Gå til innhold

Hvorfor kan de ikke bli kjærester?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Simon og Helene.. de er bare så skjønne og fine sammen. Men har lagt merke til at Magnus og Ewa har mer flørt/lidenskap enn Simon og Helene... hva tenker dere?

Anonymkode: d2609...570

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi snakket om det vi også. De kler hverandre….men blir sikkert ikke evt kjent før konkurransen er over

Anonymkode: 1947f...375

Skrevet

Det jeg tenker om det, er at det bestemmer de virkelig selv. Vi har sånn ca. ingenting vi skulle ha ment eller sagt om den saken. De danser sammen, det er ikke dermed sagt at de skal bli kjærester av den grunn.  Virkelig!

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Simon og Helene.. de er bare så skjønne og fine sammen. Men har lagt merke til at Magnus og Ewa har mer flørt/lidenskap enn Simon og Helene... hva tenker dere?

Jeg tenker at, seriøst er det virkelig noe folk tenker på altså.

Anonymkode: 9ec60...3b8

Skrevet
Blop skrev (1 minutt siden):

Det jeg tenker om det, er at det bestemmer de virkelig selv. Vi har sånn ca. ingenting vi skulle ha ment eller sagt om den saken. De danser sammen, det er ikke dermed sagt at de skal bli kjærester av den grunn.  Virkelig!

Jeg vet det. Men de er jo så nydelig sammen. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Jeg tenker at, seriøst er det virkelig noe folk tenker på altså.

Anonymkode: 9ec60...3b8

Ja. Mange

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Vi snakket om det vi også. De kler hverandre….men blir sikkert ikke evt kjent før konkurransen er over

Anonymkode: 1947f...375

Håper det 😍😍😍😍

Skrevet

Jeg liker skal vi danse, men flørterykter giddet jeg ikke bry meg on. Det var vel akkurat det samme om Nate og Helene i fjor.

Anonymkode: 0ee0d...832

Skrevet

Castingen vet hva de gjør når de setter sammen parene.  Vakre Helene får alltid en pen, ung mann og fyrrige Santino får en vakker kvinne. Så snakker de om hvor gode venner de er blitt, hvor glade de er i hverandre, men, tihi, kjæresterykter vil de ikke snakke om. 

Hvert. Eneste. År. Og folk som deg går på. 

Anonymkode: 54aa9...e58

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...