Anonym bruker Skrevet 6. november 2021 #26 Skrevet 6. november 2021 Lørdager er underholdningens ukedag. Maskorama er perfekt underholdning 😁 Anonymkode: 2a0d6...5d8
Anonym bruker Skrevet 6. november 2021 #27 Skrevet 6. november 2021 Anonym bruker skrev (12 timer siden): Syvåringen fikk dilla på det i fjor og det er skikkelig koselig å ha et program å kose oss sammen med på lørdager. Hun er skikkelig spent på kostymene. 😊 Helt meningsløs tråd, men det er vel lov? Anonymkode: 1fa29...dec Lov med meningsløs tråd. Verre med meningsløst program i beste sendetid på en statsfinansiert kanal. Herregud, for noe dritt 😳Tenkte jeg skulle gi det en sjanse siden alle maser om det, men dette var noe skikkelig ræl. Anonymkode: e6e74...24d
Anonym bruker Skrevet 6. november 2021 #28 Skrevet 6. november 2021 Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Lov med meningsløs tråd. Verre med meningsløst program i beste sendetid på en statsfinansiert kanal. Herregud, for noe dritt 😳Tenkte jeg skulle gi det en sjanse siden alle maser om det, men dette var noe skikkelig ræl. Anonymkode: e6e74...24d Veldig enig. Takk og lov for at jeg har mange kanaler Anonymkode: 9c7e4...220
Anonym bruker Skrevet 6. november 2021 #29 Skrevet 6. november 2021 Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Veldig enig. Takk og lov for at jeg har mange kanaler Anonymkode: 9c7e4...220 Rett over på Netflix, for å si det sånn. Som jeg gladelig betaler for, i motsetning til ufrivillig finansiering over skatteseddelen. Anonymkode: e6e74...24d
sug lut Skrevet 6. november 2021 #30 Skrevet 6. november 2021 Akkurat det forstår jeg ikke engang at så mange har en mening om.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2021 #31 Skrevet 7. november 2021 herregud, nei. tidenes mest åndssvake program. Anonymkode: 5c0ec...ffb
Anonym bruker Skrevet 7. november 2021 #32 Skrevet 7. november 2021 Anonym bruker skrev (14 timer siden): Jeg trodde vi gledet oss, men mannen min er rasende på programmer som stikker kjempene hjulene for at ekte musikere skal få sendetid. Jeg er jo egentlig enig, men syns det var morsomt å gjette.. Anonymkode: 886c1...90d Jeg er også rasende på det. Anonymkode: 5c0ec...ffb
Anonym bruker Skrevet 7. november 2021 #33 Skrevet 7. november 2021 Anonym bruker skrev (14 timer siden): Er ikke Stjernekamp for ekte musikere? Er han i mot lokalfotball og, kun toppfotball som skal få tilskuere? Anonymkode: bb3ce...12d Stjernekamp er for sangere av litt ulikt kaliber - ikke alle er vel egentlig musikere før de får bli med der. Og så er det den tilleggsdelen at de støtt skal drive med ting som er langt utenfor deres felt. Hvorfor må heavyrockere synge opera og folkemusikere synge jazz, liksom - kan de ikke få drive med noe de har peiling på? For ikke å snakke om de der liksom-kompetente "dommerne" som sitter og sier "du nailet den" hver gang. Arggghh. Anonymkode: 5c0ec...ffb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå