Gå til innhold

BookBites-appen til biblioteket, ingen lydbøker ledig?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lasta den ned i dag da bibliotekaren sa at det ligger mange lydbøker inne på denne appen. I ekstase lastet jeg ned appen nå nettopp, men altså… hva er dette forno?! Ingen bøker er ledig, absolutt ingen?! Har noen denne appen og kan fortelle i korte trekk hvordan jeg låner lysbøker? Står bare at jeg kan ‘ønske bok’….

Anonymkode: 34378...765

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du lagt til bibliotek inne på profil og lånekvoter? For det er massevis av ledige lydbøker.

Skrevet

Hei! Nå har jeg lagt inn lånenr og bibliotek. La til nærbiblioteket mitt. Kan jeg legge til flere biblioteker også? Får bare pågå 40 ledige lydbøker på emneknaggene `roman` og `kjærlighet`. ikke så mye interessant der... 

HI

Anonymkode: 34378...765

Skrevet

Sånn har det alltid vært for meg også innenfor alle sjangre, også bøker man leser, samt litteratur for barn. Jeg har gitt opp hele appen.

Anonymkode: 3e4dc...63d

Skrevet

Den er knotete å søke på, men det pleier å være mye å velge i. Ved første forsøk ser det ut som om det ikke er noe ledig, men det er det. Jeg køarer okke forklare hva du sksl gjøre, men ta med teøefonen på biblioteket så hjelper de deg. Sist gang jeg var inne tror jeg det var over 2000 lydbøker å velge i.

Anonymkode: e9641...0e1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...