grille noe så enkelt som pølser. De fleste gjestene er fra Irland, så Pølser i lompe blir relativt eksotisk for de 🙂 Så kjøper jeg inn en haug med billigetepper til å henge på stolene i tilfelle det blir kaldt (og varmelamper) Anonymkode: 94a46...12b
Anonym bruker Skrevet 7. november 2021 #2 Skrevet 7. november 2021 Jeg vet ikke noe om teltet, men resten hørtes utrolig kult, morsomt og hyggelig ut, kan jeg komme 😅 Anonymkode: 1c169...81a
Anonym bruker Skrevet 7. november 2021 #3 Skrevet 7. november 2021 Jeg har vært i bryllupsfest med partytelt i guffent vær, og jeg vil si det er alfa og omega at det er gulv i teltet om det regner. Det er helt uproblematisk å være i telt om det er gulv, men renner det gjørmevann gjennom teltet etter 4 dager med regn er det ganske pyton... Den bryllupsfesten jeg var i hadde de gulv, og det gikk helt fint. Morsom fest ble det absolutt. Jeg synes opplegget deres høres helt topp ut, food-truck er jo kjempegøy, og det er tross alt en ungdom som skal feires Anonymkode: 0729e...e93
smurfis Skrevet 7. november 2021 #4 Skrevet 7. november 2021 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Jeg vet ikke noe om teltet, men resten hørtes utrolig kult, morsomt og hyggelig ut, kan jeg komme 😅 Anonymkode: 1c169...81a Ta med familien og kom😄 Du skal ikke se bort i fra at det blir både Irsk folkesang og Irish coffe utover kvelden også🍀😃
smurfis Skrevet 7. november 2021 #5 Skrevet 7. november 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Jeg har vært i bryllupsfest med partytelt i guffent vær, og jeg vil si det er alfa og omega at det er gulv i teltet om det regner. Det er helt uproblematisk å være i telt om det er gulv, men renner det gjørmevann gjennom teltet etter 4 dager med regn er det ganske pyton... Den bryllupsfesten jeg var i hadde de gulv, og det gikk helt fint. Morsom fest ble det absolutt. Jeg synes opplegget deres høres helt topp ut, food-truck er jo kjempegøy, og det er tross alt en ungdom som skal feires Anonymkode: 0729e...e93 Ja, jeg kom frem til at jeg må leie gulv også. Vått gress og høye (eller lave) hæler er ikke så gøy😬😅
Anonym bruker Skrevet 7. november 2021 #6 Skrevet 7. november 2021 Anonym bruker skrev (17 minutter siden): Jeg vet ikke noe om teltet, men resten hørtes utrolig kult, morsomt og hyggelig ut, kan jeg komme 😅 Anonymkode: 1c169...81a Akkurat det samme tenkte jeg🥳👍. Digger slike rammer på en fest, hadde gledet meg skikkelig. Lykke til med konfirmasjon. Anonymkode: 69797...428
smurfis Skrevet 7. november 2021 #7 Skrevet 7. november 2021 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Akkurat det samme tenkte jeg🥳👍. Digger slike rammer på en fest, hadde gledet meg skikkelig. Lykke til med konfirmasjon. Anonymkode: 69797...428 Tusen takk :- )
Anonym bruker Skrevet 7. november 2021 #8 Skrevet 7. november 2021 Du må ha gulv og oppvarming. Hvis ikke kan det bli ganske guffent. Anonymkode: c8062...920
Anonym bruker Skrevet 7. november 2021 #9 Skrevet 7. november 2021 smurfis skrev (30 minutter siden): Ta med familien og kom😄 Du skal ikke se bort i fra at det blir både Irsk folkesang og Irish coffe utover kvelden også🍀😃 Ja det hadde vært noe, kanskje vi dukker opp 😂❤️ Anonymkode: 1c169...81a
Anonym bruker Skrevet 7. november 2021 #10 Skrevet 7. november 2021 Høres veldig bra ut. I invitasjonen ville jeg sagt at antrekk var væravhengig - dvs. gjestene må være forberedt både på varm sommer og kald vinter. Det er kanskje ikke like enkelt for gjester fra utlandet, men så lenge det ikke er altfor mange så går det sikkert bra å finne løsninger for de som kanskje ikke har med seg riktig nok klær, om det skulle bli veldig dårlig vær. Tror dere får en uforglemmelig dag Anonymkode: 58a2f...c38
KellyTaylor Skrevet 7. november 2021 #11 Skrevet 7. november 2021 (endret) Lurer på hvorfor jeg ikke har deg i omgangkretsen min? Dette høres bare kult ut! Endret 7. november 2021 av KellyTaylor
Anonym bruker Skrevet 7. november 2021 #12 Skrevet 7. november 2021 KellyTaylor skrev (15 minutter siden): Lurer på vhorfor jeg ikke har deg i omgangkretsen min? Dette høres bare kult ut! Jeg svarte rett over her, men jeg tenkte faktisk akkurat det samme Trenger flere slike som Hi Anonymkode: 58a2f...c38
smurfis Skrevet 7. november 2021 #13 Skrevet 7. november 2021 Anonym bruker skrev (33 minutter siden): Høres veldig bra ut. I invitasjonen ville jeg sagt at antrekk var væravhengig - dvs. gjestene må være forberedt både på varm sommer og kald vinter. Det er kanskje ikke like enkelt for gjester fra utlandet, men så lenge det ikke er altfor mange så går det sikkert bra å finne løsninger for de som kanskje ikke har med seg riktig nok klær, om det skulle bli veldig dårlig vær. Tror dere får en uforglemmelig dag Anonymkode: 58a2f...c38 De Irske kommer til å få både hår og sminke gjort profesjonelt uansett, i tillegg til at de definitivt kommer til å gå med hatt, kort kjole og veldig høye hæler. Jentene altså😅
smurfis Skrevet 7. november 2021 #14 Skrevet 7. november 2021 Anonym bruker skrev (33 minutter siden): Jeg svarte rett over her, men jeg tenkte faktisk akkurat det samme Trenger flere slike som Hi Anonymkode: 58a2f...c38 Så pent sagt da ❤
smurfis Skrevet 7. november 2021 #15 Skrevet 7. november 2021 KellyTaylor skrev (36 minutter siden): Lurer på hvorfor jeg ikke har deg i omgangkretsen min? Dette høres bare kult ut! Tusen takk altså 🙂 Det var veldig koselig å lese ❤
Anonym bruker Skrevet 7. november 2021 #16 Skrevet 7. november 2021 smurfis skrev (32 minutter siden): De Irske kommer til å få både hår og sminke gjort profesjonelt uansett, i tillegg til at de definitivt kommer til å gå med hatt, kort kjole og veldig høye hæler. Jentene altså😅 He-he... hvis det blir en veldig kald dag, så kanskje de likevel vil takke ja til lån av termodress Satser på at dere får fint vær og varme Anonymkode: 58a2f...c38
smurfis Skrevet 8. november 2021 #17 Skrevet 8. november 2021 Anonym bruker skrev (5 timer siden): He-he... hvis det blir en veldig kald dag, så kanskje de likevel vil takke ja til lån av termodress Satser på at dere får fint vær og varme Anonymkode: 58a2f...c38 Jeg skal ha både gummistøvler, regnjakker og termodresser tilgjengelig 😅
Anonym bruker Skrevet 8. november 2021 #18 Skrevet 8. november 2021 Har vært i et forholdsvis lite partytelt i konfirmasjon. Gikk veldig fint. Men husk at det blir fuktig om natten (luftfukt) så ikke heng opp papirpynt og dekk på servietter dagen før da dette kan bli ødelagt av våt luft. Og lag en tørr «bane» eller vei til toalettet. Det pøsregnet da vi hadde konfirmasjonen men alle holdt seg tørre. Anonymkode: 860ef...5a2
Anonym bruker Skrevet 8. november 2021 #19 Skrevet 8. november 2021 Har feira 40 årslag i partytelt midt på sommeren. Det var ikke dårlig vær, men vi lukka igjen på kvelden da det ble litt kjølig. Det ble skikkelig klamt og ekkelt, så ville hatt gulv og varme i såfall! Utover det hørtes det ut som en utrolig god ide! Også foodtruck da, det er jo sinnsykt kult! Nå fikk jeg ideer til min sønns konfirmasjon Anonymkode: 1203b...98c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå