Gå til innhold

Vi gleder oss til maskorama. Flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syvåringen fikk dilla på det i fjor og det er skikkelig koselig å ha et program å kose oss sammen med på lørdager. 
Hun er skikkelig spent på kostymene. 😊

Helt meningsløs tråd, men det er vel lov? 

Anonymkode: 1fa29...dec

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gleder meg supermye! Har for små barn enda til at det engasjerer dem men håper dette blir en stayer som lørdagsunderholdning i mange år fremover 😀

Har du noen mistenkte enda? Jeg leste på NRK sine maskoramasider at havfruen ikke er glad i å være på land men at den har funnet en måte å løse det på(jfr badekaret sikkert) men at den forandrer seg litt etterhvert hvis anledningen byr seg(om hun kommer videre i konkurransen og da skal overraske med å reise seg opp på scenen tolker jeg det som) 

Og det utelukker jo Birgit. Heldigvis, for det hadde vært altfor enkelt. 

Anonymkode: 6f3ea...a38

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Gleder meg supermye! Har for små barn enda til at det engasjerer dem men håper dette blir en stayer som lørdagsunderholdning i mange år fremover 😀

Har du noen mistenkte enda? Jeg leste på NRK sine maskoramasider at havfruen ikke er glad i å være på land men at den har funnet en måte å løse det på(jfr badekaret sikkert) men at den forandrer seg litt etterhvert hvis anledningen byr seg(om hun kommer videre i konkurransen og da skal overraske med å reise seg opp på scenen tolker jeg det som) 

Og det utelukker jo Birgit. Heldigvis, for det hadde vært altfor enkelt. 

Anonymkode: 6f3ea...a38

Tenkte på henne ja. Men det er jo for enkelt ja. Har ikke så mye tanker ennå. 😊

Skrevet

Enkle mennesker.

Anonymkode: a5936...8d2

Skrevet

Jeg trodde vi gledet oss, men mannen min er rasende på programmer som stikker kjempene hjulene for at ekte musikere skal få sendetid. 

Jeg er jo egentlig enig, men syns det var morsomt å gjette.. 

Anonymkode: 886c1...90d

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Jeg trodde vi gledet oss, men mannen min er rasende på programmer som stikker kjempene hjulene for at ekte musikere skal få sendetid. 

«Kjepper i hjulene» 😬

Bare sånn at ikke noen tror at jeg er en sånn «man skal ikke gå over kjerringa for å finne bekken» type 😂

Skrevet

Gleder meg 👏👏

Anonymkode: 2a0d6...5d8

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Er ikke Stjernekamp for ekte musikere? Er han i mot lokalfotball og, kun toppfotball som skal få tilskuere?

Anonymkode: bb3ce...12d

Skrevet

Ja, gleder oss. Ble hekta forrige gang. I år har vi kjøpt billetter og skal se på 🤩

Anonymkode: 633bd...fd5

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Er ikke Stjernekamp for ekte musikere? Er han i mot lokalfotball og, kun toppfotball som skal få tilskuere?

Stjernekamp er et program hvor ekte artister reduseres til cover-artister uten mulighet til å vise sin egen musikk frem. 

Det gavner dem indirekte ved at folk sjekker dem ut på Spotify (noe de så og si ikke får en krone for) og går på konserter. Men det er nesten ingen rom for artister på tv dersom de ikke skal spille en rolle, covre andre, fortelle om livet sitt osv.

Dette er en frustrasjon i bransjen som jeg forstår veldig godt!

Men jeg liker å gjette på Maskorama 😄

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Jeg skjønner forresten ikke lokalfotball versus toppfotball argumentet ditt.

Slik det er nå er det kun spillerne i toppdivisjon som får sendetid - kun de som er kjent fra før blir invitert til slike program. De ukjente musikerne - lokalfotballaget - får ingen plass å vise seg frem.

Og problemet er jo også at det de ber eksempelvis elitespillerne i fotball om å stille opp med håndball som gren - de får jo ikke vise frem sin egentlige begavelse som er deres egen musikk. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (49 minutter siden):

Enkle mennesker.

Ja, er det ikke herlig at det finnes flere av oss! 

Anonymkode: 7d0f6...b92

Skrevet
Anonym bruker skrev (39 minutter siden):

Musikk har mye sendetid. Og det er svært lite interessant å se feks en hel konsert med en musiker eller et band. Det har man YouTube og konserter for. TV er lett underholdning. Mannen din må innse at musikk er individuelt og noe man oppsøker selv basert på interesser. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

Stjernekamp er et program hvor ekte artister reduseres til cover-artister uten mulighet til å vise sin egen musikk frem. 

Det gavner dem indirekte ved at folk sjekker dem ut på Spotify (noe de så og si ikke får en krone for) og går på konserter. Men det er nesten ingen rom for artister på tv dersom de ikke skal spille en rolle, covre andre, fortelle om livet sitt osv.

Dette er en frustrasjon i bransjen som jeg forstår veldig godt!

Men jeg liker å gjette på Maskorama 😄

Det er høyst frivillig å delta på Stjernekamp. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Det er høyst frivillig å delta på Stjernekamp. 

Er det? Jeg trodde de ble tvunget 😲

Skrevet

Det mest idiotiske programmet noen gang sendt. 

Anonymkode: 6e2b8...654

Skrevet

Ja jeg gleder meg 😃 mannen min må også se siden jeg ser, men innerst inne synes han også det er litt kjekt 😉🙂

Anonymkode: 09c5f...4ef

Skrevet

Både ungene og jeg skal se på denne gangen, og vi gleder oss 😁

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Det mest idiotiske programmet noen gang sendt. 

Anonymkode: 6e2b8...654

Det tviler jeg sterkt på. Men i kveld skal jeg faktisk gi det en sjanse. 

Anonymkode: aa787...154

Skrevet

Jeg synes det er tåpelig, men ungene på 5 og 8 elsker det, så da tar mor på seg maska og «digger det» 😅

Anonymkode: cd865...669

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Mannen din er på rett spor.

Skrevet

Ja vi og eldste skal se på ikveld. Yngste har nok lagt seg.

Anonymkode: 5bde0...dd9

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Ja, er det ikke herlig at det finnes flere av oss! 

Vi enkle er i soleklart flertall. Derfor får vi også enkle politikere med enkle løsninger. Som ikke alltid er spesielt gode løsninger.

Anonymkode: 9c372...93d

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Vi enkle er i soleklart flertall. Derfor får vi også enkle politikere med enkle løsninger. Som ikke alltid er spesielt gode løsninger.

Anonymkode: 9c372...93d

Du tenker at dette er tråden for å diskuter politikk? 

Skrevet

7-åringen her i huset legger seg før det begynner…

Uansett ikke noe jeg synes er veldig engasjerende. Men så noen av episodene i fjor :)

Anonymkode: b8911...679

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...